1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg me maar toe: GT:luukiee09
     
  2. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteravond iets vaags. Speelde tegen iemand die AEK Athene nam en vond de teamrating al zo raar. Toen na het laden stond opeens het World XI team op het veld...
    Nieuwe cheat?

    Alle irritante spelers in een team...kon niet eens normaal de bal wegtikken zonder teruggefloten te worden.
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Oh nee, het cheaten gaat weer beginnen...
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yep, als je favoriete team Classic XI is, wordt AEK zo goed online.
     
  5. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de meest vreemde bug gehad. Ik had eerst head to head ranked Nederland tegen Spanje gespeeld en daarna met Tottenham tegen Chelsea.

    Toen ik met Tottenham de opstelling wilde veranderen kreeg ik eerst de spelers van tottenham en toen ik wilde wisselen ineens alle spelers van Oranje in mijn opstelling. Toen ik in de arena kwam stonden daar ineens op de middellijn de keeper en een speler van Oranje (terwijl ik dus met Tottenham speelde0 en toen liep ie vast :confused:

    Meer mensen met dit soort problemen?
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ik heb er ook last van. Kan je niks aan doen, je moet dan maar weg uit de wedstrijd.
     
  7. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig droeg het deze keer niet bij aan mijn DNF% want die staat nog steeds op 0, maar kan me voorstellen dat het een hoop frustratie oplevert bij de tegenspeler.
     
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    De game zit dus echt vol met Bugs. Maar die bug die kleenex tegenkwam vind ik wel heel gaar en spelbedervend.

    Mijn bevindingen zijn:
    - dat mn console standaard vastloopt na een wedstrijd clubs
    - Console bijna altijd vastloopt bij het bekijken van online profielen.
    - Dat ik het net hoor terwijl ik aan de verkeerde kant van de paal schiet en het net helemaal niet geraakt kan zijn.
    - Ellenlang laadscherm bij het inloggen in de game
    - Flag glitchers waardoor je dik minputen krijgt (terwijl je wint of gelikspeelt) terwijl je in theorie tegen een hooggeplaatste speler speelt.

    Tja... en het lame ervan is dat sommige zaken ook al in fifa 10 zaten en dus werden doorgekopieerd. Best behoorlijk slordig eigenlijk!

    Over gameplay NIETS dan goeds, vind het heerlijk spelen.
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel verdomme, net wordt zomaar de wedstrijd beeindigd, nog geneens op de helft, en ik krijg de loss 8) stond pas met 1-0 achter, klotebugs. Hoe de neuk kan dit dan.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Damn, verliezen doordat je een mooie omhaal tegen krijgt is best kut. :+
     
  11. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog erger als je met 2 of 3-0 voor staat en dan een loss krijgt doordat je van die kut EA servers af wordt gegooid. Gisteren ook weer 2 keer meegemaakt.
     
  12. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, wat is de online score hier een beetje, dus je puntenaantal? Ik sta op 1240.
     
  13. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee, niet echt. Het is super frustrerend soms, maar als het wel lukt.. dat is echt geweldig. Vooral een pass op maat die totaal afwijkt van de standaard passing (zoals geprogrammeerd bij assisted passing) is echt te geil... Online zie dan ook spelers die precies weten waar de geprogrammeerde passes uitkomen en als je dan een manual pass doet staat die gast verkeerd en voor lul, terwijl jij alleen voor de keeper staat...

    Er gaat echter wel heel veel tijd inzitten om manual onder de knie te krijgen, voor mij is dat een enorme uitdaging, want dat assisted passing heb ik nu wel gezien, dat is en blijft een herhaling van zetten....
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb ik inderdaad ook een paar keer meegemaakt. Terug gaan naar het dashboard heeft dan geen zin. Je zult dan je xbox opnieuw aan moeten zetten. Gelukkig pas 1x meegemaakt.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Blijft toch raar dat al de bugs die hier gepost worden, ik zelf nog nooit meegemaakt heb. Het enige irritante is dat de laadtijden wel wat aan de lange kant zijn, maar voor de rest is het perfect in mijn ogen. Alleen bij wissels, dat je spelers ineens switchen enzo, van blank naar zwart etc.
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat heb ik dan nog nooit meegemaakt.8)
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, sinds die leaderboard reset gaat het echt dramatisch slecht zeg. 3 winst, en al 6 verlies. Verlies ook echt op de kutste manieren, lelijke tegengoals en zelf de grootste kansen niet maken. Echt een ouderwets fifagevoel :emo:
     
  18. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een bug gevonden...

    Mijn Virtual Pro stond niet meer in de Arena dus ik ging even kijken wat er aan de hand was. Nou hij is onzichtbaar en al zijn stats zijn raar gaan doen.
    Beetje kutfoto maar het punt is duidelijk:

    [​IMG]
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Damn, you Virtual Pro is sterk gek! 8)
    It's over 9000! Over 9000?!
     
  20. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet grappig, moet ik straks weer helemaal opnieuw beginnen met die accomplishments :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina