Even een analyse van wat ik tot dusver heb opgemerkt:
Ik sta voor PSV, dus ik sta altijd voor de winnende partij. Ik wil natuurlijk graag winnen. Echter is het onrealistisch te denken dat we altijd kunnen winnen, maar toch wil ik de volgende punten aankaarten.
Spelers:
Op dit moment hebben we de volgende spelers (sorry mocht ik er een paar vergeten, met deze spelers heb ik gespeeld):
- Speter (CV)
- Winter (RAM)
- Voltreffer (RAM)
- Black Dragon (AM)
- Bennie NL (Spits)
- BirdySong (CV)
- QueensOwnRifle (Spits)
- Donnie (CV)
- Pkager (Mid)
- paribus (Spits)
- Gsus (LAM)
In totaal dus 11 man. Wat mij opvalt tijdens de wedstrijden is dat met name BennyNL en Black Dragon erg goed zijn. In mijn ogen moeten zij daarom altijd voorin staan, zodat we scorend vermogen hebben. Verder zou ik graag de positie willen doorbespreken, wie gaat waar staan en sluit dat goed aan bij zijn kwaliteiten? Zoals je kunt zien in bovenstaande lijst hebben wij nu 3 spitsen, twee rechtervleugelspelers en een schrijnend gebrek aan centrale middenvelders en verdedigers. Ik stel voor om dit intern op te lossen, in plaats van andere members aan te nemen voor deze plekken.
Een oplossing voor dit probleem zou ik als volgt weergeven:
Opstelling
DM - comp (eventueel iemand met ambities als doelman)
RV - QueenOwn
CV - Donnie / paribus
CV - Speter / paribus
LV - Bird
RVM - Voltreffer
LVM - Pkager
RAM - Winter
CAM - NL Black Dragon
LAM - Gsus
Spits - BennyNL
Deze virtuele opstelling heb ik gemaakt op basis van de ervaringen die ik heb opgedaan tijdens de wedstrijden. Natuurlijk is het niet haalbaar dat 'iedereen' online is op hetzelfde moment, maar naar mijn mening lijkt het mij slim voor de personen om zich te richten op deze posities, zoals aangegeven. Hierdoor raakt zowel de verdediging, het middenveld als de aanval meer op elkaar ingespeeld en kan iedereen gericht doorgaan met het trainen van zijn Virtual Pro.
Bovendien, naast deze onevenwichtige indeling, merk ik ook dat wij een intense drang naar voren hebben. Opvallend is bijvoorbeeld hoe wij bij elke aftrap als een dolle naar voren rennen. De oplossing hiervoor zou communicatie moeten zijn, helaas verloopt deze stroef. Een oplossing voor de communicatie is om in elk geval een headset te hebben (kopuuuuh Bird)! En verder een aanvoerder aan te stellen die het woord voert tijdens de matches.
Mijn laatste punt = concentratie. Vaak is het lekker gezellig tijdens de wedstrijd, maar verliezen we de focus. Hierdoor komen we vaak ongelukkig op achterstand, zoals Evert ten Napel zou zeggen. Ik wil er geen strafkamp van maken, maar ik wil natuurlijk wel graag winnen! Keep the focus
Overall = gasten ik vermaak me echt kostelijk elke wedstrijd weer, met name vanwege Winter, die al zijn 'verdiensten' kwijt is, maar met nét een beetje meer organisatie komen we nóg veeeel verder!
P.S. @www.weare11.org , lijkt me echt een strak plan! Thanks voor het eventueel organiseren van zulke toernooien
Klik om te vergroten...