1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Press release:

     
  2. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Aargh, nou ja, Sonic dan maar aanschaffen vandaag, verzacht de pijn maar een klein beetje.
     
  3. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat ik dacht :)
     
  4. GlennElite

    GlennElite SonicMan

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Sonic 4 al te downloaden? Ik zit nu op mijn werk namelijk. Kan namelijk echt niet wachten!!!
     
  5. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup net 2 acts gedaan. Toppertje!!! Veel alternatie kanten die je op kan ook. Sowieso verplichte kost voor mensen die met Sonic op de megadrive zijn groot geworden!

    Ik was eerst heel erg sceptish maar ze hebben goed werk afgeleverd! Verwacht ook af en toe wat 'gegodver' :)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wow, ik hoop echt voor de mensen zonder Wii dat A Shadow's Tale een HD versie krijgt op XBLA, want die game is echt artistiek en geweldig!

    [gt]700400[/gt]


    Stijltje doet me denken aan Ico gecombineerd met Twilight Princess en de game speelt geweldig.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel ook gekocht. Er zijn inderdaad veel alternatieve routes in een veld. En het spel vind ik tot nu toe erg goed, speelt net even wat lekkerder dan bijvoorbeeld Sonic 1 en 2. Al moet ik zeggen dat ik Tails wel heel erg mis. Het aanvallen van de vijanden gaat net zoals bij de 3D Sonic spellen, alleen nu werkt het wel goed ;) Het vloeken heb ik net al gehad toen ik een achievement probeerde te halen, het verzamelen van alle ringen in special stage 1. Het is helemaal niet zo moeilijk, maar toch had ik zeker 30 pogingen nodig voordat het eindelijk een keer lukte. Het is bijna dezelfde special stage als in Sonic 1, maar de controls zijn net even anders. Was even wennen. Probeer het maar een beetje rustig aan te doen, want het spel is erg kort. Volgens mij zijn er maar 4 verschillende werelden, al zijn de velden niet zo heel kort. Maar 1200 punten is best pittig qua prijs als je kijkt naar de speelduur. Maar een nieuwe 2D Sonic verwelkom ik met open armen. Twee jaar geleden zou dit nog 800 kosten, maar 1200 is de nieuwe 800. Het zij zo.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    2 jaar geleden zou ik hier ook meteen 800 punten voor betaald hebben, maar nu wacht ik dus gewoon op een afprijzing. Helaas.

    De game lijkt me wel leuk, maar gezien het hele episodic-gebeuren wil ik er niet 1200 puntjes voor neerleggen. Dan wacht ik misschien wel op een collectie straks met alle 4 episodes.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Kijk, Sega begint het te leren na die vreselijke heruitgave van Sonic Adventure.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz in mijn friendslist had ik ook wat gasten die in mijn party kwamen en dan echt soms lang en hard liepen te vloeken. Dit gebeurde vooral bij MW2, ik heb er dan een paar keer wat van gezegd. En daarna was het of mute of _0/.

    1) snap ik niet hoe je zo kunt vloeken tijdens het spelen van een spel, als je dood gaat of iets niet lukt dan denk ik "shit" hmm nog maar eens proberen
    2) als je het doet terwijl je in de party zit, doe dan even je MIC uit.

    Dit is verder niet speciaal voor jou bedoeld, maar meer voor mensen in het algemeen die zich over Live als tokkies gedragen.

    Ontopic: mooi dat er lastige stukken in zitten, op basis van de eerste filmpjes/ impressies kreeg ik de indruk dat het spel (te) makkelijk was. Ik zoek ook een uitdaging (hoeft niet zo moeilijk te zijn als Sonic & Knuckles) maar Sonic the Hedgehog2 was mijn favo!.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vandaag Comic Jumper gekocht. Vond de trial best funny en samen met de Borderlands en Alan Wake DLC zit ik meteen over de 2400 punten heen en krijg ik 800 punten weer terug. Dus in feite Comic Jumper dan maar voor 400 punten :cool:
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat eigenlijk? moet je nog een email sturen naar Microsoft dat je 2400 punten hebt uitgegeven? Hoe wordt het gecheckt? hoe krijg je MS points terug?
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon 2400 punten uitgeven en je krijgt het ongeveer 30 november terug

    (Deal of the week/avatar dingen doen niet mee)
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sonic 4 ep 1 valt tegen

    Eerste indruk van het spel is dat het tegen valt. Muziek maakte mij semi enthousiast (net niet). Spel zelf tja, waarom gaat het zo sloom? Sonic beweegt bijna alsof hij door de modder loopt. Het gaat niet soepel genoeg allemaal. Als ik mijn rechterpookje naar rechts beweeg moet hij (bijna) meteen rennen.

    Hij gaat niet eens snel als ik 'm oplaad en dan los laat. Het uiterlijk van Sonic vind ik ook muaa, mocht van mij best een 2d sprite zijn. Ik probeer de demo nog wel een paar keer en besluit dan later wel of ik hier 1200 punten aan geef of dat ik Sonic 2 of Sonic en Knuckles voor de zoveelste keer ga uitspelen :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Volgende week.
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat was al ver voor de release van SA bekend, het is dus gewoon al zo gepland met Crazy Taxi. Helaas ontbreekt bij CT de orginele soundtrack en de locaties als de Levi's Store en de KFC etc.
     
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me ook niet aangesproken. Ik zette het ook tussen haakjes. Ik bedoelde er mee te zeggen dat er ouderwets frustrerende stukken inzitten. Maar ik zal er de volgende keer ' he potsiedoosie, wat vervelend ' van maken ;)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wut? waarom? Die soundtrack maakte het helemaal af! :mad:
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Custom soundtrack dan maar?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina