1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar zitten er nu nog meer primaire wapens in?
    Of is dat rare zweep/kruis ding je enige wapen?
     
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die vergelijkingen met God of War ook wel irritant aangezien ik nog nooit een PS2 of 3 heb gehad. Ik heb dus geen idee hoe God of War speelt....
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik vind sowieso dat Castlevania uiteindelijk ook echt anders aanvoelt, het heeft duidelijk veel weg van God of War maar toch tijdens het spelen vind ik dat de game echt wel anders is. Het is moeilijk uit te leggen, maar ik vind het gewoon echt een hele vette game. GoW3 moet ik nog een keer halen.
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Na de demo was ik ook echt enthousiast, maar dit soort games ligt me ook wel. Mix tussen GoW, Bayonetta en Darksiders, wat valt er voor een gamer nog meer te wensen _O_

    En het enthousiasme van BigKabuto werkt aanstekelijk ;)
    Van de week maar ff halen dus :)
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ben ook behoorlijk enthousiast. Vraag me alleen af of er met een speeltijd van dik 20 uur geen eentonigheid op de loer ligt? :)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Kan het mij eigenlijk niet voorstellen omdat je elke keer weer fucking indrukwekkende omgevingen voorgeschotelt krijgt en hele vette beesten. Echt het creature design is echt fantastisch. Vind het ook echt cool dat je op verschillende beesten kunt rijden, van Lycons(weerwolf achtig) tot gigantische spinnen, en allemaal even mooi geanimeerd. Plus dat de combinatie van combat met platformen en puzzelen echt lekker werkt, als het zo blijft dan ben ik HEEL erg blij met 20 uurtjes :)
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Poeh! Het begint nu wel heel erg te kriebelen :+
    En zijn de actie scenes (of qte) ook actievol genoeg? Iig meer dan in de demo?
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Precies..
    Lijken wel of ik en Kabuto de enige zijn hier die de game spelen;)
    Waarom zou het gaan vervelen?
    Er zit veel meer afwisseling in dan in GoW 3.(en vind Cast zelf leuker)

    Is een game eindelijk eens beetje lang word er daar weer overgezeurd;)haha
    En als je echt alle achievements wil hebben ben je wel 50+uur bezig..

    Ik heb in tijden niet zn toffe game gespeeld..
    Dus gewoon halen die game!:b:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    De QTE's die je krijgt zijn meestal als je bovenop een spin, wolf etc jumpt, dan overmeester je hem zeg maar echt. Verder niet, en daar ben ik ook blij om, ben langzamerhand klaar met QTE. De cutscenes zijn fantastisch vind ik. Gabriel vind ik ook echt een zwaar relaxte character.
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Bij eindbazen ook hoor.
    Dat je op het einde dan van die circels krijgt en dan op het goede moment moet indrukken.
    Als je dat niet dood krijgt een baas er meestal weer leven bij..
    Gelukkig veder niet veel QTE nee..
     
  11. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik speel de game ook;)

    Ik heb de game naast enslaved gekocht en heb met beide titels gewoon plezier. Allebei hebben ze een speciaal sfeertje waar ik wel van hou. De muziek in Castlevania is echt mooi:). Ik ben net in chapter 2 dus ik moet nog wel eventjes maar dat vind ik niet erg. Wat ik wel hoop is dat je je skills houd als je de game hebt uitgespeeld zodat de game wat dragelijker word als je het op hard gaat uitspelen.
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Had ik al gezegd.:b:
    Je houd alle skills..
    Dus dat is alleen maar beter voor de extra hard Mode;)
     
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ah ok:p.. Ja ben net wakker dus heb er denk ik overheen gelezen:p My bad! Wel top dan. Wat voor skills kopen jullie als eerst?.
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ga hem maar gewoon halen dan (al kan ik dan de Fable III LE niet meer bestellen...).

    Enige wat ik me nog steeds afvraag: zitten er nog andere wapens in?
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Uh,volgens mij niet..
    je krijgt wel steeds upgrades voor je ketting zegmaar.

    Maakt niet zoveel uit,.
    Ik kijk eerst wat de move doet en of die me bevalt;)
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Azo. En maken die de ketting sterker en sneller ofzo?
    En die upgrades staan los van de skills?
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    upgrades staan los van de skills ja..

    Je kan andere dingen met je ketting doen dan.
    Of het echt sterker word weet ik niet want zover ben ik nog niet;)
     
  18. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel hem ook:) ben nu halverwege chapter 2.

    De game is niet te moeilijk (speel hem op normal). Uitdaging genoeg, telkens als je denkt dat het echt niet gaat, leer je toch weer de juiste benadering voor de tegenstanders.

    Verder moet ik zeggen dat ik dit tot nu toe de meest sfeervolle action adventure op de xbox360 van 2010 vind. Zoals al gezegd, presentatie, gfx, muziek, karakter uitwerking, animatie, echt allemaal van de bovenste plank.

    Ik ben erg blij met deze titel!
     
  19. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze game wil ik graag hebben, ma wacht wel ff tot ie +- 20 euries is...... op het moment niet zo heel veel centjes te besteden helaas......
     
  20. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh....speel hem ook hoor :)

    Nog niet op volle toeren omdat ik eerst Enslaved helemaal wil uitspelen. Ik vind de sfeer in de game heel goed getroffen ( al is het op dit moment nog geen Castlevania ).


    Mensen die steeds maar noemen dat het vergelijken met GoW dient te stoppen hebben toch niet helemaal gelijk. De game is overduidelijk op GoW gebasseerd ( Titans dan weer op SoTC ) en wat is er mis met een vergelijking.

    Het enige wat ik jammer blijf vinden is de framerate. Ik bedoel een locked 30 FPS zou toch mogelijk moeten zijn in 2010. Als je even de gamedisk wisselt met een GoW of Dante's Inferno valt een extra op hoe stroef het dan gaat. Met de combat weten ze dit aardig te verdoezelen ( soort stop motion effect incl. wat blur als in Zelda TWW ) maar als je door de wereld loopt jammer genoeg niet altijd vloeiend.

    Wat me echt opvalt: veel wordt goed gepraat in naam van het machtige Castlevania, dat hoe dan ook toch veel lijkt op GoW qua combat. Toch wordt er met geen woord gepraat over een schaamteloze rip-off, terwijl Dante's Inferno bergen van kritiek kreeg omdat het ook op GoW leek. ( Ik vond Dante toch een heel behoorlijk game met een ongelofelijke steady 60 fps!!! )

    Hoe dan ook...zeer vette game. Errug jammer van de framerate. Patch please :)
     

Deel Deze Pagina