1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    En 4 uur is neem ik aan ook op easy?

    Dat scheelt natuurlijk ook aanzienlijk al word hard tegenwoordig ook steeds makkelijker..
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    OFP

    ofp:elite op ouwe xbox, zo maken ze ze niet meer helaas

    (had een mission editor, alleen met het maken van 1, single/coop mission kon je (ik in ieder geval) al 8 uur bezig zijn en lol hebben)
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Aangezien bijna iedereen die simpele shooters koopt voor de multiplayer. Dat je zegt dat er genoeg mensen zijn die shooters spelen alleen voor de singleplayer zie ik nergens terug. Achievement gamerts tellen dan niet mee he? :+

    MoH heeft inderdaad een geschiedenis als een sterke singleplayer serie. Maar je vergeet dat de francise de laatste tijd enorme kritiek heeft gekregen. Het zou onlogisch zijn door te gaan met de oude strategie die momenteel niet meer werkt. Het werd tijd voor verandering.

    Het oude concept van dat een shooter om de singleplayer draait is al lang achterhaalt. EA heeft gekozen om voor de multiplayer te gaan aangezien dit tegenwoordig de trend is. Ik ben tot deze conclusie gekomen omdat het spel maar 4 uur gameplay bevat. Die 4 uur dient grotendeels als wenning aan de gameplay voordat je online gaat.

    Ja er zijn ook genoeg mensen die van racen houden, maar dat zit ook niet in MoH. Volgens jouw logica zou het een goede reden zijn om de game af te kraken. Zelf begrijp ik wel waarom de singleplayer zo kort is. Omdat het alleen maar extra geld kost en je het bijna niet terug verdient in de verkoop. Dat de fans van de serie dit zien al verraad heb ik wel begrip voor. Maar dat is een heel ander onderwerp.
     
  4. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game gewoon besteld, zie de kans klein in dat de game morgen al verkocht word. Woensdag zal er misschien wat exemplaren verkocht worden maar ik verwacht niet dat het morgen al los gaat.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Er is ook nog Gothic 4 die uit komt. Als die niet bevalt kun je die weer inruilen voor MOH na 2 dagen. ;):+
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dead Space vind/vond ik veel beter dan Shift en waarschijnlijk ook Medal of Honor
     
  7. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de achievements niet bekeken, maar ik neem aan dat deze vooral uit Singleplayer achievements bestaat.
    Als de Singleplayer 4 uur duurt, zullen de achievements makkelijk te halen zijn denk ik..
     
  8. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn dus veel online achievements.
     
  9. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    :emo: F A I L
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Idd. ;) Je moet je locatie trouwens ff veranderen in je profiel. ;)

    @ Rocaa: Helaas wel. Ben geen MP man, maar EA developers en fans kennelijk wel. :x
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Reviews zijn beetje laat, no?
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag gaat het embargo eraf ;)
     
  13. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    DONE ;)

    Multiplayer achievements vallen wel mee zo te zien. Maar wacht wel even af hoe de game wordt, want als het dezelfde crap multiplayer heeft als Airbone dan haak ik af.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik eis vanavond een bron van je. ;)
     
  15. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
  16. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    is er eigenlijk splitscreen?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch netjes cijfer, CVG vind ik altijd wel relaxt qua reviews. Als er nou niet zoveel vette shit uitkwam, zou ik deze misschien nog wel halen, maar eerst even niet. Wel benieuwd naar jullie bevindingen straks, en dan vooral de MP mode en of de maps tof zijn.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat betreft maps hoop ik dat er zoiets inzit als Stalingrad van MOHAA op de PC. Meest briljante MP map ooit gespeeld. _O_
     
  19. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Airman738

    Airman738 Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg net mailtje van ZAVVI hij is "despatched" (limited edition) ben benieuwd hoe snel die hier is :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina