1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Let wel op dat veel sites de neiging hebben om hem teveel met COD te vergelijken.. en dat is niet echt terecht :p
     
  2. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt het jullie trouwens op dat er bijna geen hype is rond om dit spel? echt bizar! ik kan niet wachten :p
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet ik, weet ik. Ik ga het zelf ook niet vergelijken met MW2. Maar ik vind het wel jammer dat er maar vijf gamemodi zijn en dat je niet elke modus op ieder level kan spelen...

    Proberen jullie mij eens te overtuigen dan :9?
     
  4. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja is alleen maar mijn mening, kan niet oordelen of anderen het net zo goed vinden. maar morgen en donderdag zullen er wel meer mensen hun kijk er op posten

    Was zelf ook een beetje terughoudend na de reviews van de beta etc. maar nu ik hem zelf speel bevalt het me super

    Het is niet echt een goede vergelijking, maar ik vind het persoonlijk beter spelen als bf bc2

    @YCstyle, nee dat totaal niet je hebt juist veel mogelijkheden niet dat je persee door een punt komt en je dus vrolijk opgewacht word door de kampers
     
  5. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook een beetje raar. Ik verheug me zeer op de game!
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  6. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch eigenlijk BFBC2 alleen dan minder vehicles en meer Close Quarters Combat?
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    CoD hoeft niks nieuws te brengen. Graphics zijn al jaren prima en de gameplay is imo perfect. Afgezien van de glitches etc maar die kun je makkelijk oplossen met een patch. Iedereen weet dat Treyarch heer en meester is :D

    Nieuwe dingen die ik wil zien in een CoD zijn wapens, perks en een andere setting. Klaar. Verder hoeven ze niks veranderen.

    MoH laat ik links liggen omdat het te veel op BF lijkt. Die was ik ook zat na een paar weken. Slaapverwekkend dat langzaam gedoe. Nee, doe mij maar liever CoD.

    IMO

    EDIT:

    Wtf ?!?! Hoor ik nou dat er maar 10 wapens zijn in dit spel ? :emo:
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  8. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player is idd erg kort in +/- 8 uur uitgespeeld op hard, je fietst er zo doorheen...:{
    Grafisch valt het me erg tegen (zeker in het begin van het spel)
    Verder in de game is het redelijk. Ik had er toch echt meer van verwacht.
    Dit is nou niet echt een concurrerende game met Cod.
    Het is een redelijke shooter meer niet..:)

    Nu ist wachten op COD.._O_
     
  9. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je misschien je bonnetje posten? kunnen we er morgen allemaal achter komen
     
  10. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er geen bonnetje van heb hem gekregen.
     
  11. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    nope. 24 wapens ongeveer. Minder dan Cod maar genoeg denk ik!
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Als CoD niets nieuws hoeft te brenegn dan hadden gewoon met MW1 door moeten gaan en elke keer mappacks en gamemodes uit kunnen brengen.

    Er is niets zo slaapverwekkend als een sequel die je een jaar daarvoor al gespeeld lijkt te hebben

    (maar gezien je leeftijd kan ik je het nog vergeven:)

    Wat betreft MoH, ik moet de game nog spelen maar van te voeren was al duidelijk dat ze op ramkoers lagen met MW1/2 en BFBC1/2 en dat ze die strijd echt niet zouden winnen. Maar wie weet, als ze 3 miljoen exemplaren slijten komt er misschien een vervolg en maken ze een betere sequel.

    Het mag duidelijk zijn dat BlackOps de strijd al gewonnen heeft nog voordat er maar 1 kopietje is verkocht. Wat dat betreft hebben ze een ijzersterke naam CoD

    Ik verwacht (hoewel niet perse mijn stijl, want te scifi) van outsider GhostRecon:FutureSoldier mogelijk meer weerstand. Destijds was GR king, maar heel erg afgezakt. Wie weet heeft Ubisoft iets speciaals in de maak (maar dat is afwachten)

    RainbowSix is ook zo'n waardige tegenstander maar daar vernemen we helemaal niets van. Echt jammer allemaal. Dus zitten we momenteel met alleen MW wannabees (zelfs BFBC2 vertoonde trekjes waar BFBC1 duidelijk 'anders' was)
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja, als ze dat hadden gedaan speelde ik geen MW2 nu.
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, maar ik vond MW2 qua MP dikke faal.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Toch is het de meest succesvolle console game aller tijden, meer spelers en meer geld mee verdiend dan welk spel dan ook.

    Dus ze moeten toch wel iets goed doen :+
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Waarom dan ?

    We gaan btw wel off topic :p
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    welnee, vergelijken met de concurrentie mag toch :+ Ik denk eigenlijk dat ik deze maar oversla.. Heb eigenlijk nog veel te veel games liggen en heb New Vegas, Black ops en GT5 al besteld.

    Ik twijfel vooral omdat de reacties op de MP nogal lauw zijn, ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze meer zouden brengen om COD serieus te gaan bedreigen.

    Maar ik denk dat nu al vast staat dat ze zelfs Reach niet gaan bedreigen qua aantallen spelers, laat staan MW2 of later Black Ops
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm een 6 op ign dat ziet er allemaal niet best uit.
     
  19. Bohses

    Bohses Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn RROD ziet er pas niet goed uit...=(
     
  20. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik er ook nog wel 1 van liggen xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina