Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat zijn alleen wat fixes.
    Ibra zit nog steeds bij Barca, geen shirts, geen nieuwe schoenen.. Die komen dinsdag!!

2. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    online nog smoothy-er nu?

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke,zal zijn omdat ik verloren had .

4. Gi-Joe

Gi-Joe Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: vinden jullie de laadtijden bij het laden van de disc (wanneer je het spel opstart) ook zo lang? Je zit gewoon 15 - 20 sec naar dat groene rondje te kijken! Ik hoop niet dat het een diskfout is...

Respons wordt bijzonder gewaardeerd..!

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mandzukic speelt chill he Tyrant! Vrij onbekende spits en nog goedkoop ook. Ik ga hem denk ook halen als ik wat meer geld heb, heb nog maar 1.000.000. nu.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja lekker lang! Scoort vaak corners bij me, super handig :D. Plus lange ballen worden effectiever. Hij wint echt alles 8).

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik raad iedereen ook El Hamdaoui aan. Hij speelt nu nog bij AZ maar hij is snel, behendig, geeft erg goede passes (vaak met buitenkant) en heeft finishing 87 (!). Hij kost rond de 1.9M - 2M.

8. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    gaat bij mij sneller, maar heb hem geinstalleerd.
    Wel het online menu laden duurt idd 15-20 sec

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja soms duurt het lang en soms gaat het sneller, erg vreemd. Installeren helpt idd.

En voorlopig heb ik geen forwards nodig :p. Kan die wel blijven kopen haha. Zairi van Olympiakos is ook echt een heel goed spelertje, mocht je nog een buitenspeler zoeken.

10. pinteman

pinteman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen dus even naar de winkel, PES of FIFA halen. Vind het echt de moeilijkste keuze sinds jaren, en heb bijna het gevoel dat welke van de twee ik ook koop, altijd zal blijven knagen dat die andere misschien wel een betere keuze was geweest. Kortom: Dat wordt rond kerst gewoon de tweede voetbalgame van dit jaar halen O-)

Heb alleen een vrij knagende vraag: Ben hem al vaker ik dit topic tegen gekomen, maar een snelle scan en zoektocht leverde geen antwoorden op. Hoe zit het met de trainingsmode van PES? Is het weer zo'n ongeinspireerd trapveldje als in FIFA, waar je corners, vrije trappen en partijtje kunt oefenen, of wordt er weer uitgepakt als in PES5, dat je zeg maar alle trucjes een voor een kunt oefenen tot ze vloeiend verlopen...

(Snap sowieso niet waarom dat er ooit uit is gehaald...)

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Die heb ik ook gekocht. Ging ff zoeken naar een speler die op de vleugel kon, hij kwam er het beste uit voor mijn budget.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Idd. Ik let vooral op (dribble) speed en body balance, altijd wel belangrijk in PES.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd body balance is echt belangrijk. Had eerst ruiz maar die werd zo opzij gezet.

14. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    De trainingsmodus van PES is beperkt. Je kan in je eentje de bal rondtikken en op goal schieten. Daarnaast kan je de standaardsituaties oefenen, zoals corners, vrije trappen en penalties. Volgens mij kan je ook partij'tje spelen, maar als je dat wil oefenen zou je net zo goed een Exhibition-match kunnen doen.

Vroeger was de trainingsmodus inderdaad veel vetter. Dan kreeg je bij vrije trappen bijvoorbeeld 'doelen' in de goal, waar jij de bal op moet schieten. Daar vermaakte ik me altijd wel mee. Nu is het maar een dooie boel.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Haha ja of die dartborden :cool:.

16. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    trapveldje.

met alle respect, maar als je keuze (in een serieuze mate) afhangt van een trainingsmode dan moet je niet voor PES gaan. PES kun je eigenlijk alleen maar boven FIFA verkiezen als je qua gameplay meer diepgang, meer arbeid, minder scripted/onrails gameplay, wilt. Voor al het overige: ga voor FIFA.

Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik let altijd erop of alle speed attributen met elkaar in verhouding zijn, iemand die een topsnelheid van 90 heeft maar een dribbel snelheid van 70 is natuurlijk knudde. Of iemand die dribbel speed 90 heeft maar een topsnelheid van 70 is natuurlijk ook knudde :)

Er zijn iets van 4 stats voor speed en die zijn allen afhankelijk van elkaar, heeft iemand een dribble speed van 99 en maar 40 voor topsnelheid, haalt hij dus met de bal aan de voet 40. Maar dit was wel duidelijk hoop ik :)

I miss them :mad: Daardoor heb ik echt vrije trappen gemasterd toendertijd, uren oefenen met die dartborden :D

18. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Them good old times... *** Haalt PES 2011 uit de console en gaat trainingsmodus van PES 5 spelen *** :+

19. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Mijn opstelling:

GK: Ivarov
    LB: Tiené (gekocht, 84)
    CB: Valeny
    CB: Palmieri (komt van de jeugd, overall 81!!)
    RB: Ruskin
    DMF: Dodo
    RMF: Drenthe (gehuurd, 76)
    AMF: Guti (gekocht, 83 )
    LMF: Dos Santos (gehuurd, 79)
    SS: Minanda
    CF: Castolo

Geen perfect team maar het gaat wel aardig. :)

De Option File van Winning Eleven Blog (PS3 ) is uit (BLES – 01021). Wat gebeurt er als ik deze installeer en over 4 dagen de DLC download?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Heb ik ook nog liggen 8).
    Heb nu alle delen vanaf 5 op de Xbox (360), geniaal.
    Ook dat stemmetje als je PES5 opstart _O_

@sander: is dat MLO of ML? Goede teams iedereen zeg 8). Ik heb nog lang niet iemand van 84 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina