FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    1 iemand? Serieus, iedereen heeft er last van.
    We hebben 2 potjes gedaan in anderhalf uur tijd. Constant blijven zoeken naar andere. Practice Match doet het niet, Cup Match ook niet, alleen league. Hoe stom ben je dan bezig?

    Nee, niet testen. Gelijk cashen. Dit zal in November precies hetzelfde zijn.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het is weer typisch FIFA hè, gvd.
    Ben de hele wedstrijd beter, krijg 6 één tegen één kansen waarvan ik er maar 1 scoor = dus 1 - 0.

    Vervolgens scoort hij (jaja, met Real) (6 schoten ik, 0 schoten hij) dus zijn 1e kans.

    Daarna doet hij één of andere gaar trucje op de rand van de 16 (iets ervoor), ik druk niks, maar dan ook echt niks in en mijn verdediger raakt hem aan. En dat is dan een penalty? :emo: flikker toch op

    Vervolgens tackle ik hem heel zacht en krijg ik rood. pff
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Tegen Real Madrid en Barcelona speel ik niet eens. Bij de minste aanraking krijg je of een kaart of een vrije trap tegen. Ik speel het liefst met Arsenal of Liverpool maar dat is onbegonnen werk. Verschrikkelijk.

    Ohja, doe je een trick ... en de tegenstander raakt je aan dan word er gelijk gefloten. Geniaal. FIFA11 is momenteel één grote HAAT partij voor mij. Clubs werk niet, Creation Centre niet, ik krijg geen enkele fucking achievement meer. Helemaal niets. En zoals je zegt, raak je iemand aan in je strafschop gebied bij de "voortrek" teams, dan krijg je een strafschop tegen.

    5 keer op rij winnen, check. Geen Achievement.
    Gespeeld in elk stadion, check. Geen Achievement. En die duurde LAAAAAAAAAANG.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    In FIFA 10 was het zo, dat je 99% van de keren gewoon geen penalty/vrije trap tegen kreeg als je X/A gebruikte bij het verdedigen. Bij 11 is het wel zo, wat verwachten ze dan dat ik doe? Niks, en hem dan laten scoren? 8)

    Vind het trouwens ook gaar hoe ze soms die ballen inschieten, schrik me vaak helemaal kapot als ze op open goal nog helemaal in de kruising gaan schieten terwijl je maar heel zacht wilt schieten.

    //edit

    Kan de overtreden nog uploaden, even doen.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Stop dan gewoon even :+
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het was nog maar mijn 3e potje van vandaag, na 2 dagen gestopt te zijn! :+

    Hier is de overtreding

    Kan ook gewoon dat ik blind ben, maar dat is toch geen penalty waard?
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    ... 3 woordjes.

    Het is Ronaldo.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, er staat.

    71 min. M. Özil (REA) - Gemist.

    :+
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad geen penalty waard...
     
  10. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Huilies, ga maar lekker PES spelen_0/
     
  11. James Pond

    James Pond Guest

    Rot op gek, er zitten genoeg bullshit dingen in Fifa11, mag je nu ineens geen kritiek meer geven op een product waar je 60 euro aan spendeert?

    Ga jij eens ff lekker opzouten
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Tering he die muziek me oren gaan er van bloeden zo dramatisch slecht xD
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Pest die jongen nou niet, hij zoekt expres muziek uit voor z'n filmpje, kraakt iedereen het af :+

    Eens, Fifa '11 is gewoon lange na niet perfect, wel een goed spel op zich hoor... maar als je kritiek levert dat ze meteen roepen "ga pes spelen" is ook weer zo kansloos.
     
  14. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Buitenspel is best wel vervelend...Als die scheidsrechter nou eens meteen fluit in plaats van 30 sec door laten gaan.
     
  15. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk in, dit is zeker geen penalty
     
  16. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren mijn spel binnengekregen, maar man, ik vind hem echt beter dan fifa10 hoor.
    Keeper komt niet meer zomaar uitlopen, je moet nu echt tikken om een gaatje te vinden..je speler is veel wendbaarder, je kunt nu heerlijk een bal achter de verdediging gooien, maar dan gaat die niet meer zoals in 2010 altijd naar de verdediger. Nee, je kunt hem nu echt in de loop meekrijgen, scoren gaat wel wat moeilijker..maar he, is dat perse een nadeel? Nee, moet ook niet te makkelijk zijn.
    Ben zeer zeer tevreden tot zover.
     
  17. Fantastic

    Fantastic Guest

    Ik heb sinds gisteren een probleem met mijn pro, als ik een vrijetrap scoor (nee deze heb ik nog niet gehaald) krijg ik geen accomplishment. Ook als ik een lobje/finesse schot scoor van buiten de 16 krijg ik geen accomplishment, mijn maat daarin tegen (tegen wie ik online unrankend speelde) kreeg wel de ene na de andere accomplishment. Iemand een idee hoe dat kan ?
     
  18. Jerrividivici

    Jerrividivici Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de host krijgt accomplishments bij zo'n wedstrijd.
     
  19. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Today's deployment has also improved general server stability and improved matchmaking in Clubs. The team is still hard at work on further enhancements and fixes, though, and we'll report back on that soon.

    Van EA afkomstig
     
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Word er echt helemaal gek van dat ik steeds 5 tackles moet inzetten om eindelijk de bal in me bezit te hebben.
    De hele tijd krijgt hij de bal weer terug in zijn voeten.
    Slaat echt helemaal nergens op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina