Hallo. Ik heb pas wat problemen gekregen met mijn xbox 360 controller. Hij viel vaak uit terwijl de batterijen nog lang niet op waren. Nu waren de batterijen vandaag bijna op nog 1 streepje over. ik heb de batterijen met wat niewe vervangen toen de controller uitviel. Toen ik die batterijen dus erin stopte viel de controller all naar 5 seconde uit nadat ik die aan had gezet. Toen ik de controller opniew aan had gedaan wilde hij niet meer aan gaan. Ik heb ook andere batterijen geprobeert maar die werkte ook niet. ik heb heel vaak geprobeerd de controller aan te krijgen maar het will niet lukken. Het ligt denk ik echt well aan de controller. Ik gebruik 1.5volt alkaline duracell procell batterijen. Ze hebben het altijd goed gedaan. Heb nooit andere soorten gebruikt. Ze zitten ook niet verkeerd om. De controller is pas 4 maanden oud en ik kan me niet herinneren dat ik die een keer liet vallen. Ik ben er zuinig mee om gegaan. Ik heb die samen gekregen bij de xbox 360 elite. Moet ik nu Microsoft bellen of ermee terug gaan naar de winkel(intertoys) waar ik die gekocht had ? Kan ik dan een niewe gratis krijgen of moet ik er 45 euro voor gaan geven ?
Laatst bewerkt: 2 okt 2010