1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

  1. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Thanks! Gelijk link opgeslagen. 18euro heb ik er wel voor over! Is mijn eerste 'gametoy' dan! COOL!
     
  3. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd zeker voor maar 18 euro is dit eigenlijk een verplichte aanschaf voor elke borderlandsfan. Let wel op verzendkosten zijn € 6,95.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, ik denk dat ik deze DLC maar laat schieten als ik dat zo lees. Bovendien is de patch voor de level cap er nog niet ... I wait ..
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is er al bekend of de laatste DLC ook in de GOTY editie zit? :)
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor zover ik weet krijg je lekker alle DLC in de GOTY. (dus ook de nieuwe)
     
  7. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd wanneer nu die update komt.
     
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Jep:
    http://www.thehut.com/games/platforms/xbox-360/borderlands-game-of-the-year-edition/10240125.html

    DLC Add-on Packs:
    •The Zombie Island of Doctor Ned: Enter the corporate owned small town known as Jakobs Cove, and put an end to the rumours of the walking “undead”…New areas ,new missions, new enemies, Oh My!
    •Mad Moxxi’s Underdome Riot: Are you god’s gift to gun fights? Think you’re the best? Wanna prove it? Then help us celebrate the grand opening of Marcus Bank by killing hundreds and hundreds of people in the only competitive arena around where your next of kin can be assured that you’re coming back famous.. .or not at all.
    •The Secret Armory of General Knoxx: Want more of the Borderlands story? Want more loot than you could possibly figure out what to do with? Of course you do! Add new guns, missions, vehicles and increase your Level Cap!
    •Claptrap’s New Robot Revolution: This destructive adventure invites you back to the inhospitable environments of Pandora to battle a vicious new threat, a massive uprising of your former friends; the claptraps.


    Edit: Wat een afschuwelijk boxart trouwens!
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  9. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel nog leuk om te spelen in co-op als je geen enkele DLC heb?
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja! Ja en Ja! :D
     
  11. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kan nog gewoon spelers via matchmaking vinden zonder dat je alle DLC heb? Dus niet zoals bij Halo 3 dat je nauwelijks kan spelen zonder DLC... :mad:
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat kan ik, of wie dan ook, je natuurlijk niet garanderen. SPel is natuurlijk al wel een jaar oud ofzo. Maar als je een friend hebt die hem ook speelt, doen!

    Wat zeg ik, zowiezo doen. Singleplay is het ook fantastisch. Ik heb 2,5 playthrough gedaan singleplayer en van begin tot eind genoten. :b:
     
  13. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik persoonlijk vind dat vooral de co-op (met een vriend) een enorme toegevoegde waarde aan de game geeft. Splitscreen is goed te doen maar twee aparte consoles heeft toch wel mijn voorkeur. De game in je eentje spelen is oke naar mijn mening maar het is vooral de co-op die het hem doet. Met onbekenden spelen op xbox live kan overigens best frustrerend zijn, aangezien veel mensen gemodde wapens, ect. gebruiken, iets dat de game behoorlijk verpest.
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    [​IMG]

    Eergisteren opgehaald, zo maar eens een begin maken! :)
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil de GOTY versie ook heel erg graag kopen.
    Heb mijn Borderlands een tijdje geleden verkocht.

    Ik vind de local co-op enorm tof, maar er is één ding dat me enorm stoort.
    Als ik met iemand samen heb gespeeld en diegene weggaat en ik verder speel met mijn karakter, is er in eerste instantie niks aan de hand. Wel als ik weer verder ga spelen in co-op, dan krijgt de 2de speler geen exp meer voor missies omdat ik doe al voltooid heb. Andere optie is dat de 2de speler verder gaat bij de missie waar hij gebleven was, maar dat betekend dat ik alles nog een keer moet spelen. Dus dat zuigt allebei enorm....

    Zal waarschijnlijk nog steeds hetzelfde zijn... =(
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is er al een update/patch voor de laatste uitbreiding?
     
  17. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    was vorige week weer opnieuw begonnen was zo lang geleden dat ik hem gespeeld had ben nu lvl 30 hunter en deze zonet ook maar gekocht voor 10 euro

    [​IMG]
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wil ik eigenlijk ook wel weten. Ik wacht op een verhoging van de levelcap voordat ik claptrap DLC wil gaan doen ...
     
  19. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook zijn momenteel de collectable achievements geglitched...

    Maar de update zou in oktober komen dus hou men vingers gekruist.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waren helaas vanaf begni geglitched. Zijn sowieso al meest gare achievements van de game. Volgens mij moest je eerst alles verzamelen voor je party of tourist achievement mog unlocken ofzo. Zo lang op een betrekkelijke magere DLC gewacht en dan nog eens lang wachten op een patch.
     

Deel Deze Pagina