1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. erwan666

    erwan666 Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de Sharkoon Digital ook gebruiken voor muziek te luisteren op je iPod?
     
  2. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet om als koptelefoon mee te nemen, hij heeft namelijk geen 3,5mm jack aansluiting
     
  3. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    De steelseries siberia neckband zit erg goed en heeft zeer scherp geluid. De neckband heeft alleen mono sound (dus geen surround) wat het bijv moeilijker maakt om in te schatten waar mensen vandaan komen op cod. De kabels van de siberia neckband zijn niet super, bij mij gingen ze snel kapot. Ook kun je voice en game geluid niet apart van elkaar instellen. Dus als je een headset zoekt die lang meegaat, mono sound is en waar je voice chat en ingame sound apart van elkaar kunt instellen dan moet je de Steelseries Spectrum 5xb nemen ;)
     
  4. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een headset met zoveel mogelijk speakers per oor, het ingame geluid en voice geluid moeten apart verstelbaar zijn, en de voice chat moet goed wezen, geen geruis etc. Prijs onder de 200eu.
    Heeft iemand een suggestie?
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus de standaard draadloze headset gaan halen. Maar is dat een beetje een goed ding? Mensen hier met goede / slechte ervaringen die m hebben? Heb zelf altijd de wired versie gehad, maar wil nu toch wel een headset die goed lang meegaat.
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Anyone? :p
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook op zoek naar een game headset en zag de Sennheiser PC 360. Nu heb ik nog geen mixamp, maar kan ik de headset niet via mijn receiver laten lopen? Of werkt dat niet? :)
     
  8. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie vraag, maar dan werkt je mic niet denk ik zo..:p de headset is een aanrader icm de mixamp.
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ff doorsparen voor de mixamp ( van Astro? ) en de Sennheiser :)
     
  10. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Astro all the way..:thumbs:
     
  11. hj1983

    hj1983 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik zoek een goeie headset voor mijn Xbox 360. Ik wil deze set ook aan kunnen sluiten op mijn HD ryan Mini om films mee te kijken? Het lijkt mij dus het beste om een headset te kopen met een optische aansluiting! Welke kan ik het beste nemen?? Heb het liefst bedraad trouwens.
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou zeggen lees even de frontpost door want aan deze info hebben we niks.
    Dus lees eerst dat even door en geef daarna antwoord op het volgende dan kunnen we je misschien helpen.
    - Wat is je budget?
    - Wil je stereo of surround?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hij zegt met een optische ingang (dus 5.1) maar ik zou inderdaad even de startpost lezen
     
  14. hj1983

    hj1983 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de start post gelezen en deze is duidelijk. Aangezien ik afgelopen week vader ben geworden kan ik dus niet meer knallen met mijn surround set. Om er toch nog een beetje van te genieten wil ik daarom een headset aanschaffen. Ik wil alleen liever niet te veel geld uitgeven. Dus mijn budget ligt tussen de 50 en 100 euro.
    Mijn Xbox en mijn media player zijn nu via een Toslink op mijn Surround set aangesloten. Omdat beide apparaten een toslink aansluiting hebben lijkt me dit de beste optie.
    Iemand een advies?
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Waarom sluit je geen goede gewone stereo koptelefoon aan op je surround? Die klinken sowieso beter dan de gameheadsets, stereo of surround.

    Ikzelf gebruik wèl een surround game headset, maar dat komt omdat ik vaak in een online shooter zit en dus moet kunnen praten.
    Heb zelf de turtlebeach X11 en de X41 en die klinken standaard veels te schel. Gelukkig kan ik ze via een versterker laten lopen en zo de bass er alsnog ingooien.

    Ook de Skullcandy die ik had was veels te schel. Deze heb ik weggegeven, omdat mn stem niet werd doorgegeven naar de speakers van de headset (mic monitoring) en je dus veels te hard gaat praten. Dat is nou net wat ik ook niet wil als mn vrouw ligt te slapen.

    Het gebruik van headset is zó goed, dat ik voor het gamen de surround nooit meer aanzet. Bij shooters kan je met zo'n headset de enemy vaak horen lopen en je weet waar die zich bevind :)
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  16. hj1983

    hj1983 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad een goed idee. Zelf nog niet eens over nagedacht, dom eigenlijk.

    Ik ga opzoek naar een goeie stereo koptelefoon. Iemand hiervoor nog tips/ervaringen?
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben altijd erg tevreden over het merk Sennheiser want die hebben altijd wel goede producten.
     
  18. hj1983

    hj1983 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Senneiser spreekt mij wel aan. Goeie beoordelingen, lage prijzen.

    De Sennheiser eH 150 lijkt me wel wat. Hier nog iemand ervaringen mee?

    Sennheiser HD 415 is ook nog vergelijkbaar apparaat, zie niet echt wat het verschil is eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2010
  19. alibi

    alibi Guest

    Hoor je met de Sharkoon X-tatic 5.1 V3 headset jezelf ook in de headset zelf als je aan het chatten bent?
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee! Ik heb daar geen last van overigens ...
     

Deel Deze Pagina