1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Opnieuw downloaden?:+
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    oke m'n oude hotmail adres begon ineens spam te sturen een tijd geleden, dat adres gebruik ik alleen nog om bepaalde nieuwsbrieven te ontvangen, mn UvA adres staat daar op doorgeschakeld en ik registreer me daar altijd mee via internet.

    anywayz, hij begon dus zomaar uit het niets spam te sturen. Eerst naar echt al m'n contacten, toen had ik via hotmail gewoon al m'n contacten verwijderd. Maar daarna stuurde hij het nog naar een klein groepje (1 + 24 bcc)

    heb die account uit m'n outlook gehaald (dacht misschien komt het daardoor) en hij stuurt op tijden dat m'n computer niet aan staat. Heb m'n computer gescand met up to date "superantispyware".

    zulke vage mails:

    "
    T
    how are you ?b
    Just received my iphone 3gs 32gb from this website [knip]. much cheaper than others and genuine . if you would like to get one,you can check it out,
    all the best for 2010
    Regards
    H

    ri430631

    c820
    "


    wtf kan ik er nog tegen doen? 8)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  3. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is dat bij dvd-bestanden afspelen op mijn laptop ik minder fps heb dan ik zou moeten hebben. Dit is het geval bij meerdere programma's(BSplayer, VLC player, wmp, powerdvd). Heb ik gewoon ergens iets verkeerd ingesteld, of is mijn laptop hier niet voor gemaakt?

    Specs van mijn laptop: http://tweakers.net/pricewatch/223359/hp-compaq-8510w-(ke186et).html#tab:info

    Alvast bedankt.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb je wel de goede drivers gedownload voor je videokaart?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wachtwoord veranderen
     
  6. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja had ik zondag maar even gedaan, ben benieuwd of het werkt :)
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Thanks. But how?
    Wil verder een tabel, die te breed is/wordt voor een pagina, helemaal verticaal plaatsen over 1 a4tje. Dus niet horizontaal zoals ie nu staat, da's te breed, maar verticaal.
    How to do it?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Pagina liggend maken -> Bestand -> Pagina instellingen.
    Autocorrectie staat bij de gewone word opties.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Ja, lekker simpel gezegd, maar kan t nog steeds niet vinden, alle 2.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    [​IMG]
    Iemand enig idee hoe ik dit fix?
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zoooo het frustrerende probleem van de constante reboot is opgelost, bleek een kapotte harde schijf te hebben. Kan ik dus eindelijk normaal computeren zonder gezeik :)

    Nu een vraag, de taal staat niet goed ingesteld voor mijn toetsenbord. Ik krijg telkens een '=' ipv een '?'. Ik blijf constant switchen met ctrl+shift maar word er nu wel een beetje moe van. Welke taal moet ik selecteren om de juiste toetsen combo te hebben?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
  13. Phoubus

    Phoubus Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Opstartprobleem

    Goede avond Xbw'ers,

    Ik heb een probleem bij het opstarten van mijn pc. Hieronder zal ik proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat er mankeert.

    Kort gezegd lukt het niet om mijn pc op te starten. Hij haalt niet eens het gebruikersscherm. Nu heb ik geprobeerd de harde schijf te formateren en er Windows XP op te zetten maar na het keuzemenu met betrekking tot de partities kapt hij ermee en geeft hij een foutmelding. Ik heb een foto gemaakt van deze melding welke te vinden is via de volgende link:
    http://img94.imageshack.us/img94/8070/imag0060w.jpg

    Omdat ik dacht dat de harde schijf misschien gecrasht was heb ik een andere harde schijf in mijn pc gezet en hierop dezelfde windows XP proberen te installeren. Wederom gebeurde er hetzelfde en kreeg ik opnieuw de foutmelding. Daarnaast heb ik het zelfde geprobeerd met windows 7 waarbij ik geen meldingen kreeg zoals bij de andere installaties, maar waarbij ik tijdens het opstarten een zwart scherm heb met links bovenin een knipperende _

    Naar mijn mening betekent dit dat het niet aan de harde schijf ligt maar aan iets anders....

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen


    Met vriendelijke groet,
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Klopt, het ligt waarschijnlijk aan je geheugen. Download eens UBCD, brand de ISO, start CD op, doe memtest86.
     
  15. Phoubus

    Phoubus Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee dat ga ik proberen. Alvast bedankt!
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een desktop van 3 jaar geleden die dus niet meer opstart.. En voor de rest alleen maar laptops in huis, maar nu willen we ons oude desktop HDD 'recoveren' en de bestanden terughalen zegmaar. Kan ik op de één of andere manier de desktop HDD aan de laptop aansluiten, zodat ik dan de HDD kan lezen vanaf de laptop en zo mn bestanden kan terughalen?

    Btw, het type HDD is Maxtor D740X-67 40 GB
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Koop een externe schijf case en druk hem daar in.
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt 't niet uit hoeveel inch? Dus 3,5'' of 2,5''? Dat wel toch?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laatst leek het of mijn Wlan kapot was. Tevens was er iets mis met mijn DC-in dus heb ik een format gedaan en ff windows opnieuw erop zodat ik hem op kon sturen. Bleek na de format dat de Wlan het weer deed.

    Nu na de laptop weer 2/3 weken retour te hebben sloeg de verbinding gister weer dicht. Kan nu geen netwerken vinden. Als ik naar de probleemoplosser ga staat er dat het knopje voor de Wlan uit staat. Als ik er echter op druk zegt hij "opgeheven" druk ik er nog een keer op staat er "ingeschakeld". In beide gevallen heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Iemand die een oplossing heeft? Kan het zijn dat nog iets anders dit blokkeerd? Virusscanner heeft iig niks gevonden!

    Lampje voor de Wlan blijft trouwens uit.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina