1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2K11

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 2 aug 2010.

  1. Veriitas

    Veriitas Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik zit ook bij Heat, 2nd round 2nd pick.
    Maar het valt mee hoor ik ben al een keer Player of the game geweest en zit al in starting lineup. Ben bij mijn 17de game\o/
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben nu bij mn 6de game, zit nog niet in de starting lineup helaas.
    Mijn ratings gaan echt zo sloom omhoog jonge, ben nu 44 overall.
    Vorige game had ik career high van 13 punten :+
     
  3. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice gasten. Helaas is mijn Trailblazers team minder goed, maar als SG heb ik het best wel moeite. Heb 2 NBA wedstrijden erop zitten en 2 keer een C (teamrating) en slechts 1 objective gehaald. Wel FG% van altijd minimaal 50% en gemiddeld 6 punten. Ben een 47 speler nog maar en heb beide wedstrijden een poor gekregen.
    Wat is jullie geheim? :)
     
  4. Veriitas

    Veriitas Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb midrange, consistancy, vertical en shoot off dribble omhoog gewerkt en er gaan heel veel 2punters in. Mijn gamehigh is 30 pnt. 8min per kwart.
    En altijd voor de rebound gaan ik heb altijd aardig wat rebounds, ook aanvallende. Ik heb er natuurlijk ook wat mindere wedstrijden tussen zitten, maar dat moet kunnen. Ik hou er niet zo van om dan meteen mijn xbox uit te drukken. Wel vind ik het jammer dat er objectives zijn zoals: shoot atleast 33% from 3point, terwijl ik maar 50 rating heb op 3pnt.
    Steals heb ik sowieso nooit, maar dat werk ik nog wel een keer omhoog, vind ik op dit moment wat minder belangrijk.
     
  5. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Begint toch wel te kriebelen om deze game te halen, vooral dat je een eigen mannetje kunt maken enzo spreekt mij erg aan! Dat was wat ik altijd miste aan de nba games t.o.v fifa
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb mn shot medium nu op 74, jumpshots zijn toch wel het makkelijkst om mee te scoren. Daarnaast trapt je defender vaak in een fake, dus dat is ook een tip.
    Voor een hogere teamgrade: Ik heb zelf altijd rond de B+, komt voor het grootste deel door Good Shot Defence, Good Shot Selection, Screens zetten en af en toe rebounds. Ik ben zelf ook een SG, maar weet nu wel elke wedstrijd 15 punten te maken met ongeveer 3/4 rebounds. 7 minute quarters.

    Btw, m'n speeltijd is al van 12 min pg naar 28 min pg gegaand in slechts 6 wedstrijden!
     
  7. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb lang geen basketbal game meer gespeeld, maar deze ga ik binnenkort toch maar halen denk ik.
    Mijn god, prachtig dat Jordan er nu eens een keer echt in zit en hoe..ziet er zeer goed uit allemaal.
    Volgde het basketbal vroeger toch meer dan nu in de NBA.
    Lijkt me weer heerlijk om met Magic Johnson, Jordan, etc. etc. te spelen.
     
  8. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    De game ligt nu bij een vriend van me, helaas nog geen tijd om te spelen dus ik pik hem van de week wel op bij hem. Heb er wel veel zin in!
     
  9. Almere

    Almere Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo hiervan gespeeld op de xbox. Het is de eerste basketbal game die ik speel en vond het wel vrij moeilijk.... verlies meestal wel dik. Mijn vraag is daarom of het wel de moeite waard is om de volledige game te kopen? Wat is bijv. het niveau van de demo en welke niveaus zijn er in het volledige spel?
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer laten jullie de (RS) los als jullie schieten? En nog een paar vragen, hoe kan je zorgen dat de AI een alley oop maakt zodat je die erin kan dunken? En wat zijn al die dingen als je Lb/L1 drukt zoals 54 curl etc? Excuses voor al mijn newbie vragen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  11. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem had ik in 2k10 ook, maar je kunt al heel wat bereiken door wat met de gamesliders te schuiven.
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat (RS) loslaten is bij elke speler verschillend maar dat moet je gewoon een beetje aanvoelen. Desnoods ga je practisen en zo van een aantal spelers hun shot release masteren. Off bal spelen doe ik nooit, dus ik weet niet hoe dat zit met die alley-oops. Ik denk gewoon (LT) en (A) net als wanneer je das pass zelf geeft ipv ontvangt.
    54 Curl is een voorbeeld van een play. Als je die play selecteert dan loopt je team een bepaald play met waarschijnlijk wat screens om de 4 en/of 5 vrij te spelen. (nr 4 is power forward en nr 5 is center). Ff over echt basketball: Een curl is wanneer je langs het screen loopt en er strak omheen 'curlt' (draait) als het ware. Dit kun je doen wanneer je verdediger door het screen probeert te gaan.
    Maar dat ff terzijde.


