Alle cd's van veel id-t feesten, paar thunderdome cd's. Euh, harder mach 4, dat soort spul(hardcore, trance, hardhouse)
Geeneen , want al mijn cd's zijn gekopieerd I'm bad ; and you know it Oh ja vraagje .. CD-R werkte niet en CD-RW's wel toch ...? En moeten het .CDA of kunnen het ook gewoon MP3 files zijn..? Nog nooit uitgeprobeerd eigenlijk.. Rocky
Ik heb van alles wat eropstaan want tijdens moto gp online vind ik het wel relaxed om mn eigen muziekkies tehoren Voor de speciale zaterdag nacht heb ik: Een hoop terror ( +300 bpm Wat trance en dance 2 cd's van mister bob marley.(blijft gewoon relaxed hoor) In totaal 6 cd's staan er nu op
ja idd..dat zou ik eik ook wel willen weten..moet btw nog een CD-RW kopen...en moet je die dan branden met Easy CD Creator of met da programmatje wa d'r bij zit: DIRECT CD ??
Ik heb een Skate-playlist voor ai en thps (voornamelijk punkrock en zooi) een race-playlist (snelle nummers in alle genres) en dan nog een hockey-playlist voor NHL Hitz (beukmuziek voor tijdens het bodychecken)
in de lijst hier op XBW.nl van de CD-RW's die het doen op de xbox staat Philips niet tussen maar die doet het wel, want die heb ik net 1 gekocht een Philips CD-RW 700mb/80min en die doet het perfect duzz
Ik heb ongeveer 10 GB aan mp3'z erop staan en zeker 30 GB aan films (zou best 50 kunnen zijn). De muziekstijl is voor 98% hardtrance en trance. De rest hardcore en top40. En eerlijk gezegt draai ik nooit mp3'z op de xbox, alleen op de pc... (is makkelijker)
ik heb er van alles opstaan..eerst alleen maar originele cds...maar kheb ff een CD-RW gekocht...en nu kank vort alle liedjes erop zetten duzz.. er staat van alles op, maar most of all trance omdat dat het lekkerste is bij Sega GT 2002 of Rallisport Challenge...