1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop er eentje van steelseries. Wat ik me wel afvraag is waarom je een mono wilt. Heb zelf HEEEL veel ervaring met mono/ stereo.
     
  2. alibi

    alibi Guest

    Omdat de oorkappen helemaal om je oren zitten, heb je niet heel erg moeten wennen dat je let op je stemvolume? of hoor je jezelf alsnog duidelijk praten? mij lijkt dat als je jezelf hoort door de speakers dat dat veel prettiger is...
     
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Huh? waar zegt hij dan dat hij een Mono headset wil?
    Hij wil een stereo headset ;)

    Ja ik heb er wel last van bij mijn Tritton, tenminste ik zelf niet maar mijn ouders wel :+
    Die horen mij soms nogal schreeuwen omdat ik zelf niet hoor hoe hard ik praat, ik hoor mezelf wel maar niet goed genoeg om te bepalen hoe hard ik nou moet praten.
    Met een feedback functie is dat natuurlijk makkelijker omdat je gewoon hoort hoe hard je praat en dat is natuurlijker :)
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem nooit zo hard dat ik mezelf en de omgeving helemaal niet meer hoor. Ik zit gewoon in de huiskamer altijd, nog geen klachten gehad :)
     
  5. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Mono is stereo, misschien bedoelt ie surround.
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Mono is geen stereo...
     
  7. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, kan je me het verschil tussen mono headsets en stereo headsets uitleggen?
     
  8. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij de verschillen vertellen tussen het oude en nieuwe model van de tritton axpro? Ik had iets gehoord van een 2010 versie ofzo..
     
  9. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Mono is 1 kanaal, stereo is 2 kanalen waardoor je links en rechts kan onderscheiden;)
    1 kanaal gaat naar links en 1 kanaal gaat naar rechts, hierdoor kun je dus horen of er iemand links of rechts van je loopt/schiet/raced/praat enzovoort


    Volgens mij zijn er inmiddels 3 versies ofzo?
    De 1e generatie (die heb ik) had 2 spannings adapters nodig (1 voor headset en 1 voor de decoder box) en de 2e generatie had er maar 1 nodig en had een paar verbeteringen ofzo.
    De 3e generatie heeft er een betere mic bij gekregen, that's all as far as i know:)
     
  10. Merliin

    Merliin Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    39
    Hey,

    Ik heb de volgende headset, niet echt heel speciaal of "fancy" gewoon alleen zodat ik 's avonds/'s nachts kan gamen zonder dat iemand er bij mij thuis last van heeft xd

    [​IMG]

    Toen ik hem aansloot deed hij het gewoon, geluid van de game kwam er uit, hoorde alleen mijn kameraad niet in de private chat... Opgezocht op google, en de nodige wijzigingen uitgevoerd. Hoor hem nu wel.
    Alleen ik hoor degene met wie ik praat niet boven de game uit, ik heb geprobeerd het game volume ( in de options van de game ) lager te zetten, het chat volume staat inmiddels op max, en nog hoor ik hem niet boven de game uit en moet ik de game op pauze zetten als ik hem fatsoenlijk wil verstaan.

    Weet iemand misschien hoe ik dit kan wijzigen zodat ik hem fatsoenlijk boven de game uit kan verstaan ?

    Mvg,
    Robbert
     
  11. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor je informatie :) Ik neem aan dat als ik nu een axpro koop dat er alleen maar nieuwe generatie wordt geleverd? Wil er namelijk eentje met een goede mic :p
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    De oude versies worden niet meer verkocht nee ;):)
     
  13. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja het is voor 5.1 surround en ja het werkt echt;)
    Staat ook in de frontpage van dit topic :)
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Aangezien dit topic ook over PS3 headsets zou kunnen gaan, deze vraag:

    Ik zoek een headset voor de PS3 over USB die gesloten is en een mic heeft.
    Surround of Stereo maakt mij geen mallemoer uit, aangezien het puur en alleen om het afsluiten van het geluid gaat en ik fatsoenlijk wil praten over de voice chat.

    Ik zie vaak de turtle Beach Px21 verschijnen, is deze aan te raden?
    Daarnaast een vraag aan de ps3 bezitters: Is het ook mogelijk om een Senheiser USB headset op de PS3 aan te sluiten? Meen gelezen te hebben dat niet alles compatible is.
     
  16. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    mono/stereo----3d60

    Zit ik thuis met dure 5.1 headsets, dolby headphones decoders.......
    Zijn er gewoon fokking gasten die een "nieuwe"... techniek hebben ontwikkeld 3D60 die zooooowww fokking goed werkt op gewone stereo-headsets dat je er gewoon Geyl van word :twisted:

    Het is die gast van The Orb, die wat aan het experimenteren is geweest in de studio,de techniek is verbazend, en (enkel) voor headphones :confused:hock:

    Check zelf effe het voorbeeld op zijn site (wel met een headset!!) en stel je eens voor dat Epic of Respwan deze techniek gaat gebruiken in zijn nieuwe game.

    hier wat nl info over 3D60 radio1
     
  17. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey scarluuk, ik heb de headset binnen alleen krijg hem niet aan de praat. De dolby digital lampjes (2 stuks ) branden en ook op de headset zelf branden die TT logo's etc maar ik hoor nog steeds het geluid door de tv en dus neit door de headset. Ik heb een xbox 360 slim misschien heeft dat ermee te maken?? Ook heb ik een normale philips tv, geen breedbeeld of hd. Ik hoop dat je snel reageert want dit is natuurlijk zonde :mad: Miss verkeerde kabel ofzo?
     
  18. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Vertel eerst even hoe je hem aan hebt gesloten op je xbox? dan kunnen we proberen vast te stellen waar het probleem zit ;)
     
  19. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks :p volgens de tekening. alleen ik snapte niet precies waar die kabel in moest met die 2 dopjes erop die je eraf moet halen eentje stop je dan in dat kastje en die ander in de xbox alleen mijn xbox slim verschilde van de afbeelding op de gebruiksaanwijzing.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je bedoelt de optische kabel. Die kan er maar op 1 manier in en soms moet die n beetje vastklikken
    Als het goed is komt er rood licht doorheen. Je mag deze kabel absoluut niet scherp buigen.

    Nou heb ik geen slim en wel een hdtv en bij mij gaat alles via hdmi en dan staat de optische out met 5.1 automatisch aan, maar ik denk dat jij nog ff op de xbox moet instellen dat het geluid dat de xbox uitstuurt, dolby digital moet zijn.
    Omdat je nu een crt tv gebruikt, gooit deze het geluid door de scart.

    Dus ff naar Menu-instellingen-en ik denk via display settings maar dat weet ik niet zeker.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010

Deel Deze Pagina