1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Daar ben ik het aan de ene kant wel een beetje mee eens ja..
    Niet dat het me erg stoort maar de game misschien nog beter gemaakt ja:b:

    Maar Enslaved lijkt totaal niet op LoS..
    Denk dat ze het meer met elkaar vergelijken omdat ze dezelfde week uitkwamen..



    Iemand dit al ervaren????
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ze lijken ook niet op elkaar. Er wordt idd alleen vergeleken omdat ze nu beide uitkomen.
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Vanmiddag deze gehaald bij MM en wat is het vet!
    Ben pas op 29% in chapter 1 maar het is nu al gewoon heel erg tof!

    Vooralsnog ben ik er heel blij mee :D
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort uitspraken, die vind ik mooi _O_. Gewoon niks aan toe te voegen :):9.
    Dat ik btw niks aan enslaved vind betekent niet dat een ander het niet leuk vind. Zelf kan ik mij bij Enslaved niet indentificeren met het hoofdpersoon, vind ik de binnen omgevingen repetitief, en de buiten omgevingen juist weer te over the top. Combat vind ik maar muaa....

    Bij Castlevania kan ik mij wel identificeren met Belmont, iemand die in een voorbeeldrol aan de slag gaat. Het kwaad aan pakt en zich door allemaal gespuis heen moet slaan. Een ontzettend mooi (modern) sprookjes verhaal. Heerlijk! (ik genoot vroeger ook van de boeken van Paul van Loon :D).

    Unreal is zelfs in deze tijd nog net zo episch als vroeger, daarom is Unreal ook geen game van "vroeger was alles beter". Sowieso qua design enzo vind ik dat het nog steeds een voorbeeld rol vervult.

    Voor Gears of War 3 hoop ik echt op verwijzingen naar Unreal/ UT99, de eerste indruk van Gears of War 3 was namelijk ook van "te vrolijk, hmmz weet 't niet>

    Maar nu ga ik belachelijk offtopic ;)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe ging dat ook alweer precies in Unreal dan?
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  7. romsie

    romsie Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen.

    Ik zit nu bij een stuk net na dat je dat meisje hebt ontmoet met die grote guardian, dan moet je 4 roze christallen zoeken, nu heb ik er 3 gevonden maar het 4e stukje kan ik nergens vinden ik loop heel de tijd rondjes:mad:

    annyone?
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Dat is niet zo moeilijk..
    Weet je zeker dat je niet ergens omhoog kan klimmen?
    Want zo groot is dat gebied niet..
    Je kan een gebouw beklimmen en ziet dat aan de andere kant een blauw ding om aan te hangen..
    Misschien dat je die mist.
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik las elders een bevestiging van deeltje 2, deze zou inmiddels in ontwikkeling zijn :)

    Als je deel 1 al goed vindt ? Het nieuwe deel zou nog spectaculairder worden, aldus de ontwikkelaars.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Wie dit met Enslaved vergelijkt kan beter gaan schaken als hobby, want beide games lijken totaal niet op elkaar.|:-

    Ik hoop dat je dit niet besloten hebt op basis van de demo ( dat is slechts level 1 en de tutorial....de echte game brandt pas los in level 2 en al helemaal in level 5 ) Ik vind Enslaved iig zeer goed en LoS vooralsnog wat tegenvallen ( maar ben pas in chapter 2 dus mag daar niet over oordelen ). Kan me wel voorstellen dat mensen die nooit GoW hebben gespeeld hier helemaal lyrisch over zijn.\o/

    Qua scores ontlopen ze mekaar weinig op metacritic dus ja...beide games zijn de moeite waard:)
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een supervette game dit..

    Alleen ik loop steeds voorbij al die levensbalk items :mad:
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had voordat ik dit topic las nog niet eens van Enslaved gehoord. Daarom ging ik de demo maar even spelen. En van Castlevania heb ik ook alleen nog maar de demo gedaan. En daar zijn ook al verhalen over van demo dat de demo geen goed beeld geeft.

    Imo kan je dan best 2 demos tegen over elkaar zetten. Enslaved tja, ik had bij 't begin al iets van muaaa, later werd 't versterkt. Castlevania pakte mij meteen :)
     
  13. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Sure...ieder zijn eigen mening...vind het alle zo zonde dat men massaal lijkt te kiezen voor LoS terwijl Enslaved echt een hele toffe game is.

    Bekijk de review op GGTV nog eens....want je laat echt een klein pareltje liggen denk ik ( misschien leuk als latere aankoop :b:)

    http://www.gametrailers.com/video/review-enslaved/705706
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, tja misschien ook maar eens doen. Castlevania heeft zich voor mij al bewezen met de vorige games, dan speel je ook met vertrouwen. Enslaved is een sprong in het diepe.

    Maar los van wat ik vind, kan het (voor veel) nog een tof spel zijn. Dat ben ik ook meer gaan inzien, verschillende gamers hebben zo verschillende meningen over de games.

    Zelf geniet ik nu weer van Alan Wake, terwijl dat spel lang niet zo goed heeft verkocht als dat het naar mijn mening zou moeten. Achja :)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Castlevania retrospective: deel II. Ruim 18 minuten Castlevania goodness. Enjoy:

    [GT]705740[/GT]

    Super Castlevania 4 was zooooo vet. Nog steeds eigenlijk. :)

    En toen kwam Symphonie of the Night. Geniale game. Mocht je deze Castlevania nog steeds niet hebben gespeeld, hij is te downloaden als XBLA titel. Niet te missen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that, Symphonie of the Night is echt een parel. Enige minpunt is dat ik het inverted kasteel wat minder vind (speel je alles dus nog eens maar dan staat het kasteel op zijn kop).

    Verder tja, veel sfeer, leuke combat, en hele goede muziek!
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Super Castlevania blijft nog steeds de beste Cast in mijn ogen..
    alles klopte aan die game..
    Echt zo vaak gespeeld toen die uitkwam:b:
     
  18. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Eens, Super Castlevania is nog altijd de beste in mijn ogen. In ieder geval het meeste nostalgie...

    Nog uit de tijd dat games 180 gulden kosten!
    Dat was lang sparen in die tijd. Voordeel was wel dat je een game echt helemaal uitwoonde aangezien er geen geld was voor nieuwe games na zo'n uitgave:b:
     
  19. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word een beetje moe dat veel gamers en critici bij elke hack 'n slash/adventure game de vergelijking trekken met GoW . Ja Gears of War was een pareltje maar dat zijn latere games ook die slechts elementen hieruit genomen. Anders zou GoW weer veel elementen hebben gejat van Dragon's Lair met de QTE :emo:
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    God of war bedoel je...
     

Deel Deze Pagina