    Woohoo, voor het eerst Player of the Game!!! Bij de Miami Heat nog steeds.
    Ben dat nu 2 wedstrijden achter elkaar. De laatste game had ik 19 punten en 6 rebounds.
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb L1 + O (Alley-oop pass bij mij), maar dat werkte niet. IIG, bedankt voor de andere antwoorden ^^. Het gaat nu al wat beter. Ik heb besloten om met één vast speler te spelen, omdat ik dat fijner vind. Daarnaast heb ik wat tacktieken geoefend en geprobeerd uit te vogelen. Wat ik opzicht nog best goed vind werken is een screen zetten, er half langs gaan en dan een crossover doen zodat er een klein interval is dat je kan schieten, mits de tegenstander je achterna gaat. Verder was het awesome dat toen ik miste, een teamgenoot het erin dunkte _O_.
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Speel je echte matches met maar 1 speler? Dat lijkt me echt kut :9
    Je kunt het beste gewoon normaal spelen.
    tenzij het de My Player mode is ofcourse :+

    Wat speel je altijd voor een mode eigenlijk? Quick matches?
    Association is vet, dat moet je eens gaan doen en de My Player mode ook zeker checken.

    Zelf ben ik nog geneens aan de Jordan Challenges begonnen. Doe ik morgen.
     
  15. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zeker een vet spel, bij mij is Alley-oop trouwens LT + B.. Dit was in NBA 2k10 wel LT + A toch? Zat maar te kloten met A..
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerst speelde ik My Player, maar mijn speler is nogal slecht en mijn ratings gaan van c naar F O-). Nu speel ik meestal gewoon random matches en practice. Ik zoek een beetje welk team me het meest past. Is dat Association niet iets zoals Manager mode of zit ik er naast?
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ohja, foutje is (LT) + (B) inderdaad.

    Jep, dat is Association mode.
    Btw, waarom haal je die slechte teammate grades?
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Voornamelijk omdat ik op de foute momenten vraag om de pass, niet op de goede momenten schiet en omdat mijn speler te sloom is met rebounden, wat geld als iemand laten scoren.
     
  19. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker zitten traden en free signen in association, heb nu een lekker team. Alle dikgedrukte zijn een Trade of Free signing

    PG: Russell Westbrook (echt een baas)T, Will Bynum (solide backup)

    SG: Richard Hamilton (ik hou echt van die gast maar hij voelt op 1 of andere manier wat minder dit jaar), Ben Gordon (heel erg solide zit erg dicht tegen ripp aan), Tracy McGrady (goed voor op de bank en kan zn punten meepakken, Larry Hughes (zelfde als McGrady maar laat hem aan het eind van games vaak op andere posities spelen)F

    SF: Tayshaun Prince (uitstekende speler), Josh Childress (goeie trade doet het over het algemeen beter dan Prince dus wordt binnenkort een starter)T

    PF: Charlie Villanueva (goed als hij blijft groeien echt een topper), Udonis Haslem (erg tevreden met deze speler, veel punten,blocksen rebounds)T

    C: Ben Wallace (een beest), Eric Dampier (erg nuttige free signing, doet waar hij er voor staat blocken en rebounden. in de aanval skippen uiteraard.)F
     
  20. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    de game is vrij pittig, maar wel compleet... als je echt van plan bent een basketball-game te kopen, dan kan ik deze alleen maar aanraden... er zit een uitgebreide practice-mode in met uitleg over de button-combinaties en bewegingen met de analoge sticks... hoeveel niveaus er precies inzitten, weet ik niet, maar de 2 laagste zijn iig Rookie en Pro... in NBA2k9 kon ik op Pro gewoon goed meekomen, nu moet ik op Rookie weer opnieuw leren basketballen :D althans, heb van de Lakers nog niet kunnen winnen (speel zelf altijd met de Nets)

    vannacht nog even een exhibition partij gespeeld (doe voorlopig nog niets anders), met daadwerkelijk 12 minuten per kwart... iets voor twaalven begonnen, en pas rond half 2 klaar... 101 - 96 verloren, booooooooooooh! :): zwaar irritant als die Kobe opeens op dreef raakt!
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010

Deel Deze Pagina