FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ternet weer een wedstrijd gehad vol met lag,nu start ik mijn volgende weer het zelfde.
     
  2. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog niet echt online gespeeld, alleen tegen mijn broertje en een andere friend, die wedstrijden gingen prima. Toen ging ik tegen een andere gozert uit verweggistan en lag.. Later nog ff Proclubs geprobeert, alles reageerde een seconde of 4 later. Dit moet echt gefixed worden!
     
  3. Julius7

    Julius7 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het eind van een seizoen moet je het contract van je mannetje verlengen,
    net als spelers verkopen moet je bevestigen dat hij door gaat door middel van aanvinken.
    Goed kijken dus!
     
  4. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich gaat het steeds beter, maar in het begin wilde ik een zo'n goed mogelijk record krijgen, maar als je dat doet, geniet je niet meer van het spel :p Ik heb me nu voorgenomen om eerst lekker te spelen en zoveel mogelijk proberen te winnen en te leren, zodat ik later wel ga voor the records want ik ga nog vele potjes spelen.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Een vraagje voor de mensen die clubs spelen in fifa 11. Hoe kan je een eigen gemaakte opstelling importeren bij je club. Ik kan hem wel uploaden in met spelershub maar bij bij de clubs kleedkamers lukt het niet hem te gebruiken?

    Iemand?
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat kan niet. Je wilt zeker de standard fifa 10 clubs opstelling doen ;). Je kan het aan het begin van de wedstrijd wel doen dus als je ook je camera doet(als het goed is).
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is de standaard opstelling? Maar wil gewoon 4-3-3 met CAM. Fifa 11 heeft alleen degene met CVM of CM
     
  8. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk niet! }:]
     
  9. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    ARGH!
    Waarom moet mijn tegenstander altijd weggaan als ik een lekkere pot speel!:mad:
    Net weer, sta ik lekker te tikken en quit mijn tegenstander. Ik word ook vaak gewoon weggespeeld, maar dan blijf ik gewoon staan.
    Ik wil gewoon eens zo'n pot uitspelen.
     
  10. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Pro Ranked Match is echt zwaar fun! Soms heb je echte goeie medespelers en lekker tikken, soms ook niet maar dan lach ik me dood :p En als keeper maakt het niet uit hoe kut je medespelers zijn, keepen is keepen. Echt een aanrader en geen lag!
     
  11. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen lagg?? Ik ben keeper maar soms als ik dan dat pookje naar links ofzo doe dan duurt het werkelijk minimaal 2 seconden voordat ie reageert 8) oftewel onmogelijk om zo te keepen.
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Toch vreemd hoor... Gisteravond eerst zes wedstrijden tegen een maat gespeeld en daarna willekeurig zes wedstrijden rankend match. Geen last van lag gehad, liep allemaal gesmeerd. Misschien geluk gehad...
     
  13. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms nog een analoge televisie?! O-)
     
  14. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van lag gehad nog, niet erg veel online gespeeld ook.

    hebben meer mensen er last van, dat als je voor de goal een balletje breed legt voor een intikker, de spelers je schot niet 'onthoudt'? Dus dat hij dan rustig de bal aanneemt?
     
  15. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    |:- Ff serieus het gebeurt niet altijd ofzo meestal loopt het gewoon normaal maar ik heb nu 2 potjes gehad waar je echt gewoon 2 seconden vertraging had 8)
     
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2

    Jup en dat gebeurt ook in je eigen 16 als er een hoge bal komt en je blijft maar op B rammen dat ie hem rustig aanmeent waardoor de tegenstander hem afpakt en scoort :F:
     
  17. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    zwaar irritant is het :-( verder is fifa 11 wel erg goed, moet alleen nog een beetje gevoel bij de goals krijgen
     
  18. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
  19. mariovdzwan

    mariovdzwan Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben er meer mensen last van een gatenkaas achterin ? ik snap er niks van heb alles al geprobeert ultra verdedigend tactics aan gepast niets lijkt te werken al me verdedigers staan op de middelijn en bij balverlies staan ze achter 1 op 1 en word ik dus zo weg ge-countert verder vind ik het spel niet super fantastisch had er meer van verwacht maar misschien komt het wel door me verdediging irriteer me er elke keer weer aan heeft iemand er een oplossing voor ????
     
  20. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar weinig last van eigenlijk, geen idee wat je anders doet dan ik. wel heb ik snel het idee dat de tegenstander helemaal is ingegraven als ik er probeer doorheen te komen. Kan ook komen doordat ik nu in de npowe league 2 speel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina