Nee, dat was gewoon de tijd die in de nieuwste en de 1 na nieuwste zat. *) Achja, niet veel te missen aangezien dit seizoen redelijk matigjes was als ik zo terugkijk.
vond dit nieuwe seizoen juist wel weer sterk na een aantal zwakkere. Enige aflevering die ik kut vond was de laatste.
We zijn weer onderweg \o/Iemand al een site gevonden waar we de hele aflevering kunnen zien? Hier de intro
Hij moet nog uitgezonden worden. Je moet rekening houden met 6 uur tijdsverschil. Zie 'm morgen ochtend wel
Commedy central heeft 'm om 10pm uitgezonden als het goed is. Zit wel wat tijd tussen afspelen en uploaden obv. maar ik heb geen geduld
Op southparkstudios.com was er zo'n aftel banner en die liep om 10pm lokale tijd af. Je kan gelijk hebben obv.
In Duitsland zijn de afleveringen meestal iets eerder, daar staat dat hij pas op de 10de komt. (op de officiële southpark site dan)
ik vond hem niet echt geweldig, zie liever afleveringen waar ze met z'n 4en zijn in SouthPark zelf. Deze aflevering zaten Stan en Kyle eigenlijk gewoon niet in.
Mwa wel aardig. Op t laatst geloofde ik t wel met "I'm just not poor and stupid enough". Dat kwam eigenlijk te vaak terug.
Ja dat doen ze de laatste tijd wel vaker met Cartman. Op de een of andere manier denken ze dat als ze 't maar vaak genoeg herhalen het heel grappig wordt ofzo. Ik vind 't echt fkn irritant. Kreeg weer een flashback naar die aflevering dat Cartman die hangjeugd les ging geven in cheating en de hele tijd zei "How do I reach these kids'. Die kon ik amper af kijken.