Ik heb vandaag dus gebeld en het is gelukt . Er word een niewe gestuurd en ik moet dan de oude inleveren. Het blijkt dat de vorige keer toen ik hun belde zij niet aanwezig waren ofzo.
Ik heb gewoon via xbox.com gebeld xD Althans had ik eerst een mail verstuurd.. maarjah.. daar kwam ik dus niet echt verder mee.. ze zeiden dat ik mijzelf moest registreren terwijl ik dat wel had gedaan! Maar ik moest hem versturen naar Frankfurt 'Duitsland Microsoft gedoe! Dus hij komt daadwerkelijk naar microsoft toe. Via deze nummer heb ik gebeld : 0800 023 3894 En nog iets... ik heb vandaag echt een kut dag... ook mijn laptop wordt morgen opgehaalt T_T Lekker hoor! 10-15 dagen weg en misschien als het echt heel erg is 3 weken!!!!!!!!!!!! Hopelijk krijg ik hem morgen ofzoiets... of overmorgen! *De controller *
Hoelang duurt het voordat ze mij laten weten voor mijn xbox 360 controller? Hij is al ontvangen... maar tja.. geen mail! En ook al niet voor mijn laptop.. weird Ter duidelijkheid : Vestiging Datum Lokale Tijd OmschrijvingWat is dit? FRANKFURT, DE 04/10/2010 5:08 AFGELEVERD APELDOORN, NL 01/10/2010 12:32 AFHAALSCAN DE 30/09/2010 10:50 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN Hoelang moet ik ongeveer wachten
Ik weet dat Foregames ze gaat verkopen, misschien een kijkje waard? Edit: is er al iets bekend van de Onza? wanneer die uitkomt enzo...
Ze staan inderdaad op de site. Alleen geen release datum. ook niet bij de onza, helaas want daar heb ik ook wel oren naar. De reach controller komt mooi op een plank te staan naast mijn odst controller Edit: Vet! 45,= bij pixmania en 39 pond op game.co.uk
http://cgi.ebay.nl/Xbox-360-Elite-B...316?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1e5ef3651c Past dit gewoon op een normale Xbox Slim controller?
Vraagje: mijn xbox herkent/pakt/vind geen controllers meer. ik heb al wat geprobeert, die zoek knopjes op de xbox enz, en met kabel erop zetten maar dat werkt niet. nou zijn de xbox en de 2 controllers allebei tweedehands, mss is dat het, of zou ik nieuwe controllers moeten kopen?
Voor wie nog goede oplaadbare batterijen wil: http://www.batteryking.nl/products/oplaadbare-batterijen/gp-2700-mah-aa-6-stuks-*op=op*.html
Ik vind het zoooooo stil rond de Razer Onza..... Misschien wil microsoft wel eerst de blackops controllers voorrang geven
Microsoft heeft daar niks mee te maken aangezien die controller van Madcatz af komt en in opdracht is gemaakt van Activision
Er was iets met bepaalde licenties ofzo, ze hebben wel gezegd dat hij zowieso nog dit jaar ging komen maar ik heb er een hard hoofd in. Zit er zelf ook op te wachten, m'n gare MS controller begint weer hopeloos te kraken en de pookjes blijven soms gewoon hangen. Er is inmiddels wel een minisite btw: http://www2.razerzone.com/onza/ Die van 40$ heeft geen LEDs, geen stelbare pookjes en een gladdere huls de 50$ heeft dit allemaal wel. Ga zelf voor de 50$ versie, die instelbare pookjes en rubberige huls lijken me toch wel ff wat fijner dan weer zo'n baal plastic
Ze hebben wel licenties nodig ja, maar microsoft heeft geen invloed op wanneer welk product eerder uit komt. Ik ga ook voor de 50$ versie, vooral die pookjes die verstelbaar zijn vind ik gewoon gaaf
Weet iemand waar de wired controllers het goedkoopst zijn? Mijn Wireless Controller vreten echt teveel batterijen... Ik heb trouwens nog nergens wired controllers met een andere kleur gezien dan wit, bestaan ze ook in het zwart ofzo?