[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.077
    Ja, inderdaad, een failsafe noemen ze het.. Als er nog meer fails zouden zijn hadden ze die er waarschijnlijk al gevonden :emo:
     
  3. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds 11 september zit ik aan boord van een schip, en vaak keek ik op het forum hoe iedereen het vond. Zelf ben ik een grote Halo fan en ik kan niet wachten todat ik het kan spelen. Zaterdag zal ik het waarschijnlijk voor het eerst spelen....als ik pech heb kom ik zaterdagavond thuis en moet ik de zondag ook nog wachten :) Geeft niet, genoeg andere dingen te doen...
    Maar het wordt wel eens tijd dacht ik zo.....
    De beta heb ik zelfs niet eens kunnen spelen (de dag dat ik thuis kwam was net de beta afgelopen)
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben nu Warrant Officer 3, maar gaat echt tiefus langzaam, zit nog maar op 170.000 CR voor die liutenant achievement moet je 450.000 CR hebben... dat gaat nog wel even duren 8)

    Wil em nog wel even afmaken, maar ben niet zo'm multiplayer speler dus als ik die rank nog bereikt heb dan vind ik het wel weer leuk geweest, ist weer tijd voor een andere game, tegen die tijd is Fallout New Vegas wel weer uit en komt die de komende 2 maanden niet meer uit de xbox :cool:
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    42 K hierzo.

    Tering wat is overleven in Firefight moeilijk geworden als iedereen wilt campen. Heb steeds het idee dat ik alles alleen moet doen. Iedereen zit te campen op base OF leaved de game wanneer ze 1 death hebben. Op het laatst had ik gewoon zo'n camper gebetrayed op het einde van de match. Mag ie lekker overnieuw beginnen muhahaha! :9

    En dat allemaal voor maar 500 credits. 8)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.077
    Haha, da's lullig :+. Ik was ook redelijk aan het campen maar had wel de hoogste score van het team :cool:
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    gruntpocalipse corvette ? blijf een beetje op dat plateautje hangen en je overleeft het makkelijk :9
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik zelf ga natuurlijk ook niet rushen en speel het liever op safe. Maar die kerel had gewoon een score van 0. Terwijl ik in m'n eentje aan 3 kanten werd aangevallen. Toen ik zelf dood ging had ik echt zoiets van wtf, hoezo help je me niet? De andere 2 waren al geleaved.

    Ja dat kan ook, maar ik schatte m'n overlevingskans hoger in als ik met 4 man was. In de praktijk viel dit vies tegen inderdaad.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.077
    Dan had ik het ook wel gedaan, gelukkig was ik met een maat van dat aan het doen, had zin om hem in de laatste seconden te betrayen :+
     
  10. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Die General ranks zijn echt sexy!_O_
    Ben nu net Captain Grade 3. Heb zin om Major te worden, eindelijk weer een nieuwe helm.
     
  11. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik erger me an de spawns met swat. Sta je ineens tussen het team van je tegenstander. Bam headshot!

    Ik hoop ook dat er snel een dlc (liefst gratis) komt met nieuwe maps. Er komen toch wel heel vaak dezelfde maps voorbij. Wat ik ook erg jammer is dat bij sommige maps het altijd op dezelfde plek te doen is. Bij bv. swordbase altijd bovenin in dat kleine kamertje. Zit altijd wel iemand met een sword of shotgun te campen.
     
  12. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn right! Erg vervelend inderdaad. Het lijkt ook wel alsof de grenades die je daar in dat kamertje spammed ook totaal geen nut hebben. Zealot daarentegen is naar mijn mening een map waar overal wat gebeurd.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Over shotguns gesproken. Wat ik zelf vaak meemaak is dat ik een shotgun te laat herken. Soms probeer ik weleens eens te bashen, en op het laatst herken ik de shotgun pas maar dan is het al te laat. De shotgun een andere kleur geven zou voor mij wel handig zijn.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zelf zie ik het verschil altijd vrijwel direct, als je het een andere kleur geeft dan krijg je weer zo'n Bart Smit shottie zoals in deel 3. Net nu de meeste wapens er (imo) weer tof uitzien.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar jij kan alleen maar snipen. Tuurlijk heb je er geen last van! :cool:
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    *gefixt :+
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    haha

    Maar een ander kleurtje, zelfde kleur als de pistol bijvoorbeeld, zou toch geen kwaad kunnen?
     
  18. Forty

    Forty Guest

    Kliky

    Moet je dat filmpje zien.
    Zo'n tank haalde een banshee uit de lucht en de wrakstukken daarvan komen op een teamlid en die telt dan als betray.

    (Ik was geen van die 2 ik stond bij de turret die je misschien kan zien nadat ie weer spawnt)

    Negeer de description maar.

    Of de Youtube versie (DVD's kunnen ge-preorder'd worden)
    Kliky
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2010
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ga zo ontzettend slecht in team slayer, het lijkt wel of -10 een normale zaak gaat worden...gauw weer swat spelen:lol:
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik bak ook geen donder meer van slayer :x Gister deden we weer wat potjes en ik kan totaal niet meer met andere wapens overweg zoals de sniper, iets wat ik aardig onder de knie had gekregen. Mijn K/D bij TS is dan ook maar 1.27 waar hij bij swat 1.49 is en bij BTB zelfs 2.31. Voor TS ben ik gewoon te slecht geworden door swat 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina