1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Enslaved

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 10 sep 2009.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Brady Guides brengt wat mij betreft alleen maar "slechte" guides uit. Veel te beperkt voor mijn gevoel. Weet nog goed hoe weinig de Last Remnant guide voorstelde. Dan is een GameFaqs nog beter, veel beter.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    huh wat, geen surround als je je ps3 via optisch hebt aangesloten? gvd krijg ik is een game voor de ps3 terwijl ik hem eigenlijk op xbox wilde krijg je dit
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Yup, true, is al bekend bij Ninja Theory dus hopelijk krijg je snel een patch.

    http://www.ninjatheory.com/forums/showthread.php?t=3331
     
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren uitgespeeld. Een erg toffe game. Verhaal was niet heel bijzonder, maar wel leuk afgewerkt. Had alleen veel meer van het "Enslaved" deel verwacht. Vanaf het eerste moment dat Monkey die band om krijgt geeft hij meteen toe. Had toch meer een strijd verwacht. Zeker een aanrader!
     
  5. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, toffe game, moet al die Orbs en Masks nog zoeken, maar dat komt wel een keer, en alle wapens/shields nog upgraden.
    Ik heb me er wel mee vermaakt, een deeltje 2 of DLC zou best leuk zijn;)
     
  6. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben steeds meer verbaasd over de grafische pracht/ art-direction van de game.

    Kleuren en locaties en uniek kleurenpalet! Waanzinnige game om naar te kijken ( al kakt de framerate soms wel ff in) , maar visueel valt er wat te genieten....no more greys and browns :)
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zojuist de game uitgespeeld. Echt een hele toffe game! Vond het einde ook erg tof, heel tof gedaan. De art en de graphics van de game zijn gewoon echt super. Heb echt op een aantal momenten gewoon even zitten kijken hoe mooi het eruit ziet.
     
  8. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    En heeft het nog een beetje replay waarde of zijn jullie er ook meteen klaar mee?
     
  9. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje chapters reloaden voor achievements ofzo maar ik ga er niet nog een keer door heen iig.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben er dus ook mee bezig en vind de game tot nu toe (ch5) aardig, maar niet meer dan dat.

    Ik vind persoonlijk de controls niet zo fijn, maar daarnaast zijn er ook echt wel wat minpunten:

    # fixed camera in veel situaties en vaak is die dan nog beroerd ook
    # erg veel onzichtbare muurtjes en ...
    # erg veel wat climable lijkt, maar wat dus niet zo lijkt te zijn
    # het steeds afsluiten van sections achter je
    # niet terug kunnen klimmen in bepaalde situaties, waardoor je niet meer kunt zoeken naar collectables
    # Niet terug kunnen omdat ineens een cutscene start en je naar een ander chapter/level brengt
    # te lineair, maar vooral te eenvoudig omdat alles wordt aangegeven met oplichtende delen waarlang/op je kunt klimmen

    Ook pro's:
    # grafisch mooi (op de odd very low res texture na)
    # sfeervol
    # schieten met de staf
    # combat is leuk (tenzij de camera fixed is en vaag staat)

    Al met al aardig dus ...
     
  11. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Net aan de game begonnen, het doet me grafisch op bepaalde punten wel een beetje aan Uncharted denken.
    Lekker sfeertje zit er in de game. :thumbs:
     
  12. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat "climable" ben ik met je eens, soms denk je ergens op te kunnen klimmen, maar helaas het lukt niet, dan moet je weer terug, en een bepaalde route nemen, of wat ik een keer had, wtf moet ik nu doen, ik had een schakelaar verkeerd om gezet:F: en daar stond ik op een platform. Trip maar wachten haha. ff opnieuw de console opgestart toen kon ik weer beginnen vanaf me vorige safe point.

    Zoeken kun je als je de game hebt uitgespeeld, je mist heus wel wat Masks of Orbs.

    Dacht ik ook al toen ik de demo speelde,niet allen het 1e level, maar ook het stijltje bevalt me wel. :9
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420

    Gakkie is altijd streng, behalve als het om RPGs gaat. :p
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja vind het ook lekker spelen. Ben nu in chapter 4, hoop wel dat de levels wat langer worden anders ben je er wel snel doorheen. :{
    Snap trouwens niet dat het zo rustig is rond deze game, had hier ook wel wat meer activiteit verwacht.
     
  15. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Levels worden langer :):
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben bang dat je gelijk hebt. Maar aan de andere kant vergelijk ik deze game met mijn Darksiders ervaring en dan is wat mij betreft DS toch echt stukken beter. Het klimmen/exploren is in deze game boring omdat het precies staat aangegeven waar je naar toe moet en je maar 1 richting op kan. En backtracking is niet mogelijk meestal. En je kunt ook helemaal niet mis springen, de afgrond in, etc... dus de spanning/fun is er helemaal vanaf imho ...
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Gelukkig maar, de eerste levels was ik in 20 minuten wel doorheen. :)
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit ni in Ch10 en ik ga er nog steeds zo doorheen. Ze zijn wel iets langer, maar ook weer niet zo veel langer ...
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is ook niet zo´n heel lang spel.
    Ik ben er denk 10 tot 12 uur mee bezig geweest.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar meer mensen die de demo speelden van "hmm ben benieuwd *)"

    En bij het begin van de demo keken van: :eek:... daarna :confused:.. gevolgd door :{
    om vervolgens naar het dashboard terug te gaan en de demo te verwijderen terwijl er werd gekeken van =(
     

Deel Deze Pagina