Ik heb een probleem met fifa11. Kan het zijn dat het beeld te snel gaat waardoor, wanneer ik pass, of lange ballen geef, spelers onscherp (zeg maar beetje wazig) worden? Het is echt enkele seconden want als de bal bij de speler is, en het beeld niet meer zo snel meer gaat is het gewoon weer scherp. en wat kan ik hier aan doen?
Kabel niet dat heb ik al getest. Ik speel niet op een tv maar op mijn monitor (http://www.vergelijk.be/lcd_monitoren/lg/flatron_e2250v/specs.rhtml) hoe kan ik dit testen? en hoe kan ik weten of het aan de xbox ligt?
Goed en Slecht nieuws. Het ligt niet aan de xbox360, maar dus waarschijnlijk wel aan mijn beeldscherm. Ik heb de Xbox360 met de gewone bijgeleverde kabel aangesloten op mijn tv. Het beeld was natuurlijk niet echt mooi, maar van enige wazigheid had ik geen last. Ik snap er niks van
2ms is de responce tijd, lijkt me snel genoeg toch? Ik heb de LG flatron E2250V die is nog niet zo lang te koop in de winkel. Rond mei kwam hij uit. Het is een full HD led monitor aangesloten via HDMI
2ms is meer dan genoeg. ik heb er 1 uit 2006 met 8ms en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Misschien eens naar je refreshrateinstellingen kijken van je monitor. Ik weet t niet zeker, maar volgens mij loopt fifa op 60fps. Het beste is dan om je refreshrate van je monitor op 60 of hoger te zetten. Al ga ik er vanuit dat dit al het geval zal zijn. Verder zou je eens kunnen proberen met Vsync uit of aan. Daar wil het ook wel eens aan liggen.
Ehm dat is voor elke monitor anders natuurlijk. Maar wat je kunt doen is op het moment dat je Fifa op je beeld hebt staan het menu van de monitor openen. Dit doe je waarschijnlijk door wat knopjes aan de voor- of zijkant van de monitor in te drukken en dan eens kijken wat voor opties je allemaal hebt.
Op mijn computer ligt het ook aan de resolutie die ik instel. Je kan op de xbox je resolutie wijzigen, dus je moet eens een andere resolutie proberen.
Waarschijnlijk ligt het probleem niet aan de Monitor. Heb het op nog 2 monitoren getest en hiermee heb ik hetzelfde probleem
Meestal hebben LCD schermen "Modus" waar je uit kan kiezen. Dus Game/Film/Internet/Text enz. Probeer is met de modus te spelen en kijk als het werkt.