Xbox 360 controllers ‎[Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

  1. Swizz0r

    Swizz0r Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard, zoals ik al zei, dan gaan beide ring of lights voor ongeveer 1s ronddraaien, dan knipperen ze alle 4 tegelijk (dus dat ze elkaar vinden). Maar op t moment dat er verbinding moet komen, komt deze er niet, en gaan ze weer op de controller alle 4 oplichten, en op de xbox niks...
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    @Onza posts, hij is draadloos omdat:
    • Draadloos niet is toegestaan op game tournamenten.
    • Net zoals bij de headsets Microsoft niet de licentie voor draadloos wil loslaten
    • ~2MS minder input lag
    • Batterijen vervangen midden in een game kut is :+

    Ziet er naar uit dat je ook gewoon met je wijsvinger alles kunt indrukken, de extra schouder knoppen zitten waar de (LB)(RB) nu zitten.


    Je accu heeft er niks mee te maken, de play&charge/go kit verbind je direct met de xbox en omzeilt zo dus de draadloze verbinding, je kan ook zonder accu en enkel de P&C kit spelen bijv.

    Probeer anders's iemand ander's controller te verbinden met je xbox, of bel Microsoft.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  3. Swizz0r

    Swizz0r Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0



    • Is het niet zo, dat de kabel er alleen voor is, om de accu op te laden, en de controller nog steeds draadloos verbinding met de xbox maakt?
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nee ;) trek je accu ermaar's uit en plug dan je kabel in je xbox.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.583
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  7. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik geloof dat dat de nieuwe slim controller is, omdat hij zwarte pookjes heeft en geen grijze. Mijn elite controller heeft inderdaad geen grijze rand, en ook de pookjes en d-pad zijn grijs. Als ik jou was zou ik trouwens wachten op die nieuwe controller, die is ook vet en de d-pad is beter.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, is gewoon een Slim controller, maar je moet gewoon wachten op die nieuwe controllers. Hebben een beter D-Pad en betere pookjes
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan wel je wijsvinger gebruiken, maar je hebt dan drie knoppen per wijsvinger om te bedienen en dat is niet erg efficient.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik zo'n pech of is er altijd wel iets mis?
    Anderhalve week geleden controller gekocht en die RB knop kraakt als je 'm indrukt gaat gewoon niet soepel.. dat wordt weer microsoft bellen...

    Heb bijna alle controllers die ik heb gehad dat er wel iets mis was. Dan piept de controlstick weer, dan is er weer een schouderbutton die niet soepel ingedrukt kan worden etc. ... zonde. Gelukkig heb ik nog een controller liggen (waar het rechter pookje een kleine afwijking heeft lol ook al zoiets) zodat ik toch kan gamen totdat die van mij vervangen is.
     
  12. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook van zoiets last...
    IRRITANT gepiep... zit je stilletjes te spelen :confused: en dan met de linker trekker , PIEP PIEP!
    Lijkt net alsof je op een muis hebt getrapt... lol.
    Ik heb ook MS gebeld, en moest hem versturen en kreeg een vervangend controller ervoor terug...
    (MOET NOG GEBEUREN :p)
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Weet iemand wanneer de Razer Onza uit gaat komen? Ik lees hier en daar Q3 of Oktober.
     
  14. FLA$}{

    FLA$}{ Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo. Ik heb pas wat problemen gekregen met mijn xbox 360 controller. Hij viel vaak uit terwijl de batterijen nog lang niet op waren. Nu waren de batterijen vandaag bijna op nog 1 streepje over. ik heb de batterijen met wat niewe vervangen toen de controller uitviel. Toen ik die batterijen dus erin stopte viel de controller all naar 5 seconde uit nadat ik die aan had gezet. Toen ik de controller opniew aan had gedaan wilde hij niet meer aan gaan. Ik heb ook andere batterijen geprobeert maar die werkte ook niet. ik heb heel vaak geprobeerd de controller aan te krijgen maar het will niet lukken. Het ligt denk ik echt well aan de controller. Ik gebruik 1.5volt alkaline duracell procell batterijen. Ze hebben het altijd goed gedaan. Heb nooit andere soorten gebruikt. Ze zitten ook niet verkeerd om. De controller is pas 4 maanden oud en ik kan me niet herinneren dat ik die een keer liet vallen. Ik ben er zuinig mee om gegaan. Ik heb die samen gekregen bij de xbox 360 elite. Moet ik nu Microsoft bellen of ermee terug gaan naar de winkel(intertoys) waar ik die gekocht had ? Kan ik dan een niewe gratis krijgen of moet ik er 45 euro voor gaan geven ?
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik zou het nog even met een opgeladen accu proberen, als dat ook niet werkt kun je Microsoft bellen. Dan kun je een vervangende controller krijgen.
     
  16. FLA$}{

    FLA$}{ Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloven ze je dan direct of moet je je serienummer of een kopie van je aankopbon geven ? Ik neem aan dat ik de nederlandse klantenservice van microsoft moet bellen. Volgens het garantieboekje is dat 0800-023-3894
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  17. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest gewoon de serienummer van de xbox 360 geven :p
    En tja... dat verhaal van ''JA je krijgt een 2de controller gratis''
    Is allang verdwenen ;) want ik moest hem opsturen :p en dat is ook wel logisch
     
  18. FLA$}{

    FLA$}{ Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    aan wie moest je die geven ? persoon aan de telefoon ? Welk telefoonnummer heb je gebruikt ? want als het aan de mijne ligt moet ik steeds opniew bellen. ik heb namelijk een anderhalf uur geleden gebeld naar dat nummer en ik moest ieder keer kiezen. uiteindelijk kreeg ik xbox games media en accesoires. toen zij het dat ik naar www.xbox.com/support moest gaan. waar ik all geweest ben. daar heb ik effe dit artikel doorgelezen http://support.microsoft.com/kb/911111/nl-nl?sd=xbox niks wat er stond heeft geholpen. er stond dus onderaan:

    If your controller still does not work correctly, it might need to be replaced. Please contact Xbox support at the following address:
    http://www.xbox.com/support/contact (http://www.xbox.com/support/contact)

    en ja het is die site waar ik het telefoon nummer eerder had gevonden. Zelfde telefoon nummer als in het boekje. het heeft dus geen zin om weer te bellen. ik heb een nummer nodig waar ik echt met iemand kan praten.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet wel Microsoft nageven dat die klanteservice SUPER is. Dit was ook bij Nintendo altijd zo, maar bij microsoft nóg beter. Je belt, volgende dag busje voor de deur, je geeft je controller af en 5 dagen later heb je een nieuwe. Tenminste, die van mij is vandaag verzonden dus verwacht hem morgen binnen... nu maar hopen dat alles goed doet ;).
     
  20. FLA$}{

    FLA$}{ Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welk nummer ik moet bellen ?
     

Deel Deze Pagina