jouw game historie

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Schranseman, 5 mei 2003.

1. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Goh, you lucky 6000ste member... :cool:

2. Destruction

Destruction Destruction is near

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het was niks ;)

3. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het begonnen met de Atari Lynx.. Daar was ik toen echt weg van, vooral van de game Batman. .Maar nu is de Lynx vergaan in stof.. zal hem binnenkort weer eens een keer bewonderen..

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nou....

als eerst:

mijn oom had een ps1 gekocht (hij was net uit) en ik wilde er met alle macht op spelen.. tekken 1 en wipe out. wat een ervaring!! ik wilde er ook 1!!! maar dat ding was toen nog superduur en me ouders vonden het een te groot cadeau voor een kind van 6.

dus:

ik ging thuis tomb raider 1 op de pc spelen:D dat was het eerste spel waar ik me in verdiept heb.

ik vroeg vanaf die playstation-ervaring elk jaar voor mijn verjaardag en sinterklaas een playstation. en het 3e jaar kreeg ik er 1!!! met Croc erbij. (stomme klote-krokodil)

daarna heb ik heel wat op me PSX gespeeld, ook iets in de 50 spellen.

toen kwam de ps2.... en ik had geen geld.... ik dacht, laat ik wachten totdat er een prijsverlaging komt...

en die prijsverlaging kwam... maar er kwam nog iets... de XBOX!!! whuahahahaha

1 keer halo spelen en ik was al verslaafd.

dus die week daarna stond er een xbox onder me tv. met halo. en Project gotham racing.

[SIZE=0,2]en obi wan[/SIZE]

5. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gamehistorie:

1: NES
    2: GameBoy
    3: PC (386)
    4: N64
    5: PC (486, Celeron 400)
    6: GBA
    7: Xbox/GameCube (op dezelfde dag gekocht, vandaar)
    8: PSX (kreeg ik nog van iemand voor niks :))
    9: PC (Athlon XP 2400+, Radeon 9700 enz.)

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    1991 ofzow game Boy classic, gekregen voor ik naar Florida ging(k ben nu 14 jaar, dus reken maar uit)
    daarna rond 1998 een Game Boy color met weer de nodige games...
    1998/1999 Game Gear gekocht + 10 games...
    1999 PSone gekocht
    2000 Game Boy advance gekocht
    2002 Xbox

Future:
    juli-2003: GBA-SP
    (misschien: juli-2003 Gamecube)

7. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit is de mijne (willekeurige volgorde):

- Atari 2600 (die goeie ouwe tijd ):`(
    - Megadrive
    - NES
    - Super NES

8. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Shit per ongeluk op "verstuur bericht" gedrukt!!!!!!!!

- Commodore 64
    - Yagaur (ofzoiets)
    - Gameboy
    - GBA
    - PSX
    - PS2
    - _O_ XBOX_O_

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Anders maken we er ff een opsomtopic van :D

Mensen, als je geschiedenis hebt gehad op school weet je denk ik nog wel dat in de boeken niet alleen de jaartallen werden opgenoemt, maar ook hele verhalen erbij (wat oohzoo fijn was om te lezen :confused:) Nahja.. iig, opsomtopics lezen niet fijn :p

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kreeg toen ik nog een klein menneke was een of andere zwarte doos met pong erop. Jonges dat vond ik leuk.
    Later toen ik 7 werd heb ik me ZELF een Super Nintendo bij elkaar gespaard. Daar heb ik nu 13 spellen op, die ik ook nu nog regelmatig speel.
    Toen ik 11 was kregen we een pc. Maar omdat de pc al verouderd was toen we hem kregen (2e hands) heb ik er heel weinig spellen op gespeeld. Maar jongens, die paar spellen, DIE WAREN 3D!!!!!!
    Het bleef toen een hele poos rustig, totdat ik ergens in mei 2002 een zwart met groene doos in de winkel zag staan voor 299 euro. Die heb ik toen samen met mijn 2 broertjes gekocht, met het spel Project Gotham Racing. Je kunt in mijn sig. lezen wat voor spellen er verder bij gekomen zijn.

Dit was mijn complete gamebiografie.

11. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ff kijken of ik alle jeugdsentimenten weer boven kan halen. Het begon allemaal met dat apparaat met pong erop en 2 van die draaiknoppen. Als ik me goed herinner was dat geval van Phillips. Daarna was het tijd voor de comodore 64. Daarna kochten we een atari 2600. Alleen heeft dat ding me nooit echt kunnen boeien. Comodore bleef toch echt mijn favo.

Daarna kwam de NES. Na een paar jaar heb ik dat ding ingeruild voor de 16 bit opvolger, de snes. Toen heb ik ook maar meteen een Megadrive gekocht. vervolgens heb ik heel het zaakje verkocht.

Wat kwam er daarna...pfff owja de amiga 500. Kocht die toen 2e hands en was een errug leuk ding. Daarna een 2e hands 486 en na een paar jaar een P 166.

Om het jaar gooi ik er wat nieuwe onderdelen in. En ik heb nu een AMD 1700.

En sinds kort een XBOX!!

12. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    m'n eerste game ervaring was op de msx2 met diskettes.. ik was toen 4 jaar en ik speel er nog regelmatig op. daarna kreeg ik voor m'n 6e verjaardag een Nes met 2 spellen (mario world en snes scope 6, die bazooka dus) daar heb ik in de loop der tijd (ff tellen) 9 spellen voor verzameld waarvan 1 het bij aankoop niet doet, 1 door slijtage niet meer werkt en 1 vastslaat.. net m'n drie favo spellen maar ja.. wat doe je der aan..

daarna heb ik een n64 gekregen voor m'n 10e verjaardag.. ik koos nintendo omdat ik al een supernes had en ik playstation te gehyped vond. daarna heb ik van m'n leraar levensbeschouwing een atari gekregen.. was toen een jaar of 13..

daarna kocht ik afgelopen jaar m'n gamecube (was in de tussentijd diehard nintendoid geworden) en kocht ik van iemand voor 5 euro een Videopac (echt een kutding.. als ik ergens een commodore vind mag dat ding oprotten naar de zolder) en een NES die alleen zwartwit beeld geeft.. in de tussentijd kwamen natuurlijk ook de verschillende pc's langs..

als laatste heb ik van m'n neef z'n oude commodore Amiga 520 gekregen.. ook een heel fijn ding..

al m'n spelcomputers en pc's (10 in totaal) staan trouwens permanent aangesloten op tv's..

en natuurlijk heb ik ook een gameboy, gameboy color en gameboy advance..

Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  13. mdemos

mdemos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vroeger ook op een msx gespeeld, eerst met bandjes, (heel traag) daarna heel trots diskdrive, Daarna heb ik de volgende consoles gehad:
    segasystem
    megadrive
    dreamcast
    nes
    supernes
    n64
    playstation
    playstation 2
    en nu de xbox natuurlijk, de rest is allemaal verkocht

Deel Deze Pagina