1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit bugs ofzo. Naja komt vast wel een update om dat te fixen. Nu heb ik al zin in UT. Met welk team zal ik de carriere mode doen? :D
     
  2. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord? Duh!:x
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Toch leuk. Ik stond vanochtend 2x voor. En 2x freezed de game en word ik eruit geflikkerd :mad:

    Daarna voor de Friends League tegen Matts Red Army. En ja hoor, in het tweede duel freezed hij weer. Deze game heeft zo veel vauten. Als ik wil wisselen en ik zie bijvoorbeeld hoeveel schoten Suarez. Dat vind ik niet zo irritant, alleen ik hoop dat hij niet weer eens vastloopt.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha kerel wat ben jij triest zeg. We hebben toen der tijd nog gekeken en ik krijg ALLE wedstrijdverslagen in mijn mail box en ik had nooit tegen je gespeeld. Dan zou ik zogenaamd zijn gequit tegen jou. :lol: We spelen binnenkort wel een potje Fifa '11 dan kan je je gram weer halen door mij met 6-0 te verslaan :):
     
  5. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ffs EA... iedereen bij iedere online game blijf ik disconnecten voor dat de game begint.. ben ik de enige?
     
  6. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je je eigen sound importeren?? xD

    en als ik in creation centre ben en ik heb me eigen team gemaakt kan die hem nie eens opslaan :confused:

    maja weet iemand waar ik de sound kan importeren
     
  7. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is deze Fifa buggy zeg, ik hoop dat ze snel een patch uitbrengen.
    1 groot voorbeeld: Ik wilde zojuist online met Bayern Munchen tegen Man. Utd. Wil ik vooraf Muller eruit halen voor Robben, worden opeens alle spelersnamen veranderd in het lijstje naar die van Fc Twente! En dan moest ik inschieten met Wisgerhof in Bayern tenue. Echt bizar! Daarna liep het spel vast.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zoals al eerder gezegd, ik speel niet tegen quitters. Dus vooral niet tegen jou. Lekker lullen met je match-reports. Ik stond voor, jij peerde hem en gebruikte dit excuus : "Sorry, m'n internet was ineens weg".
    Knap dat je weet dat je niet tegen mij gespeeld hebt .. Je weet m'n gamertag niet eens.

    Dag lutser _0/


    Oh, even toevoegen op de IGNORE lijst. Domme opmerkingen van het kindje beginnen me nu onderhand wel te irriteren.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha lachwekkende gozer. Hoe kan ik nou zeggen tegen hem "sorry mijn internet viel weg" als ik z'n gamertag niet eens weet. Het is maar een spelletje en zo te zien durft hij geen potje.

    Maargoed, qua bugs wel interessante topic op EA forum;
    http://forum.ea.com/uk/posts/list/11868.page
     
  10. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuur elkaar lekker PM's maar houd dit topic schoon.
     
  11. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede speler toch (ook bij FIFA) :thumbs:

    Ik ben nu ies van 7 wedstrijden onderweg met Lokomotiv Moskou en heb 3 spelers gehaald. Roderick Miranda, een jonge lange Braziliaanse spits en een sterke Ivoriaanse spits. Ik sta 5e met 17 punten. Ik heb veel punten verloren tegen de slechte ploegen. Mijn laatste weedstrijd eindigde in 4-4 tegen Spartak :lol:
     
  12. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leukste blijft voor mij op legendary met een 3-4 sterren ploeg, een super team op te bouwen. :cool: in carreer mode.

    Maar hoe doen jullie dat met de energy van de spelers? Gewoon af en toe hele ploeg wisselen?
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  14. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij bekerwedstrijden sowiso. Iemand een leuke club om mee te beginnen?
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ajax. En dan de jeugd de kans geven.
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Tottenham Hotspur of Aston Villa zijn ook altijd leuk.
     
  17. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD

    ik wil die achivements van 5x achter elkaar ongeslagen blijven dus ik speel tegen mensen in fifa lobbys dat teld dus niet pff

    nu moet ik gewoon normaal 1 tegen 1 dat is zwaar moeilijk ^^
     
  18. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zo een beetje alle makkelijke achievements wel gehaald met Fifa 11 eindelijk haha :D
     
  19. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook wel aardig wat behaald maar nog niet alle makkelijke. Heb nu 415 GS.
     
  20. wonkyfurball

    wonkyfurball Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    bij die achievement van 5x achter elkaar niet verliezen heb ik nu 2x gelijk en 2x gewonnen als ik nu gelijk speel of win krijg ik hem tog?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina