FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Speel ik ook, zolang ik maar op voorsprong kom is er niets aan de hand:cool: maar als ik achter kom is het moeilijk om terug te komen vind ik:+
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat laatste heb ik nou dus ook.
    In mijn eerste 2 wedstrijden was het al vroeg verpest omdat de scheids in de eerste 10 minuten me een penalty tegengaf en rood trok.
    Wat bij de 1e wedstrijd absoluut geen penalty en geen rood was.

    Soms als jij net een bal hebt gemist die er normaal erin zou gaan krijg je meestal gelijk erna de tegentreffer ...
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    ja klopt, de 1e is moeilijk te scoren en daarna lukt het steeds beter, als je dan ook nog achter staat is het helemaal moeilijk
     
  4. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg vaak dezelfde tegendoelpunten in de carriere.. voorzet bij tweede paal en er komt iemand van de tegenpartij instormen en hij zit. Binnen 15 min 1-0 achter. Word soms ook niet goed van die scheids, ik klik niet eens op een knop en krijg vrije trappen tegen :mad::confused:
     
  5. Silverlight

    Silverlight Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Silverlight

    Silverlight Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    nja laat het vraagteken maar weg, dan beantwoord je dus je eigen vraag :thumbs:
     
  7. mariovdzwan

    mariovdzwan Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    iets met de server ik speel al een potje van een half uur :p en hij blijft nu weer hangen...

    speel op ps3 btw
     
  8. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0


    Werkt ook niet, Lijkt wel alsof me speler gestopt is in mijn competitie ofzo=(
     
  9. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het miss niet een bug? of zijn er mensen die Verhuist zijn van club en hun eigen mannetje mee hebben kunnen nemen!?
     
  10. mariovdzwan

    mariovdzwan Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    staat die niet op je verlanglijst ?? ik had namelijk ook een speler gezocht en per ongeluk op mijn verlanglijst gezet daarna zocht ik hem weer op maar dan staat die er niet meer bij alleen 1 probleem ik heb geen flauw idee hoe je bij die verlanglijst komt :p maar als jij het weet staat die misschien daarzo bij
     
  11. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope ook niet. Als ik zoeken op verlanglijst doe komt er niks;)
     
  12. mariovdzwan

    mariovdzwan Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dan zou ik het niet weten =(

    kan je een virtual pro wel kopen dan ? want bij 10 toch niet en voordat je van club wisselden kon je hem niet meenemen ?
    sorry heb nog niet echt aandacht besteed aan offline gedoe
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  13. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je zou hem toch gewoon mee moeten kunnen nemen naar een andere team? of snap k t hier nou niet:p?
     
  14. Silverlight

    Silverlight Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    mij was ongeveer hetzelfde gebeurt, ik was player-manager bij ajax in seizoen 1, nam een nieuw contract voor seizoen 2 als alleen manager en foetsie, weg pro...=(
     
  15. Silverlight

    Silverlight Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de zoekopties van transfers, kan je zoeken naar spelers die je in je verlanglijst hebt gezet (shortlist)
     
  16. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik bedoel, als ik nu weer een nieuw seizoen begin. dan krijg ik volgend seizoen hetzelfde verhaal? dan zit k weer alles voor niks te doen :p....?
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee dat je ergens kan kijken hoeveel goals je gemaakt en tegen hebt gekregen online ?
    In fifa 09 ging dat.
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik vind h'm online steeds beter spelen, maar misschien krijg ik fifa 11 steeds beter onder de knie;)

    Veel houden vast aan de speelstijl van fifa 10, alleen is de steekpass hier veel makkelijker te onderscheppen, evenals de counter.Door rustig (rust is echt essentieel) de vrij man te zoeken loopt het bij mij momenteel als een trein. Speel 4 2 2 2, heerlijke opstelling, en hoop dat iedereen als een stier blijft aanvallen. Werkt gewoon niet met Fifa 11

    Inmiddels ook archievment " in vorm " binnen, door 5 keer op rij te winnen. Gelukkig nog geen last gehad van lag, quiters of het weg vallen van de verbinding, alles werkt perfect...
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  19. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk had ik die achievement ook al binnen gehad, maar die disconnecties zijn zwaar irritant :mad:

    Bij 3 games sta ik met 2-0 of 3-1 voor in de tweede helft en dan disconnectie ie gewoon en een 3-0 verlies erbij......

    Wordt hier nog iets aan gedaan? Kon niets vinden via Google, behalve de tips van wacht een week......

    Wat speelt AS Roma en Palermo heerlijk met de huidige week Adidas Live Season :) Alleen jammer dat Totti niet speelt.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  20. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina