1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0

    trouwens ook een behoorlijk slechte review hoor :)
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd als ik dat zo lees baal ik van mijn pre order 8)

    Of bedoel je dat de beste man het aan het verkeerde eind heeft?
     
  3. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor van mensen die hem hebben dat de reviews eigenlijk een beetje overdreven zijn en ze het spel echt goed vinden. Ze zeggen dat de Mp even wennen is, maar zodra dat is gebeurt is het echt super vet. Ik zie het wel als ik hem zelf in handen heb, misschien vind ik er wel geen reet aan!
     
  4. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN is een op CoD fanboy based zooitjes. Zonder erover te hoeven nadenken hebben ze blackops al een 9.5 gegeven, met de volgende woorden: Beter dan zijn voorgangers en met vele nieuwtjes is deze COD Black ops een mooie aanwinst!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Mag ik dan aub even een link naar die tekst? Niet om jou ofzo hoor, maar je bent hier nog betrekkelijk nieuw tot het posten. ;)
     
  6. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Een review is om te kijken of game A goed doet wat hij goed moet doen.

    niet om te kijken of game A iets beter doet als game B en als dat niet zo is het dan de grond in gaan trappen
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd maar we moeten het zelf maar ondervinden.

    Zelf ga ik er denk ik wel heel wat uurtjes insteken..
     
  8. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    whahhaah, sorry man, je begrijpt me verkeerd. Er is geen link van. Dat is gewoon wat ik denk dat ze zullen zeggen. Let op IGN 9 november!:thumbs:
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ok, maar kun je dan een voorbeeld geven van wat je denkt dat er in die review komt te staan? En eventuele vergelijkingen met MOH.
     
  10. Insidious

    Insidious Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al wat de game in de Saturn in Groningen gaat kosten?
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    http://www.gamestats.com/objects/037/037290/index.html

    gamespy geeft ook een 6, maar die doen veel samen met IGN volgens mij.


    toch komt het natuurlijk wel ergens vandaan.

    eurogamer geeft een 8.
    gametrailers een 8.1 in hun videoreview. dit terwijl die review toch behoorlijk negatief geladen was.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Cijfers kunnen mij geen reet schelen. Ben eigenlijks altijd al meer een MOH fan geweest dan COD, problemen of niet.

    Dit komt vooral omdat ik het allereerste deel op de PSX heb gespeeld. Iedereen die dat deel een warm hart toedraagd, inclusief klotehonden, speelt deze ook (grijs). :9
     
  13. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Reviews my ass. Game is onderweg van Zavvi en ik verheug me erop. De game krijgt teveel kritiek denk ik. Deels te wijten aan Taliban/AQ en deels omdat het teveel vergeleken wordt met CoD. Maar ik denk dat ik de rustigere speelstijl van MoH wel kan waarderen. Dus ik maak zelf mijn keuze en laat me niet leiden...zeker niet door IGN
     
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    MW2 heb ik maar een maandje gespeeld online.

    Dat zal deze wel gaan overtreffen O-) hopelijk voor het weekend binnen dan gaan we even knallen als een malle.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Een maandje maar? Ik 1 potje, letterlijk. Nog connection lost aan het eind ook. Niet dat het daar aan ligt, maar vind MW 2 online zwaar ruk en dat kon me in MW 1 ook al niet boeien. :+

    Geef mij maar echt geluid ipv van die proppenschieters van cod de laatste jaren.

    Moet wel toegeven dat ik COD 2 de allerbeste vond. Komt ook omdat Carentan de beste online COD map ooit was imo.
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluid van MoH schijnt wel enorme klasse te wezen.

    Maja in die mp van mw2 kon ik me totaal niet vinden, veel te veel chaos dus het was gewoon weg vervelend om te spelen.
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt mijn no.1 shooter , zoals ik de shooters online het liefst speel.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Carentan is een klassieker van de bovenste plank inderdaad, geweldige map. COD1 icm de uitbreiding United Offensive is mijn favoriet, echt zo veel geweldige maps.

    MoH zal er zeker komen, ben best wel benieuwd hoe ze zich hebben herpakt na de misser MoH:Airborne.
     
  19. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dit is, ja dit is, die lijpe mocro flavourrrrr ali b in da house whoop whoop8)

    hoe kan je nou zeggen dat hij op bf lijkt zonder het gespeeld te hebben? omdat het ook van dice is lijkt het zo qwa graphix etc, maar in gameplay totaal niet
    en zoveel langzamer is het echt niet in vergelijk met cod, ja als je marathon en lightweight class hebt...

    kijk het is leuk dat je cod beter vind en dat kan heb het zelf ook lang zat gespeeld, maar het zijn 2 hele verschillende games
     
  20. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Zekers, jammer dat ze nog niet aan een nieuwe bezig zijn want vegas 2 ben ik onderhand wel op uitgekeken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina