[XOne] bf1943 unlocking

Discussie in 'Games' gestart door FLA$}{, 4 okt 2010.

  1. FLA$}{

    FLA$}{ Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de battlefield 1943 trial uitgespeeld. Nu wil ik het volle spel unlocken maar de ms punten zitten op een andere gamertag. Kan ik de volle versie van het spel op beide gamertags spelen als ik het op de andere unlock(koop) ? De 2 gamertags zitten op dezelfde hard drive en zelfde xbox.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  2. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Antwoord: Ja

    Spel wordt gekoppeld aan de xbox zelf en de gamertag. Je hebt 1 van beiden nodig om het spel te spelen. Als je het spel op een andere xbox gaat spelen, kan dat alleen met de gamertag waarmee je het spel gedownload hebt en je moet in dat geval met xbox live verbonden zijn (wat sowieso moet omdat bf 1943 een online game is :+)
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dit zeker? Ik geloof dat de meeste DLC slechts alleen bespeeld kan worden op de gamertag waarmee dit gedownload is. Nu gaat het natuurlijk om een spel, dus misschien (hopelijk) dat het daar anders voor geldt.
     
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Bij de meeste spellen lukt het gewoon. Zo heb ik battlefield 1943 met een vriend online gespeeld die het spel niet heeft. Hij speelde met zijn gamertag op mijn xbox (licentie van de game stond daar op) en ik speelde met mijn gamertag (licentie aan gekoppeld) op zijn xbox. Werkte perfect :+

    Enige game, uit mijn collectie, waar dit niet werkt is Trials HD.
     
  5. FLA$}{

    FLA$}{ Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt. ik heb het spel net gekocht en het werkt voor elke gamertag op de xbox:thumbs:.
     

Deel Deze Pagina