Hey, Het leek mij leuk om een clan voor verschillende first person shooters op te starten, en dat heb ik dus ook gedaan. Ik en een paar vrienden hebben een clan opgericht genaamd xAiiM. En we zoeken dus leden . Welke spellen spelen wij: - Modern Warfare 2 - Halo 3 - Battlefield BC2 En in de toekomst ook Black Ops. Ik zoek wel goede spelers, dus als je zuigt in first person shooters post dan aub niet. Wat zoek ik: -Spelers met enige ervaring en skill -Actieve spelers (ik ga geen tijden op stellen maar ik zoek mensen die normaal/veel online zijn) - We spelen meestal in de avond vanaf 20:30, en in de weekenden. Als je interesse hebt post dan aub hieronder je ervaring, hoeveel je online bent en je gamertag. Ik voeg je dan toe en dan kunnen we verder praten. Ltr, Nils.
Ik wil wel joinen in Halo Reach. Mijn skills zijn aardig hoog ik ben al warrant officier en heb vaak rating rond de 1500 stuur me pm thnx G
Ik zoek bfbc2 clan! Ben nu level 28, speelde op de pc ook maar daar was het oneerlijk, qua snelheid van betere computers! Zo heb het op Xbox gekocht! Voeg me maar toe, en dan kunnen we eens spelen! Groetjes, NoSe
Zijken? Gelukkig kan je goed nederlands! Met drie vingers in me neus rape ik je in je aker op de xbox, np.