Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Gelden deze poorten ook voor de PS3 versie?
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Me 1e online pot gewoon, verbinding was perfect. Had wel weer een rood streepje. Maar opzich maakt het niks uit want je kan het toch niet annuleren als iemand een slechte verbinding heeft! Of kan je dat nog wel?
     
  3. ChaseDubZ

    ChaseDubZ Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het niet voor elkaar om opnieuw te beginnen met mijn Master League Online.
    Is dit mogelijk guys?

    Thanks
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Je kunt wel een ander team kiezen.
    Bij My Team en dan ergens de 4e optie.
     
  5. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik een panalty zou kunnen richten in een hoek?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Tijdens of na de wedstrijd?

    BTW, voor iedereen die nog de OF's volgt.. We zijn aanbelandt bij de W! Oftewel EPL is zo goed als klaar :D:D

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er lag online bij dit spelletje of niet?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Tot nu toe heb ik 4 lagloze potjes gespeeld, 1tje met stottertjes hier en daar.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik precies hetzelfde. 1 pot was redelijk, de 3 potten erna waren perfect.

    Hoe gaat dat MLO nou? Want kwam in me 1e wedstrijd al iemand tegen met Bojan, hoe word er geselecteerd tegen wie je moet?
     
  10. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me aangemeld op digitaalgras.nl. En sta ook ingeschreven bij de gemeenschap.

    Net even een paar potjes (offline en online) gespeeld. Offline eerst op topspeler even een EK gedaan met NL. In de achtste finale eruit getrapt door Turkije (1-0) verloren. Daarna een potje online. Gewonnen, met 1-0. Had wel wat last van lag, maar het was niet onspeelbaar. Maar heb wel even wat meer ervaring met online nodig om een goed oordeel te kunnen vellen.
     
  11. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    MLO online is wel lachen. De lag is beduidend minder, maar desondanks merk je wel dat je online speelt. Het is niet zo vloeiend als in, zeg maar FIFA, waar je het verschil tussen on en offline niet zo snel merkt. Ik moet wel erbij zeggen dat ik heb gespeeld tegen gasten uit Spanje, Frankrijk, Italie etc. En het prima speelbaar was, in het begin wat slowdown, maar niet van een al te ernstige aard dat ik niet kon verdedigen.

    Ik begon mijn eerste MLO wedstrijd tegen een gozer met Anelka en Lampard. Heb niet echt kansen gekregen, hij kreeg eens kans (met Minanda) en maakte deze gelijk af 1-0 verloren dus, wat wel meeviel gezien mijn standaard team.

    Heb vervolgens een paar van die default gasten in de uitverkoop gedaan en heb Damien Duff gehaald. Die gozer is redelijk snel, kan zowel op de SS als de WF positie uit de voeten. Ik merkte gelijk het verschil, heb nu 2 potjes gewonnen en 1 draw (waar Duff een paars pijltje had vandaar). Ik ben nu op zoek naar een goede goedkope CF, zodat ik een aardig team vooraan heb staan dat de broodnodige goaltjes voor mij erin kan prikken. Dus als iemand een aanbeveling heeft, dan hoor ik het graag.

    Overigens is het systeem wel leuk gemaakt, dat je steeds een entrance fee moet betalen om een quick match te doen. En dat er om de 3(?) uur steeds competities beginnen waarvoor je je kan inschrijven. Ik heb tot nu toe alleen quick matches gedaan, dus misschien kan iemand mij uitleggen wat die competities inhouden? Ik neem aan dat daar het grote geld inzit?

    Al met al, denk ik dat ik me prima ga vermaken met Master League online. Ik ben niet op zoek naar een team bestaande uit Kaka, Messi, Ronaldo etc. (is ook niet betaalbaar kwa entrance fees) maar wil uiteindelijk een leuk samenhangend team hebben van wat leuke talenten, die samen prima kunnen voetballen.
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat had ik alleen het 1e potje, nu loopt het bij mij echt heel erg smooth. Merk bijna geen verschil tussen online en offline!

    Verder met heel je verhaal eens, MLO is leuk. Heb ruiz en schaars gekocht :D
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Idd, lijkt alsof MLO anders werkt ofzo? Daar heb ik ook geen lag..

    Ik heb effe veel spelers verkocht, en daarvoor 2 redelijke snelle dudes gekocht, Elmander en Varela. Heb nu nog zelfs een miljoentje over.
    Kwam net al tegen een kerel die had C. Ronaldo gekocht, maar verder alleen maar slechte gasten.. 3-0 gewonnen :lol:
     
  14. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hb een stom vraag je.
    Wat scoren de meeste mensen hier online willen sommige dat posten, mischien dat ik ook wil meedoen met toernooitjes.

    Online ranking bedoel ik dan, mijn hoogste score was 671
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, google daar maar voor op bijvoorbeeld "portsettings PS3" of iets dergelijks.
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Boeiend, doe gewoon mee... Is vast n leuke ervaring en dan zie je dan wel of je goed bent!

    @tryant
    is di OF waar je wat pics van poost alleen voor de engelse competitie?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Voorlopig wel, later volgt Championship..
    En daarna misschien Bundesliga?
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat een klote wedstrijd speelde ik net. De hele tijd vertraging er in. Hoop ze niet vaak zo tegen te gaan komen. Verder verliepen de andere 5 wel soepeltjes.
     
  19. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Op wat speel jij de game Danny? PS3 of XBOX? Vraag me af of er verschillen zijn tussen de versies. Ik heb je overigens in mijn xbox friends list, maar heb PES voor de ps3. Als je em ook hebt voor de PS3 dan kan je me adden, ben wel benieuwd naar je MLO team. Had altijd leuke potjes PES met je in de PES 6 tijd :+
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ook de 789 versie. Wat een kut ding zeg, normaal kreeg ik hem makkelijk op open, maar nu lukt het totaal niet meer..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina