[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ik ook, ik zag de kogel vaak op hun hoofd inslaan. Maar geen kill :mad:

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nu ik alleen maar Swat zit te spelen zie ik m'n k/d langzaam maar zeker omhoog gaan:D

3. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Hier gaat ie hard naar beneden op dit moment. :lol:

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hier blijft hij een beetje rond hetzelfde niveau. In mijn eerste swat potje van vandaag had ik een perfection dus dat begon wel goed maar daarna was het niet echt super. Meestal stond ik maar iets van +4 en dat schiet niet echt op voor de K/D, maar die boeit me dan ook geen foek :+

Gelukkig wel beter dan Jorrie, -11, -13 en het ging maar door, elke keer verloren we erdoor, was best irritant 8)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gewoon gaan campen als je je flow niet kan pakken O-)

Sommige gasten zijn trouwens verschrikkelijk goed in SWAT. Ik zie gasten gewoon sprinten, bunnyhoppen en headies maken tegelijkertijd. Heb dan echt het idee dat ze liggen te cheaten. Het was gelukkig ook maar 1x dat ik ze tegenkwam.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja soms ben je niet zo goed Cookie, dat moet je dan maar accepteren 8). Haha bak er zelf ook niks van :+. Beetje worden gespawn-killed door het andere team :9 Nooowzz

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Tsja sorry dat ik niet een goede dag had :+

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Wat een ongelooflijk gare kut game die ik net speelde.

Classic slayer FFA op power house.

- Gaarste verbinding ooit, CHECK!
    - Continu gespammed worden door grenades, CHECK!
    - Mensen die vol door m'n rockets heen lopen, CHECK!
    - Double melee nichten, CHECK!
    - Elke keer het vuile werk moeten opknappen om vervolgens m'n kill gestolen te zien worden + zelf naar de kloten gaan, CHECK!

Die +6600 die ik daarstraks bij een firefight game kreeg (weekly + 2 dailies) maakt het nog enigszins goed, want dit was gewoon echt triest.

Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  9. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    zoek op mensen met een good connection dat helpt
    trouwens ook een must als je swat gaat spelen ;)

10. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    hoezo perse good connection ik heb er geen problemen mee :p

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Met swat merk je het al als er een beetje lag is en good connection helpt zowaar vrij goed met zoeken.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Rocketfight is ook best gaar. Staat tough luck aan, springen/duiken/rollen ze vaak vlak voor impact weg. Vind firefight zo af en toe wel grappig, maar dan geen rocketfight.
    Drie daily challenges gehaald, alleen die van 10.000 niet. Hoef ze ook niet allemaal te hebben. Vond het eigenlijk best snel gaan, die andere. Zo een beetje de enige manier, naast commendations, om credits/xp te verdienen. Anders tikt dat echt amper aan.

SWAT heb ik btw nog nooit geprobeerd. Speel laatste tijd sowieso weinig MP. Moet SP ook nog eens op Legendary voltooien. Gaat ook nog wel flink wat tijd in zitten.

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    nee ik normaal ook niet maar met swat komt het gewoon wat meer op precisie werk neer dan wil je niet van die ''dat je zeker weet dat je hem in het hoofd hebt geschoten maar hij gaat GVD niet dood situaties'' :+

dat was dan wel weer goed aan MW2 :p alleen toen dacht ik eerst wat een kut game ik ben toch echt het hoekje om en toch ga ik nog dood :eek:

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat was tergend bij MW2 en bij de vorige halo's ook vond ik, maar met Reach heb ik dit nooit meer, volgens mij hebben ze dit ook drastisch aangepast want die vertraging in de kogels is bij sommige shooters echt een ramp in dit soort situaties.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Komt er nog een aparte playlist voor Slayer pro, want die armour lock verneukt het wel heel erg. Ik start een potje maak iemand "1 shot" gaat hij in AL, ik dan maar op tweede man schieten, hij is "1 shot" en ja hoor hij gaat in AL. Even later komen z'n vriendjes eraan met allemaal granaten en niemand die ze afmaakt, helemaal irritant in Arena.
    Als er 1 playlist is waar je Pro er niet uit met gooien is dat het wel.

Het is trouwens niet bij 1x keer gebleven die bovengenoemde situatie maar meerdere, ontzettend irritant. Elke keer als ik zo'n AL ventje zie voel ik het als een trap in m'n ballen, zo ziek word ik ervan bah.

Team doubles gaat dan wel weer goed en heb dan nog geen één potje verloren dit seizoen:D

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    ik wacht altijd ff en gooi er 2 granaatjes heen of ik loop gewoon weg en kom weer terug :9
    gewoon ff terug om het hoekje lopen en dan snel weer omkeren wedden dat hij uit de AL is en achter je aan zal lopen *)

17. Ait JWZ G

Ait JWZ G Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje wat ik laatst heb gedaan, ik stond op de grote Spire en toen ben ik naar onder gesprongen en toen op de elite gesprongen en gelijk geassasinate. Hij had die kern gestolen en ik redde die en maakte ook gelijk een double kill hij staat in mijn fileshare. Als je interessen heb stuur ik link in een pm.

lataah G

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ziet er idd gaaf uit, snap enkel niet hoe je aan zoveel credit kan komen..... heb nog nooit een spel zoveel gespeeld en nog lang niet voldoende credits. Tovh al meerdere keren alle daily achievements gehaald.

Je gaat toch niet 100x Gruntapocolyps spelen in je eentje????

Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  19. Flow013

Flow013 Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag alle dailys binnen, Van warrant officer gr 3 naar captain is echt belachelijk lang.
    Allmost there though.

Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik blijf het mooi vinden hoe iedereen die gamemode altijd spelt :+ Maar ik denk dat ik er in 3 weken ook wel iets van 60 potjes op heb zitten maar ik snap ook niet hoe mensen zonder tools al in de eerste week iets van 20 uur die ene gamemode hebben kunnen blijven doen, dan zou ik ook wel redelijk knetter worden. Gruntpocalypse is op zich best lachen, met een muziekje op of wanneer je in een chat zit. Als je enkel en alleen gruntjes gaat schieten dan heb je het na 3 potjes al wel gezien ja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina