1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Server 2003

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Michel V, 1 sep 2010.

  1. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag Windows Server 2003 gaan draaien op een wat oudere pc zodat ik een ftp server kan opzetten maar ik had nog een paar vragen.

    Er staat nu windows xp pro op, maar is het misschien mogelijk om via xp een ftp server te draaien?

    Als het mogelijk is, is het dan beter om over te stappen naar windows server of op xp pro te blijven? Wat zijn de beste resultaten qua ftp en software gebruik?

    Kan ik hier gewoon NTI Mediamakerr op instaleren zodat ik DVD's en CD's kan branden?

    Kan ik hier ook gewoon andere programma's op instaleren net als op windows XP?


    ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

    Groet,

    Michel V
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan gewoon XP gebruiken als je een FTP server wil draaien. Heb je Windows Server niet voor nodig. Software bijv: FileZilla of SmartFTP e.d.

    Maken je andere vragen meteen overbodig ;).
     
  3. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn de prestaties niet beter onder windwos server dan xp?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee, Windows Server is meer voor rechten, beheer, backups en dat soort dingen wat verder niet interessant is voor een thuisgebruiker.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  6. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch windows server 2003 gepakt, maar weet iemand hoe het werkt om hier bestanden in een thuis netwerk te delen?

    Groetjes michel
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hetzelfde als op een gewone Windows versie.
     

Deel Deze Pagina