Hoi, Ik heb deze topic nog niet duidelijk gezien, anders very very sorry! Ik weet dat er nog veel moet worden onthult rondom het xbox live gebeuren, maar weet iemand al wanneer het ongeveer naar nederland komt en welke spellen die in de toekomst uitkone je er mee kunt gaan spelen? Volgens mij wordt het echt vet als je met elkaar kunt praten en zo. Zi je in een game elkaar voorrot te schieten kun je elkaar ook nog eens de nodige woorden toe schelden.. Hopelijk komt het snel uit Heb trouwens iets gelzen over de online plannen van de PS 3. Echt vaag is dat. Ze willen dan dat je de multiplayer mappen via internet binnenhaalt in enkele seconden. Ik weet niet wat ze denken, maar volgens mij denken ze dat iedereen over 3 jaar met een T3 connectie thuis zit Of ze moeten de bestanden wel heel goed comprimeren.
ja sorrie ik weet niets over het online gebeuren van de xbox. maar dat van ps3, en dat T3 gebeuren. dat weet ik ook niet nee. ik denk ook niet dat iedereen met een xbox ook een breedband verbining internet heeft, ik wel btw hoor. maar ja sony wou toch iets met glasvezel kabel gaan doen of zo. dat is dan mischien wel heel erg snel of zo maar ik denk dat dan nog heel duur zal zijn en niet veel mensen zouden dit thuis hebben dus.... nou ja we zien wel tegen die tijd is de technik al een heel groot stuk verder
halo 2 mischien???????????????? nee man dat weet ik wel zeker dat daar online support op zit hoor ben maar niet bang. bungie is nie helemaal gek.
Ah bedankt, dat zijn toch al heel wat spelletjes. vooral unreal lijkt me leuk om online te spelen. Verder weet zeker niemand wanneer het ms netwerk toegankelijk wordt om op te gamen?
eindelijk heb ik mijn lijst compleet: Counter-Strike (200 Halo 2 (Q4 200 Marvel vs. Capcom 2 (Q1 200 Midtown Madness 3 (Q1 200 NBA 2K4 (200 NCAA College Basketball 2K4 (200 NCAA College Football 2K4 (200 NFL 2K4 (200 NFL Fever 2004 (200 NHL 2K4 (200 Phantasy Star Online Episode I & II (200 Project Gotham Racing 2 (Q4 200 Return to Castle Wolfenstein (Q1 200 Shayde: Monsters vs. Humans (Q1 200 MotoGP 2 (200 Shining Lore (TBA) Soldier of Fortune II (200 Star Wars Galaxies (TBA) Steel Battalion Online (TBA) Top Spin (TBA) Rainbow Six: Raven Shield (200 True Fantasy Live Online (not confirmed for US release) hij is niet helemaal compleet dat weet ik.