m'n eerste game ervaring was op de msx2 met diskettes.. ik was toen 4 jaar en ik speel er nog regelmatig op. daarna kreeg ik voor m'n 6e verjaardag een Nes met 2 spellen (mario world en snes scope 6, die bazooka dus) daar heb ik in de loop der tijd (ff tellen) 9 spellen voor verzameld waarvan 1 het bij aankoop niet doet, 1 door slijtage niet meer werkt en 1 vastslaat.. net m'n drie favo spellen maar ja.. wat doe je der aan..
daarna heb ik een n64 gekregen voor m'n 10e verjaardag.. ik koos nintendo omdat ik al een supernes had en ik playstation te gehyped vond. daarna heb ik van m'n leraar levensbeschouwing een atari gekregen.. was toen een jaar of 13..
daarna kocht ik afgelopen jaar m'n gamecube (was in de tussentijd diehard nintendoid geworden) en kocht ik van iemand voor 5 euro een Videopac (echt een kutding.. als ik ergens een commodore vind mag dat ding oprotten naar de zolder) en een NES die alleen zwartwit beeld geeft.. in de tussentijd kwamen natuurlijk ook de verschillende pc's langs..
als laatste heb ik van m'n neef z'n oude commodore Amiga 520 gekregen.. ook een heel fijn ding..
al m'n spelcomputers en pc's (10 in totaal) staan trouwens permanent aangesloten op tv's..
en natuurlijk heb ik ook een gameboy, gameboy color en gameboy advance..
Laatst bewerkt: 6 mei 2003