1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K11

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 2 aug 2010.

  1. Veriitas

    Veriitas Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh jammer..
    Jsmooth jij bent niet meer naar de MM geweest?
     
  2. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem jammer genoeg waarschijnlijk (pas) morgen. En ik had zo gehoopt op gisteren :p.
    Heb er echt zin in! Vooral omdat ik zelden een basketbal titel koop. De laatste waar ik uren in heb gestoken was nba 2k8 (had ik geleend van een vriend), dus bring it!
     
  3. Veriitas

    Veriitas Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ga je hem halen J-jonny?
    Ik ben naar meerdere winkels geweest hier, MM heeft hem vrijdag pas en de rest wist niet eens wanneer hij zou komen..
     
  4. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook bang dat het pas vrijdag wordt... maar als ik hem morgen kan vinden laat ik het wel weten!
     
  5. Jsmooth

    Jsmooth Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    nee de media markt zou hem eerst vandaag krijgen. Toen belde ik zouden ze hem morgen krijgen.. dus ben ik hem maar in den haag gaan halen :)
     
  6. Jsmooth

    Jsmooth Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    het is echt zoooooooo een mooie game hé! Gameplay is veel soepeler. Het is gewoon té realistisch! Als je de game voor het eerst erin doet begin je met een MJ intro van de 1991 nba finals tegen de Lakers.

    Ik kon natuurlijk niet kiezen met welke mode ik moest beginnen haha. Ben uiteindelijk met e Jordan challange begonnen. Ik begon met ''the arrival'' tegen de Celtics waar ik 69 punten tegen Larry Bird moet scoren. Het is echt gewoon alsof je het live meemaakt haha!
    Heb net My player even gedaan. Het begin is al veeel dieper met die Draft Combine. Ik ga maar niet teveel verklappen ;)

    Ik speel nu association met OKC Thunder
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Man, dat klinkt echt zo fucking goed..... CANT FUCKING WAIT!
     
  8. Veriitas

    Veriitas Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    IK MOET HET HEBBEN!
    Ik zou bijna de trein naar Den Haag pakken, maar dat is 2,5 uur reistijd haha!
     
  9. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    En de winkels zijn nu ook dicht hoor :9

    Zit te twijfelen om dit een keer aan te schaffen. Heb nooit echt basketball games gespeeld maar vind de sport wel heel erg tof. Wat houden die Jordan Challenges precies in?
     
  10. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Kan je beter naar MM Groningen gaan, daar heb ik m vandaag gehaald. Spel is zo vet!! 2 on 1 fast break met Jordan en Pippen, can it get any better!!
     
  11. Veriitas

    Veriitas Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus???? Dan bel ik morgen wel even naar MM Groningen.

    En voor Banweezy:

    "Een geheel nieuwe modus in de NBA 2K-serie is dan ook de Jordan Challenge. In deze modus zijn een tiental wedstrijden te spelen die belangrijk zijn geweest in Jordans carrière, van zijn 63 punten tegen de Celtics in de Playoffs van 1986 tot aan zijn “laatste” wedstrijd in 1998 tegen de Utah Jazz. Het blijft niet alleen maar bij het naspelen van deze wedstrijden, want er zijn een aantal eisen waar je per match aan moet voldoen. Zo moet je in een bepaalde wedstrijd exact hetzelfde aantal punten scoren, precies zoveel driepunters raak schieten en een bepaald schotpercentage halen. Het is dus niet simpelweg steeds maar een kwestie om wedstrijden uit te spelen. Als je aan het einde van de wedstrijd niet aan die eisen voldaan hebt mag je het nog een keer proberen. Het is ook in deze modus goed te zien dat 2K erg veel aandacht aan authenticiteit heeft gedacht. Michael Jordan zal er in de wedstrijden die zich afspelen in begin jaren '80 anders uitzien en op een andere manier spelen dan dat hij in een latere periode deed. Het verschil qua uiterlijk en stijl in het spel tussen de Jordan van 21 en de Jordan van 35 jaar oud is echt opmerkelijk."
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  12. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    wow je kunt alle jordans (DE SCHOENEN) unlocken WHAT THE FUCK
     
  13. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    JORDAN XIII'S HOLY COW
     
  14. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag bij gamemania en intertoys geweest maar beiden hadden ze de game helaas nog niet!
     
  15. Veriitas

    Veriitas Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Prinz:D
    Ik heb hem nu ook, even de sneltrein gepakt hehe.
     
  16. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    np! Het spel is te vet, straks maar weer proberen meer Challenges te halen :9
     
  17. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Wauw die challenges klinken echt supertof. Ik ga deze game zeker halen als ik dit allemaal lees.
     
  18. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Heb m! Direct ff spelen!
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    fuck zeg, iedereen heeft hem gewoon al!
    Ik woon gewoon in een kut stuk van het land.... bleeegh
     
  20. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gerust ik heb hem ook nog niet!!!
     

Deel Deze Pagina