1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje fatsoenlijk tegenstand wil gaan bieden online, moet je min. op Wereldklasse spelen
     
  2. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben sowieso niet goed in voetbalspellen, en nooit geweest ook, maar fifa 10 speelde een stuk makkelijker. het voelt net of ik nu al tegen wereldklassde bezig ben in vergelijking
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zeg toch dat ze het met usb hebben gedaan.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt ''ofzo''. Je weet dus niet zeker of ze het ook echt met een USB stick hebben gedaan:emo:
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Oja zie het ook ;) nja ik weet het wel zeker :)
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, tsa, dan is het wel gay. Mijn pro is nu 79. Speel als RW in een 4-2-4 opstelling
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn pro is 81. Ik speel any en spits. We winnen alles behalve de wedstrijden die eruit vliegen. Eigenlijk nu 16 op rij gewonnen maarja 2x ging hij eruit terwijl we dik voorstonden. Maar top 50 word hem wel weer.
     
  8. Munnie

    Munnie Guest

    Wat is man city ****** slecht online dan wahahaha.
    Oja speelde perongeluk steekbal terug op keeper i.p.v. een normale paas doet die gek een stap opzij: eigen doelpunt.
    Kom op man....:emo:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2010
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf nog helemaal niet met Clubs gespeeld. Manager Mode only:+
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vind ik zelf ook ja. Yaya speelt lekker, maar de rest.. :eek:!
     
  11. Munnie

    Munnie Guest

    Ja ben ook man city met carriere dan is het nog wel te doen.
    Maar net potje tegen fiorentina en ik speel nu nooit meer met man city.
    Pfffff wat werd ik daar moe van. :x
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vraagje: Is er een bepaalde knoppen combinatie die je moet doen voor een omhaal?
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee maar met fifa 10 heb ik met mijn VP omhool gehaald door met LT + RT een beetje onder de bal door te lopen. Hierdoor deed hij wel vaker een omhaal.
     
  14. mariovdzwan

    mariovdzwan Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer ff een potje fifa 10 online gedaan wat is dat dan toch weer heerlijk snel snap niet hoe je zon game kan verneuken maarja mijn mening ;)
     
  15. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens..Denk dat ik fifa 10 toch lekkerder vond spelen dan deze game. Barcelona was eerst best prima, hoewel ik de spelers erg slap vind in vergelijk met de andere spelers (*denk aan Chelsea, Intern, etc). En nu doordat het veldspel vele malen langzamer gaat (draaien, passen, domme fouten van AI) is het een stuk minder leuk..

    Ps. AI vandaag 3 eigen doelpunten gemaakt in een online match (Dani 2x en Valdes)..ideaal (A)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  16. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Fifa10 is wel goed vind ik. Maar fifa11 is verslavender
     
  17. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al bekend met een player career of je aanbiedingen kan krijgen van andere clubs enzo ?
    en nationale team ??
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij Fifa '11 heb ik heel veel dat ik constant tegen een speler van de tegenstander aan loop. Of ik win geen duels elke keer las er iemand aan mijn mouw gaat hangen ben ik de bal kwijt. Ik kan niet lekker "kappen" en m'n ding doen zoals ik gewend ben in Fifa '10 en moet dus constant rondspelen en voorzetten geven. Mijn ding is meer á la robben naar binnen en dan vanaf de 16 lekker knallen of nog ff kort af geven. Dit werkt niet in Fifa '11.

    Het gaat allemaal zo sloom... ik wil snelheid, acties, schoten, dollen..
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  19. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk paar uurtjes vrij gehad de game is goed te testen maar wat een toppertje!

    Wat ik vooral een goede toevoeging vind in de carriere de standen uit andere landen :)

    Ik heb wel 2 vragen:
    1. Dingen als stadionmanager upgraden enz. dit hoeft niet meer neem ik aan?
    2. Je ziet soms rechtsboven een score uit een andere wedstrijd komen, naar mij idee niet de hele wedstrijd klopt dat?

    Na 6 dueltjes met Man City op de 3e plaats :)

    Ik ben trouwens wel blij als PES fanaat op de PS2, dat het houterige van de afgelopen fifa edities eindelijk weg is. Fifa WK was er al een goed voorbeeld van, maar deze game is klasse. Online moet ik het nog proberen! :)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  20. mariovdzwan

    mariovdzwan Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik ook heb ook met 10 dat ik veel meer in het spel zit omdat het gwn sneller en spannender is ik vind fifa 11 gwn te saai en te sloom zit geen actie in als ik 10 speel heb ik het gwn naar me zin of ik nou verlies of win maar met 11 irriteer ik me gewoon aan alles helaas :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina