1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Waarschijnlijk heb je dan een bandwith probleem, juist bij momenten van zwaar netwerkverkeer iets te weinig waardoor je even van XBL wordt gekickt tijdens online gamen. Je zou kunnen problemen in je routerinstellingspagina je MTU een beetje te verhogen en hem dan te herstarten.

    Een andere oplossing zou bv. zijn custum firmware op de router te zetten die Bandwith Management toelaat om zo het verbruik van de andere pc('s) wat aan banden te leggen (of QoS), of natuurlijk gewoon je broer vragen niet aan max snelheid te down/uploaden.
     
  2. Martijn0416

    Martijn0416 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem: Mijn nat staat open, maar ik kan niemand joinen of invite


    Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL volgens mij
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: -

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Thomson
    Modem type?: TG787v Sip
    USB/ Ethernet?: Enthernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: -
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: standart windows vista

    Router

    Welk merk router heb je?: Thomson
    Welk router type?: TG787v Sip
    Welke firmware?: -
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Draadloos

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: dat ik niemand kan invite, ook al is mijn nat type open?
    Wat heb je geprobeerd?: vanalles, bijna elk forum, ik heb nu een cabel van mijn xbox naar Pc gedaan, en die Brug gemaakt.
    Waar stopt de test?: de test doet alles goed, ik krijg alle verbindingen, maar i kan niemand invite of joinen,
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: Open

    kan iemand mij helpen, zodat ik mn vrienden gewoon kan invite.
    want mijn nat type is gewoon open, maar als ik iemand een invite stuur komt er Joining session attemp # 1 ... Daarna krijg ik ; Unable to connect to the host?

    maar mijn nat isg ewoon open ? en heb alle porten geforward op mn router :confused:...

    Iemand AUB HELPEN!!!
     
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij heeft gister een code gekocht voor 12 mnd xboxlive, nu vult hij bij redeem code die code in maar dan staat er of hij visa of creditcard wil betalen, maar de code is al betaald, waarschijnlijk doet hij iets niet goed maar hij weet iig niet hoe hij die code geactiveerd krijg, ik weet het ook niet aangezien ik wel per creditcard afreken. Wie weet of dit makkelijk te verhelpen is ?
    Alvast bedankt



    Edit: al opgelost
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  4. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    geprobeerd 1maandje gold via xbox dashboard en via xbox.com
    en er staat dan allebei "invalid creditcard"
    Ik gebruik mastercard kan iemand mij helpen??
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is alweer een tijdje geleden maar moet je ook niet de 4 cijfers achterop de CC invullen ??
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    ja maar het zijn er toch maar 3??

    EDIT:
    in zoon aparte vakje en bijv. 123
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De bank heeft de Mastercard niet geblokkeerd ?
    Heb dat een tijdje geleden namelijk gehad met de Rabobank.
     
  8. loowke23

    loowke23 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik ben niet zo heel bekend met de xbox360 maar heb een probleempje

    ik zit met mijn xbox in een beveiligd netwerk maar om deze beveiliging eraf te krijgen moet ik een internet browser strarten en de code invoeren hierna heb ik pas verbinding met internet hoe doe ik dit op de xbox?

    bedankt voor de hulp..

    grtz angelo
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je moet op je pc eerst inloggen vooraleer je op internet kan? Je zou een router kunnen gebruiken, of het MAC adres van je pc klonen en handmatig ingeven voor je xbox.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik denk dat je nog meer problemen gaat krijgen , mdat er waarschijnlijk ook poorten zijn dicht gezet. In jouw geval zou ik het proberen met ICS
     
  11. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met Fifa 11, deze game disconnect van de EA servers, maar blijft wel op LIVE ingelogd.....is dit een probleem van EA of mijn netwerk? Op google kon ik wel een paar mensen vinden met het probleem, maar geen oplossing :)

    Weleens disconnectte mijn hele Live verbinding, maar das nu verholpen.

    Ps Sorry voor de cross-posting het het Fifa 11 topic.
     
  12. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope want me had 1 week geleden nog vliegtickets geboekt :D
     
  13. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een of andere manier, moet ik als ik bepaalde dingen aan wil passen, inloggen met de live-account van mijn "ouders". Dat is gewoon mijn eigen e-mail, kan ik hiermee toch mature games spelen.
     
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb een vraagje.. heb vandaag een xbox 360 s gehaald en een draadloze router maar ik kan alleen online met mijn xbox 360 als ik de beveiligingtype naar WPA tkip veranderd. Nu is dat niet zo erg hoop ik maar nu zie ik dat de xbox 360 alleen een G verbinding heeft terwijl de router en de xbox 360 N supporten. Hoort dit zo ?
     
  15. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar de instellingen van de router en daar kun je ergens kiezen voor N, weet niet welke router je hebt dus kan ik niet echt zeggen.
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke bedankt dat je er zo snel op hebt gereageerd. Ik ga het gelijk uitproberen als ik thuis kom. Heb trouwens een Sitecom router maar ik weet wel waar ik hem kan veranderen. Ik laat het je wel weten of het gelukt is :)

    Edit: Het is helaas niet gelukt :mad: heb hem op 2.4G HZ (N) gezet, firewall uitgezet en de modem/router gerestart maar het wilt maar niet lukken. Het lijkt bijna alsof de Xbox 360 de wpa2 niet helemaal herkent want op mijn pc en laptop doet die het wel goed.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
  17. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier iets van??
     
  18. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens normaal WPA en geen WPA2.
     
  19. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm heb ik ook al geprobeerd maar dan heb ik zelfs moeite om op de pc met de router te connecten, misschien komt het omdat ik de router op N only had gezet dus moest ik het weer resetten. Heel vreemd is dat ik zonder beveiliging wel heel goed een N verbinding kan maken met de xbox 360 maar dat vind ik niks.

    Ik heb Sitecom ge-emailed hopelijk kunnen die mij ook verder helpen.

    De xbox360 update van 4 november 2010:

    Hopelijk gaat dit werken dan voor mij maar dan moet ik wel tot 4 november wachten :'-(
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
  20. Barriesjaan

    Barriesjaan Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik weer,

    Ik ben alweer een stukje verder op weg naar de goede xbox live verbinding. Ik weet nu dat het probleem (wegvallende connectie en nat moderate) bij de Nat in mijn router/modem zit. Nu heb ik ergens gelezen dat het verholpen zou kunnen worden door een switch. Ik gebruik een network adapter en dan zou ik dus een draadloze switch moeten aanschaffen om mijn xbox live verbinding te herstellen. Nou had ik het idee om een router in plaats van een switch te gebruiken, met als voordelen: - Het versterkt de verbinding
    - xbox live verbinding weer goed
    - Mogelijk goedkoop (marktplaats etc.)
    - Een pagina waar de instellingen van de router veranderd kunnen worden om dingen aan te passen en uit te proberen.

    Zeg ik nu allemaal domme dingen of is een (draadloze) router achter mijn zyxel zyxel p-2602hw-d1a 2602 zetten het proberen waard?
     

Deel Deze Pagina