1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben tot het einde van de 2e episode gekomen. De game voelt gewoon niet aan als een geheel. Maar meer als een game die echt in stukken is gehakt.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game binnen, dus ik ga er lekker aan beginnen nu.
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Wou ik ook net zeggen;)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit net na het demo stuk en vecht tegen een of andere trol die pillaren uit de grond trekt enzo. Opzich is het gevecht goed te doen,maar ik heb niet veel levens en er zijn geen 'life-fountains' of wat dan ook. Wel fucking nice gevecht, camera is hier echt heel bruut!!!!

    Baasje net verslagen, en ik moet zeggen ik vermaak me prima met de game tot nu toe, weinig kritiek te melden ook nog. Ook wat klim en zwaai stukjes gehad en tot nu toe zie ik geen problemen ermee en is alles aardig duidelijk. Maar ik ben natuurlijk nog niet heel ver, dus wie weet.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PS3 versie toch maar besteld. Op eurogamer staat de face-off ( digital foundry ) en als je beide consoles hebt is het misschien het lezen van het stukje waard.

    quote:
    Nevertheless, for console owners with the luxury of choosing between the two SKUs, it's got to be the PlayStation 3 game that gets the nod. Both versions have somewhat variable performance, but on the Sony platform you get a few extra FPS in taxing situations and there is some extra zing to the controls. While the disc-swapping situation on 360 is hardly a massive bother, it's annoying that there is any at all when you have the game fully installed onto HDD, and the fact this is eliminated completely with the extra storage space of the Blu-ray on PS3 can only be a good thing.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de 360 versie en vind die paar puntjes niet genoeg om over te gaan klagen, voor mij persoonlijk boeit het in elk geval niks. Is ook eigenlijk voor het eerst dat de PS3 versie dan ietsje beter is, gebeurd vrijwel nooit bij multiplatform games.

    Plus ik zit vaak in een party met vrienden, gewoon gezellig. En om speciaal de 360 aan te doen voor chats, terwijl ik de PS3 versie speel...nah.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Fijn om te lezen. Goed dat mijn vertrouwen in de PS3 versie deze keer terecht is geweest. Het blijkt ook bij deze game weer dat Bluray echt wel de toekomst is, want ook in deze FO lees ik dat de kwaliteit van de filmpjes (inclusief geluid) beter is op de PS3. Op de 360 gaat er kwaliteit verloren door compressie, zelfs bij twee DVDs.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kun je niet terug naar het main menu gaan in de game? Ik probeerde dat net, maar ik heb echt geen idee hoe.


    Zooooo...de game jat wel schaamteloos van andere games zeg, daaaamn! Het is niet erg vind ik, want Darksiders deed eigenlijk niet anders en vond ik echt een topgame,maar het feit blijft dat dit echt keihard uit Shadow of the Collosus komt, een boss fight nu. Van de manier waarop het gevecht begint tot de manier waarop je erop moet klimmen en pijn doen.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar dat ligt volgens Digital Foundry aan de gebruikte compressietechniek (Bink Video) en niet aan het format
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Chapter 1 net geklaard.
    Damn, toffe game zeg.
    Zeker een aanrader!!
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Je hebt gelijk. In het geval van FFXIII lag het aan beide zaken. Beperkte opslag capaciteit, in combinatie met de compressietechniek.
     
  12. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Enslaved en Castlevania voor de PS3 gehaald, maar Enslaved blijft nog lekker in het doosje zitten totdat ik Castlevania heb uitgespeeld. Wat een fantastisch gave game is dit zeg, echt epic!!! Het geluid, de camerahoeken,de muziek, de battles alles klopt aan deze game. Persoonlijk vond ik GoW 3 een beetje tegenvallen, maar Castlevania maakt veel goed! Ook leuk dat je in een level verschillende kanten(zal niet in elk level zijn denk ik, maar ben het wel tegengekomen) op kan en je trials kan doen, zo blijft de replayability ook leuk. Het klopt wel dat er veel naar andere games is gekeken, maar dat mag de pret toch niet drukken. Uiteindelijk gaat het toch allemaal om de beleving bij een game en dat zit met deze game wel goed!
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Toch vind ik het jammer dat je de trials pas kan doen als het level opnieuw speelt.
    Verder een top game..
    Volgens mij is de game ook best groot.
     
  14. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Lollig...ik doe het net andersom. Ben ook heel benieuwd. Enslave bevalt me uitstekend al is het platformen wat automatisch. De game zet trouwens wel nieuwe standaard neer in mo-cap en voice acting vind ik.

    Echt prachtig gedaan door Serkis:thumbs:
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het zijn allebei goede games, al denk ik dat de verschillen vooral in de platforming naar voren komen. Bij Castlevania is het mogelijk om overal in te kukelen, terwijl in Enslaved Monkey zichzelf tegenhoudt zodra hij aan een afgrond staat. Ook is het in Enslaved heel duidelijk (te duidelijk IMO) waar je precies naar toe moet springen.

    LoS is zeker groot. 20 Tot 30 uur ofzo?

    EDIT:

    Quicklook bij Giantbomb (28 minuten), met een bossgevecht. Spoilerish dus.

    http://www.giantbomb.com/quick-look-castlevania-lords-of-shadow/17-3332/
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  16. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Platforming is Enslaved is idd beetje on rails...daarentegen is de platforming is LoS wat frustrerend....Wat nu de beste optie is??? Dunno.. :confused:

    We doen het er maar mee...arme gamers dat we zijn :lol:
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Is dit beter dan GoW III of toch een klasse minder ? Gameplay lijkt mij toch wel gaaf, alleen 20 uur hack and slash is wel wat lang. Het is ook nooit goed hè ;)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is het nou juist, het is bij lange na niet alleen maar hack & slash, je klimt en klautert ook. Genoeg platform stukken, genoeg cutscenes en noem maar op :)
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik wordt toch wel enthousiast, alleen lees ik van die wisselende verhalen. Gameplay zou niet helemaal op orde zijn en de camera-view soms heel frustrerend. Reviews zijn ook niet echt eenduidig…
     
  20. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem van mij aan: Deze game is niet beter dan GoW3.
    Als je GoW 3 speelt merk je dat die game toch wel veel meer'af' is er een veel hogere framerate heeft ( waardoor hij soepeler speelt )

    Heb hem zelf ook besteld vandaag en vrees ook een beetje voor een te lange game met weinig variatie, maar hij bleef me toch trekken...als het niets is verpats ik hem gewoon weer. Ik denk dat hij te vergelijken is met Darksiders ( al had je daar bewegingsvrijheid ), misschien wat lang maar wel brute combat;)
     

Deel Deze Pagina