1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als je zonder racelijn met de standaard setups steeds van de baan vliegt zul je met 'custom' setups ook van de baan vliegen.

    R/D staat voor research and development --> onderzoek en ontwikkeling. In de sommige practice sessions geeft de engineer je een uitdaging om een bepaalde rondetijd te rijden. Doe je dat, dan wordt (kort gezegd) je auto beter.

    Succes!
     
  2. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    net weer een potje online gedaan, en meteen weer duidelijk waarom ik het haat om racegames online te spelen :confused: altijd mensen die er een soort van Destruction Derby van maken :mad:
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179

    Wat belangrijk is, is dat je een rempunt vindt. Haal je de bocht niet, rem dan vroeger. Hou je een ruime marge? Rem dan steeds iets later. Ik gebruik zelf de bordjes met de afstand en de curbstones om mijn rempunt te herkennen. Zelfs een strookje grind/asfalt in het gras langs de kant (die scherpe hairpin op Sepang).
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Als dat niet werkt kun je altijd beginnen met de lijn in de bochten aan te doen. Zo leer je de circuits snel kennen. :)
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Hupsakee, als tweede gekwalificeerd in China! Wat een heerlijke track is dat!
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind je? China vind ik echt het grootste grafcircuit dat er is. Geef mij maar Melboure! _O_
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Die is ook het makkelijkst :cool:
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Let dus wel op: hierna direct door naar Kwalificatie en liefst ook race erna rijden, zonder af te sluiten! Anders grote kans dat je save file naar de kl@ten is! Had dus gister dat ...-geintje. Nu opnieuw beginnen......
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Melbourne vind ik ook de leukste baan!:)
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo Bahrein keer op keer gedaan .... training ging goed op medium kwalificeer ik mij als 8e wordt ik 24e met de race gezet omdat tijdens de training 2 keer iemand op mij knalt.

    Toen de race enfin .... ik merk het spelers wel een pitstop leider in de wedstrijd niet. Wat echt irritant is is dat die AI je gewoon van de baan rijdt en jij dan de straf krijgt.

    Ik kijk morgen wel of ik helemaal opnieuw start nu ik het een beetje onder de knie heb. Rij al medium met TC en alleen nog bochtlijnen. Om bahrein toch af te maken heb ik hem wel even op easy gezet (de ace) want op medium heb ik hem well 5 keer tot het einde gespeeld en dat wordt ik wreed van de baan getikt.

    Ik kwam er pas laat achter dat ik replay's had ..... anders had ik ze met de een wedstrijd gebruikt.

    Trouwens iemand nog de setup lijsten, ik weet niet waar ik ze opgeslagen heb.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik denk dat het ook een beetje aan je rijstijl ligt dan. De AI kan wel eens irritant zijn met blokken enzo, maar ik ben zelf nog niet door ze van de baan gebeukt hoor.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind ze meestal gewoon fair rijden. Wel erg cool dat ze gewoon verdedigend rijden, maar als je er echt naast zit, laten ze je wel leven.
     
  13. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    damn! mn rechterflipper van mn ms-stuur is kapot gegaan. iemand een idee waar ze nog ms-stuurtjes verkopen, want ik kan er nergens meer eentje vinden?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Turkije all the way. Als het om Tikkie Tielke banen gaat. :)

    Die snelle vierdubbele bocht is zo meesterlijk. _O_
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Probeer er 2ehands eentje te zoeken, want in de winkels worden ze niet meer verkocht;)

    Ben het helemaal met je eens! Een lekker snel circuit en die bocht is inderdaad heerlijk:)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Behalve die laatste 2 bochten voor start/finish. Die zijn best wel traag, maar Fia wil natuurlijk niet dat alles te snel gaat. :cool:
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hey weet jij dat ik nog steeds op een antwoord van je wacht over de grapics?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  19. jeffrey1k

    jeffrey1k NOIZE NL

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die oude fossielen die het nu nog voor het zeggen kunnen het anders niet bij houden :p
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    You get the point! :thumbs:
     

Deel Deze Pagina