FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariovdzwan

    mariovdzwan Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet ook niet wat ik anders doe ik heb het namelijk alleen als ik online speel en inderdaad bij de tegen partij lijkt het wel alsof er 6 , 7 man op hun eigen helft staat en zodra ik de bal verlies loop ik binnen 2 passen achter 1 op 1 =(
     
  2. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak je eigen opstelling, heb je dat gezeur niet en je kunt de looplijnen zelf bepalen.
     
  3. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    1 vs 1 disconnects van EA servers (je blijft wel op Live).

    Hebben meer mensen hier last van? Of is het mijn eigen netwerk?
     
  4. mariovdzwan

    mariovdzwan Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gedaan heb me verdedigers helemaal naar achter gezet en bij allemaal verdedigen hoog en aanvallen laag volgende potje staan ze gwn weer op de middelijn ....
     
  5. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Jop, lijkt een bekend probleem.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die chants hoor je echt niet, pff nutteloos dus. :emo:
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een vraag:

    Als ik pass, of diepe ballen geef word het wazig voor een paar seconden op de plek waar de bal komt. Is dit normaal?, want erger me er wel aan.

    Iemand die kan helpen?O-)O-)
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraagje. weet niet of hij eerder is gesteld maar bij de achievements zag ik staan dat je er een haald als je in het team van de week komt. en nou bent ik nie iemand die persé alle achievements hoeft maar ik ben nou halverwege een seizoen. ben 13x man van de wedstrijd geweest maar ik kom steeds maar niet in het team voor. terwijl dat m'n ploeggenoten er wel elke keer in komen. iemand die weet wat ik fout doe want ik vind het tog wel vreemd.

    b.v.d
     
  9. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe laat je spelers beter worden? ik heb wel een stel jongens in mijn league 2 team die 1 skill beter zijn geworden, maar ook een paar (backs) van 22/24 die al -2 hebben.... en een 20 jarige spits die bijna 1 op 1 loopt en niet groeit...
     
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ging dat gewoon vanzelf naarmate ze constant goed spelen.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Snap niet dat ik alleen maar tegen 2400+ wordt geloot terwijl ik zelf 2000 punten heb.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik word alleen maar tegen 2000+ punten geloot, terwijl ik er zelf maar 1100 heb...
     
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    andere cameria instellingen helpt ook niet
     
  14. mariovdzwan

    mariovdzwan Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    of een hdmi kabel ?????
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    heb ik al:) de officiële van microsoft
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zaterdagavond weer heel de avond met vrienden offline gespeeld. Blijft geweldig! :cool:
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik spreek veel vrienden uit mijn friendslist die de game al hebben! Ze zeggen eerlijk dat ze het meer van t zelfde vinden!

    Ik laat hem dus mooi in de winkel liggen!
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Jongens ik zit nog een beetje te twijfelen tussen PES en Fifa. En dan zonder metteen fifa! of PES! te schreeuwen welke raden jullie mij aan?
    wat zijn de min en de plus punten van fifa? K
    an iemand deze even in een klein rijtje zetten want. ik heb dit topic net een beetje door gelezen maar een klein lijst zou handiger zijn.

    BVD
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer beide demo's, aan de hand daarvan kan je al een keuze maken. Lukt dat nog niet, kom dan terug met jou ervaringen en dan zullen wij je verder helpen, ook al ben jij diegene die de keuze moet maken!
     
  20. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    de keuze tussen beide is zo persoonlijk; om in voetbaltermen te blijven, wat de een een nadeel vindt, beschouwt de ander weer als een voordeel... PES en Fifa aanhangers kunnen je prima vertellen wat er goed is aan hun game en slecht aan de 'tegenpartij'... ik raad je toch vooral aan om beide demo's te spelen en kijken wat voor jou goed voelt... ookal zullen er misschien gameplay-wise nog wel wat zaken gefinetuned zijn tussen demo en uiteindelijke versie, ze zullen toch een beter beeld geven, dan men hier met woord kan beschrijven...

    sowieso denk ik dat je met allebei geen miskoop zult hebben dit jaar!
    (daarbij is de echte vergelijking op dit moment nog wat lastig, Fifa is uit en PES niet, dus je krijgt veel gespeculeer op basis van hoop en vooroordelen)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina