Weet iemand mischien hoeveel players er tegelijkertijd online kunnen bij een game wolfstein?? zou uiteraard heeeeel mooi zijn als er b.v. 32 spelers erop kunnen!! zoals de pc versie..:{ alvast bedankt!!!
MA en Clone wars kun je maar met 8 man spelen. Wolfestein kan je met 16 man spelen. Ik neem aan dat je met mmo de rpg's bedoeld.
Nou ok 16 is ook goed , met 8 tegen 8 kan je volgens mij wel beter als team werken. is tie trouwens al uit?
64 man.....wat voor monsterverbinding moet je daarvoor hebben om dat te kunnen trekken Niet particulier betaalbaar, lijkt me
Volgens mij mag je dan wel 5 fast ADSL verbindingen hebben Tenzij bungie er weer iets handig op verzint. Maar 64 lui lijkt mij wel extreem.
64 players is goed te doen, als er maar gehost word door dedicated Microsoft severs, en reken maar dat die er komen! ook heb ik gehoord dat er waarschijnlijk in de eerst maanden dedicated RTCW servers komen, het was op een board dus nix is zeker tho....
Jongens hier is een coole nieuwe trailer speciaal voor jullie: http://www.teamxbox.com/showmedia.php?mid=308
MMOFPS bestaan wel... Ik geloof dat er zelfs 1 in de maak was voor de xbox maar daar heb ik verder niks van gehoord, maar Halo wordt dat niet, want die online service daarvan moet gratis gehouden worden