Voetbal

Discussie in 'Algemeen' gestart door Endorim, 5 mei 2003.

1. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook een gelukkige bezitter van een xbox_O_ _O_ _O_ , maarre k vind het best wel minder dat er echt maar 1 goed voetbal spel is dat serieus is (fifa 200:cool: en 1 goed arcade dingetje (sega world soccer ofzo). Ik wil meer keuze man, ben best wel voetbalfanaat maar heb nu al fifa2003 op me pc en k wil toch een beter spel. Bijv. ISS zou naar de xbox komen, maarre komt dat er nog of nie? heb laatst op de pleestation gespeeld, en dat was echt :cool: , maarre weet zkr dat het op de xbox nog beter zou kunnen zijn. Of zijn er nog andere goede voetbalspellen voor de xbox? wil echt graag weten dan, thnx!

*) Endorim*)

2. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    woeps..is natuurlijk fifa2003, moest natuurlijk weer zo nodig er een ) achterzetten...DOOH

3. mister_tank

mister_tank Supes

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je bericht ook editten, scheelt weer een post

4. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Fifa gaat spelen op een Console...
    Moet het toch echt de PS2 zijn...

Fifa 2003 op de Ps2 ruleeeed

Ontopic : Ik denk dat ISS 3 wel naar de Xbox komt..

En ik heb tot nu toe alleen maar goeie dingen gehoord over ISS 3

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Waarom is die op de PS2 beter?

Maar er zijn inderdaad erg weinig voetbal spellen. En niet alleen op de xbox, maar op alle consoles. De PS2 heeft nog zo'n ander voetbal spel (ben de naam effe kwijt) en dan houdt het ver op.

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    PS2 heeft Pro Evo Soccer, en sorry, daar heeft de xbox geen waardige tegenstander voor. Fifa vind ik persoonlijk al helemaal niks, maargoed. Ik ben geen voetbalfanaat, en bij fifa2000 hield het voor mij wel op met fifa, maar ik ken het spel, veel gespeeld en veeel van gehoord, niet zo'n goede en zeker niet vernieuwend spel. Pro Evo wordt overal de hemel in geprezen, en ISS is middelmatig dacht ik.

7. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    en onzinnig posten scheelt ook weer een post :cool:

Maar idd, de xbox heeft weinig voetbalgames. Fifa2003 is de beste, en Sega Soccer Slam is echt een leuke arcade-game. Hopelijk komt ISS op de xbox, dat zou wel kickuh zijn.

8. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hee tiger style je oet is fifa 2003 in multi player spelen, met z´n vieren.
    Dan lach je je helemaal dood en blijf je continu spelen.
    Het haalt het natuurlijk nog steeds niet bij iss (van de goede makers tenminste)maar je moet het cker nog een kans geven, fifa is echt veranderd.

9. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    het is waar dat de ps2 meer footys heeft en betere zoals pro evo maaruh....FIFA 2003 is echt beter op de XBOX en dat is een feit.

10. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee nee. Ik heb zelf een Xbox en ben absoluut geen fanboy. En ik vind dat je ook de fouten moet toegeven van wat jij de beste console vindt. Op dit forum is dat natuurlijk de Xbox en die mening deel ik. Maar een gebrek heeft de Xbox ook: aan voetbalgames. En geloof me The Great One, ISS en PES zijn echt wel wat beter dan FIFA.
    ISS 2 is al uit op de Xbox (hoezo slechte marketing) maar volgens mij is het niet zo'n geslaagde poort (lees reviews). Verder heb je dus nog de eerder genoemde FIFA voor een mengeling van arcade en simulatie, en je hebt ook nog Sega Soccer Slam, wat meer een party-game is dan een voetbalspel. Oja, er is ook nog Red Card Soccer, maar daarin gaat het meer om overtredingen maken enz. (het is een beetje te vergelijken met NHL Hitz alleen dan geen ijshockey maar voetbal)

11. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zegt hij toch ook :confused:

12. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Ja man WTF is je probleem :D :D

Ik gaf alleen een reactie op rockafeller omdat hij zei dat fifa 2003 op ps2 beter was dan fifa 2003 op de xbox...CAPICHE??

Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  13. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey hey relax. Ik las "Fifa 2003 is echt beter op de Xbox". Dit kun je opvatten als Fifa 2003 is beter dan alles, maar ook als: Fifa 2003 op de Xbox is beter dan Fifa 2003 op de PS2. Jij bedoelde het anders dan ik las. Maar dan nog, waarom zou Fifa 2003 op de Xbox beter zijn? Ja de graphics, dat wel. Ik weet niet of je je eigen soundtracks kan afspelen (denk het niet). Maar ook niet alles draait om graphics. De gameplay is volgens mij gewoon hetzelfde.

14. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    hey ik maakte maar een geintje hoor daarom 2 :D achter die opmerking.

als de graphics beter zijn op de xbox en de gameplay precies hetzelfde is als op de ps2 dan is xbox versie toch beter??? of niet :D

15. E-JAM

E-JAM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    David Beckham soccer

Ik heb bij de mediamarkt David Beckham soccer voor de xbox zien liggen, iemand hier ervaring mee?

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Yep :

There's only one David Beckham
    One David Beckham
    With a sack of sweets, and a cheeky smile
    Beckham is a fucking pedophile

17. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk, hier is iemand die ECHT ervaring met David Beckham heeft gehad... Ik heb met je te doen, hoor!

Het spel heeft niet al te beste recensies gekregen, maar da hoeft natuurlijk nix te zeggen he!

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Wat een Aston Villa - Manchester United allemaal niet met je vocabulaire kan doen he ;)

19. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    ns kijken of jullie zaterdag ook zo origineel zijn!! Altijd gezellig als de trommels op bezoek komen ;)

Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Fifa 2003 is echt absoluut 10x beter op de Xbox...ben geen fanboy...maar ik heb 'm dus zoals je in 'mn sig ziet voor de Xbox en een maat van me op de PS2...nouuuuu die laadtijden zijn echt lang..als je iemand wilt wisselen...komen er stuk of 10 poppetjes in beeld (als aanduiding van de laadbalk) en bij de Xbox maar 2...en hij hapert keierg op de PS2...en op de Xbox heb ik nog noit last gehad van een framedrop

Deel Deze Pagina