1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van dit filmpje ben ik er toch op afgeknapt.
     
  2. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag even een uurtje gespeeld bij een vriend. En ik heb een beetje het gevoel dat het COD MW 1,5 is. Graphics zijn niet wat het moet zijn. Kartelranden tussen kleur overgang op een muur. De besturing is exact hetzelfde behalve dat je nu kan 'peaken' Voor de rest vind ik de gameplay ook wel vergelijkbaar. MoH speelt alleen iets minder soepel. Singleplayer schijn je ook binnen 5u uit te kunnen spelen.

    Wat me trouwens opvalt is dat de singleplayer duur steeds korter wordt in games. COD MW 2 6 uur, Mafia II 8-10 uur. MoH 5 uur. Jammer, niet iedereen koopt ook een game voor de multiplayer.
     
  3. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Fuck reviews....ik koop een game gewoon, reviews blijven altijd een mening...het gaat erom wat JIJZELF tof vind....heb games gehad die ik zelf erg tof vond en maar een 6je ofzo scoorde....ik ga nooit mee met de hype.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als deze game niet snel ALLEEN-maar positieve reviews krijgt is het gewoon waarschijnlijk afgelopen met de MOH Franchise. En dat vind ik alles behalve leuk. Had stiekem gehoopt dat EA samen met DICE de franchise weer een goede boost zouden geven, maar de reviews spreken elkaar soms gigantisch tegen. Een 6 naar een 8 en een 5 naar een 7 ... jezus.
     
  5. Eelceau

    Eelceau Chilled Beer

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat iedere reviewer EA afrekent op hun gooi om de Call of Duty MW serie van de troon te stoten. Elke review die ik lees kijkt meer naar wat Medal of Honor mist ten opzichte van MW en niet wat het juist beter doet. Ik heb het spel nog niet gespeeld, dus ik laat even in het midden of het een goede of slechte game is. Maar ik vind het gros van reviews wat betreft kwaliteit nu al om te janken vanwege die constante vergelijking.

    Ik heb er in iedergeval heel veel zin in. Het conflict is interessant, de graphics zijn goed (wat ik ervan gezien heb), het geluid beat elke andere shooter (net zoals DICE al deed met Bad Company 1 en 2) en de multiplayer is Modern Warfare meets Battlefield. Lijkt mij een game voor mij :)
     
  6. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    singleplayer heb ik nog niet gespeeld maar verwacht er niet teveel van, maar daarintegen vind ik de multiplayer super

    snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze zulke slechte cijfers geven, miss dat het met de mindere singleplayer te maken heeft?
    in de filmpjes hoor je ze ook allemaal vergelijk met mw2:x en als je ziet wat die voor cijfer kreeg terwijl het een opgeleukte cod4 was...

    ben wel benieuwd wat anderen hier van de mp vinden als ze hem aangeschaft hebben
     
  7. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat het zo erg op elkaar lijkt dat je automatisch te vergelijking gaat leggen, bewust of onbewust.
     
  8. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft EA helemaal aan zichzelf te danken, aangezien ze letterlijk hebben gezegd dat ze COD van de troon wilden stoten met deze game. Daarnaast lijkt het wel heel erg op MW2. Ik bedoel, haal de naam weg en laat de trailer aan iemand zien en diegene heeft geen enkele reden om aan te nemen dat je liegt als je zegt dat het MW3 zou zijn
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap die vergelijking met mw gewoon niet en dat er het slechter uit zou zien.
    Tuurlijk ziet het er ook wat minder uit maar vergeet niet dat alles kapot kan en de levels groter zijn. Mw ben ik afgeknapt door de vele connection problemen.
    Maar ook door de perks die veels te lang duren. Een chopper of een harrier blijft met gemak een minuut hangen. Maar ook het belachelijke knifen. Als ik iemand een paar kogels door zijn lichaam jaag neemt hij een sprint en knifed me alsnog.
    Nou zolang ze dat niet eens goed in balans brengen is mw bij voorbaat al kansloos. Bij een game van dice weet je gewoon als je geknifed wordt dat je niet goed om je heen hebt gekeken.
     
  10. Eelceau

    Eelceau Chilled Beer

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, het is de schuld van EA. Maar toch jammer voor de heren en dames die hard aan het spel hebben gewerkt, die wachten natuurlijk niet op zulke marketing praatjes.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Uhm nou ik zou niet zeggen dat het COD:MW3 zou zijn, eerder BF:BC3 daar lijkt MOH meer op in mijn opinie.
     
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt er gewoon een beetje moe van dat ze nu moh afrekenen op het feit dat ze niet orgineel zijn en dat de levels klein zijn. Mw is ook niet creatief en de ene game lijkt sprekend op de andere. Levels zijn veels te klein en zeker als er ook nog van die choppers en meer van die belachelijke perks zijn. Kijken wat ze straks zeggen over black ops. Ja het spel is heel anders dan het vorige deel en ook de levels zijn gigantisch. En wat dan nog dat moh weinig levels heeft. Bij mw wordt ook de helft weggestemd dus wat blijft er dan nog over.
     
  13. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang Dice maar de multiplayer doet. De hype en cijfers boeien me niet , Bad Company 2 single player en vooral de multiplayer vond ik beter dan MW2.
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    _O_ AMEN _O_
     
  15. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar heb me heeeel wat meer vermaakt met de multiplayer van bf2.
    Al dat snelle adhd gedoe in mw is niet mijn ding. Een beetje meer tactiek hou ik wel van en alleen daarom al is dit voor mij weer een topper.
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond ik ook, echter het gebrek aan maps brak de game op. Vind 8 maps dan ook veel te weinig :mad:

    Hoeveel wapens zijn er per klasse?
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb weer even zitten bellen met Mediamarkt Rotterdam en die zegt als we een bonnetje hebben van dat een andere winkel verkoopt dan doen wij het ook. nou kom op met die bonnetjes,
     
  18. Bangsat

    Bangsat Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    LMAO Maver
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb gebeld met gamestart schiedam en toen ik zei toen hij vroeg waar ik woonde. Rotterdam dus zei hij dat ik een exemplaar mag komen ophalen :D
     
  20. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat het loskomt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina