Net begonnen te spelen. Hopelijk is er nog iets van mijn halo2 periode te gebruiken. Anyways id = h00001
Spoiler Aangezien ik tegenwoordig het erg lastig heb in Arena door goed samenwerkende tegenstanders, lijkt het me wel handig als we ons verenigen voor Arena. Goede samenwerking is natuurlijk erg belangrijk. Ik stel voor dat iedereen die regelmatig Arena speelt z'n gamertag hier dropped zodat we samen een party kunnen vormen. [gb]Leden:[/gb] Forum Naam:Gamertag:Speeltijden:AVHAHAAvengeTar NLMeestal in de avond/nachtForty o iMa JoKeeR xiOnbekendRedDevil NL theRedDevilNLOnbekendpeterhpeterhhhOnbekendCookieCOOKIE XOnbekendStoeipoesssStoeipoesssOnbekend5tefanSnS05x2OnbekendSLA ShooterSLA ShooterOnbekendEdjuuuuuhEdjuuuuuhOnbekend Dit is de enige oplossing die ik weet..
Vergeet dan niet om elkaar toe te voegen. Ik gooi nu iedereen in het lijstje. Ik heb wel ontdekt dat andere game modes eigenlijk veel leuker zijn. en beter voor m'n k/d
Ik join ook! Meestal s'avonds, of ik ben, zoals vandaag en morgen, de hele dag wel beschikbaar. Ligt er maar net aan wanneer ik werk. (Uitzendbureau)
Ik wil ook wel meedoen. Ben ook opzoek naar een Nederlands Live community dus voeg maar toe aub GT: DirtyWorkzNL