Maar Tao Feng stond er juist deels over bekent dat het juist snelle actie was. Maar kijk als het moeilijk is is het juist toch alleen leuker ben je er langer meebezig en niet zoals je zegt bij soul calibur 2 ( ga ik trouwens ook kopen daar niet van ) dat je het binnen een dag alle truckjes kent en heb uitgespeeld voor mij maakt dat juist een uitdaging om verder te komen en om beter te worden dat je na een aantal weekje oefen onverslaanbaar ben ook tegen over je vrienden
Is er iemand die Tae Feng, MK5 en DOA3 heeft en mij een er 1tje kan aanraden, of iig wat de voordelen per game zijn, in (dit omdat er anders opgesomd gaat worden ) De verhalen zijn namelijk nogal uiteenlopend
sja, ik vond persoonlijk tao feng niks aan. Ook irritant raar camera werk vaak (draaid 'ie ineens ff een rondje voor de gein) sja. Ik vind juist dead or alive zo geniaal omdat het ook na lange tijd boeiend blijft, je leert toch weer nieuwe coole counters en grabs (zeker in tag battle). Neem ook bijvoorbeeld een tony hawk laatst maakte ik 1 combo van meer dan 500.000 puntjes. En zo veel special tricks dat het spel blijft boeien, erg goed gedaan moet ik zeggen. Persoonlijk vind ik het ook altijd belangrijk dat de menu'tjes lekker snel gaan. DOA is hier wederom een perfect voorbeeld van, haast niet wachten. Als je een spel voor de miljoenste keer gaat spelen en je zit te wachten op die *** menu'tjes raak ik altijd meteen een beetje geïrriteerd. Hier letten ontwikkelaars toch vaak slecht op...
Toa Feng is simpeler....al zei ik in het begin dat ik Toa Feng leuker vond, mis ik toch wel wat dingen die in doa 3 wel zaten. De modes waren daar beter uitgewerkt, meer en meer logische combo's en Tag team wat in doa 3 heel vet was hebben ze hier niet. en ik snap ook neit waarom ze er geen live optie in hebben gestopt. zou je een mix maken van doa 3 en toa feng dan heb je de super beat 'm up!
Damn, jullie maken het mij wel erg moeilijk... ik wil binnenkort games halen voor m'n XBOX... maar wat raden jullie me aan? Dit: Amped en Doa3 voor 60 Euro Of: Tao Feng voor 60 Euro Zeg ff eerlijk wat jullie zouden doen als jullie al die bovenstaande games nog niet hadden.
Misschien dat Tao Feng wel ietsje duurder als 60 Euro kost hoor.. maar da's geen probleem... wil alleen graag weten wat ik (volgens jullie) het beste kan kopen...
bij gcshop heb ik Tao Feng gehaald voor 52 € maar licht eraan wat voor gamer je bent ben je een doorzetter of gewoon fun gamer doa3 is wat makelijker en is sneller uitgespeeld en combo's zijn makelijker te leren maar inpresiepe en top game maar ik was er snel al uitgekeken Tao Feng is iets meet voor de hardcore fighting game mensen onder ons je moet er meer tijd in steken om echt goed te worden en daar van je resultaten te zien ook zijn de combo's toch was moeilijker te leren. ( en de moeilijksheid factor licht ook een aantal treedjes hoger. ). dus de keuze licht echt bij jouw !
Ik lees net in de Veronica gids dat het juist puur rammen geblazen is met maar twee supermoves per karakter, maar dat het een aardig tussendoortje is voor fanatieke knokkers die al een tijdje droog staan. Precies zoals ik dacht, ik wacht nog even op Soul Calibur!
O jee... Laat-ie zijn oordeel over een game afhangen van... de Veronica gids... (zucht)... Ik lees liever reviews van echte gamewebsites en echte gamesbladen en bijv. de review hier op Xboxworld en ook nog eens wat de gamers er zelf hier van vinden... De Veronica gids, die lui denken echt overal verstand van te hebben... Niet dus...
VERONICA jesus loze mensen daar..... hahaha 1 moves hahahahaha hahaahahahhahahahh hahaha zeker het spel nog niet gespeeld of zeker dat VERONICA maar 2 moves kunnen omdat ze de tijd er niet voor nemen stelletje ammeteurs daar man moet je hun andere revieuws is lezen man ze zijden daar dat halo ook maar kort zuchtig was en dat je er snel was op uitgekeken. VERONICA ook van tegen wordig die reviews hebben zelfde kwalitiet als die VERONICA zender
veronica schrijft nog best goede dingen..nix op tegen.. en als ze tao feng hebben afgezeken, dan zullen ze daar wel een reden voor hebben.. bij veronica magazine werken gewoon goede journalisten, die casual gamer zijn.. dus die kijken er anders tegen aan, de reviews zijn dus goed voor casual gamers omdat ze hetzelfde denken..
Thanks @ Orcrist & TheFlood Over het algemeen vind ik Veronica's 'recenties' trouwens vrij objectief. Maar op Gamerankings staat de game ook maar op 67%, dus zo ver zullen ze er wel niet naast zitten lijkt mij....
zo casual dat ze denken dat DOA3 de enige andere fight game op de box is alsof Capcom vs. SNK en Mortal Kombat kleine namen zijn?