Paar trance CD's, Limp Bizkit, Korn, , en nog wat. Gewoon al mijn Cd's en nog wat van anderen, maar ik luister er eigenlijk niet vaak naar, ik heb bijna altijd originele muziek van de games.
50Cent - Get rich or die tryin' Linkin Park- Meteora Linkin Park- Die Remix cd En nog allemaal gebrande nummers, o.a: Snoop Dogg, Lil' Kim, B2K, Scooter, Jamai, Big Brovaz en nog allemaal Top 40 nummers
excellent choice.... Masters Of hardcore, die moet je eigenlijk bij halo kunnen draaien , weet je hoeveel kills je dan meer krijgt , kword altijd helemaal hyper van dit heerlijke spul!
ff een vraagje ik heb een cd tje van philips en wil daar muziek op branden maar leest de xbox een philips cd tje?
alle cd's van dr dre, eminem, radiohead, coldplay, andre hazes. En nog veel cd's van tiesto, robbie williams en noem het maar op, staan denk ik minimaal 75 cd's op. rara hoe kan dat In 'xbox formaat alleen 2001 van dr dre'. alsa ik een spel speel met eigen soundtrack kan ik alleen deze kiezen. De rest is mp3
Bij mij staat er alles op. 50 Cent, Eminem, Tiesto, Slipknot, Mos Def, Linkin Park, The Calling. Ik heb een multi-culturele Xbox
hier een lijstje van mij.. hou 't altyd bij in excel, dus heb't lijstje ff omgezet in htm.. de laatste paar cd's heb ik nog niet genoteerd, maja.. zoals er onderaan staat in die file; die dir is ook al out-of-date, was te lui om 't up te daten, maargoed, heb verder nog wel wat albums erop staan, en nog zo'n dir als deze, iets groter, alleen die is oud
waarom maak je in hemelsnaam zo'n lijst aan in excel Daar zou ik dus nooit tijd voor hebben/voor over hebben. Voor de rest toppie alleen zit mijn smaak er niet tussen...
volgens mij heb ik nog niet eens gepost wat voor muziek er bij ons (johannus en ik) op staat: alle nummers van the offspring, wyclef (johannus' troep:{), tool (mijn nummers, bush (ook mijn nummers), blink182, DE RAGGENDE MANNEN (!!!!), en nog wat losse punkrock/rock nummers.
Als ik hem heb flikker ik er veel van de stones op (zalig gamen denk ik). En wat trance/hard trance....
Waarom zou je zoveel cd's op je xbox zetten terwijl er bij menigeen wel een dikke stereo in de kamer/het huis staat? Maar ik heb 3 cd's; de volgens mij doen de rest van mijn cd's het niet........ Ferry corsten-world tour washington ID&T-Sensation Black edition cd1->jaja, vet oud, van zomer vorig jaar ID&T-Sensation Black edition cd2->of had ik nou white sensatie cd2....