Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Dat verwacht ik niet. Alpha Protocol hebben ze zelf helemaal van de grond opgebouwd, dat is nu eenmaal een stuk moeilijker/duurder.

    Ik verwacht dat ze net als voor KOTOR, Icewind Dale, Neverwinter Nights hier ook weer een puike sequel neer gaan zetten. Heb zoveel vertrouwen in ze dat ik hem al maanden in de preorder heb :)
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je FO3 ''aardig'' vond weet ik niet of dit dan een enorme verbetering voor jou gaat worden ;)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Fallout 3 vond ik echt geweldig, gewoon fantastisch. Heel veel uurtjes gespeeld en echt van genoten, moet nog altijd Point Lookout uitspelen. Ik vind het gewoon heel jammer dat alles qua graphics en animaties hetzelfde is, ik had graag verbeterde animaties gezien maar het zal wel niet mogelijk zijn met deze engine.
     
  4. Forty

    Forty Guest

    De graphics zien er niet echt fantastisch uit.
    Het lijkt alsof het zelfs slechter is dan F3 maar dat is waarschijnlijk niet zo :):
     
  5. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fallout 3 ook erg veel gespeelt, en heb me er zeker mee vermaakt! Ik denk niet dat er veel verschil in zit vergeleken met deel 3, maarjah, ik haal hem toch wel, vind dit soort games altijd wel vet!
     
  6. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffffffffff, kan niet meer wachten
     
  7. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    [yt]87Ytp0ft6jg[/yt]
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ondanks dat de game bijna uit gaat komen en ik dik 100 uur in Fallout 3 gestoken heb, ben ik nog steeds niet hyped voor Vegas. De CE staat wel in pre-order, maar ik kijk er gewoon nog niet naar uit. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde. Heb er niet veel verwachtingen van, kijk er niet bijzonder naar uit ofzo(al heb ik wel gewoon het gevoel dat ze toch wel weer een fantastische game neer gaan zetten). Is alleen maar beter, dan kan het ook niet tegenvallen en alleen maar meevallen.
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Inderdaad, precies hetzelfde hier.

    Weet zeker dat er weer 100+ uur in gaat zitten, maar kijk er nog niet super naar uit. Komt wel als de game binnen is :cool:
     
  12. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Voor mijn gevoel heb ik eigenlijk geen zin in de game. (tot de deurbel gaat?)

    Ben dus totaal niet overhyped. Weet toch wel dat dit goed gaat komen.
     
  13. Forty

    Forty Guest

    Ik raak veel meer gehyped bij de spellen die wat meer voor de Multiplayer gaan, maar zo'n toffe RPG als fallout kan ik natuurlijk niet laten liggen.

    Deze ga ik zeker kopen.
     
  14. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort een playstation 3! (blasphemy!) En ik twijfel nu of ik hem op Xbox360 moet halen of op Playstation 3. Ps3 versie is meestal veel buggier toch of zal het niet uitmaken wat denken jullie?

    Ik wil hem eigenlijk graag op playstation 3 omdat ik het gevoel heb dat mijn xbox niet lang meer heeft. ( Het is een eerste editie )
    Uiteindelijk wil ik natuurlijk die nieuwe Xbox halen maarja het is allemaal zo duur!!!!
     
  15. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Fallout 3 kwamen de DLC eerst voor de 360 - later pas voor de PS3. Of dat nu weer zo is, geen idee maar ik zou het wel meenemen in je beslissing..
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso Xbox:
    - ondertussen met vrienden praten
    - eigen muziek draaien
    - achievements
    :)
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    No way dat ik die brilliante Fallout muziek ga vervangen tijdens het spelen door mijn eigen muziek. En al helemaal niet praten met mensen op m'n headset tijdens een singleplayer game. Dat vind ik zo nutteloos. Dat is voor mij hetzelfde als bellen tijdens het kijken van een film.
     
  18. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten. Ik hoop trouwens dat de radio weer zo goed is als een F3. Ik vond het echt grappig als Threedog iets over je zei en die muziek vond ook super. Ik zou graag zien dat ze dat in Fallout NV weer net zo goed doen.
     
  19. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan, als degene waar je mee zit te praten met dezelfde game bezig is kan het wel vet zijn.
    Moet zeggen dat als er mensen tijdens het spelen van zo'n game over voetbal gaan lullen, je moeder grappen maken en liedjes gaan zitten zingen het voor mij gewoon altijd een instant "leave party" is. :)
     
  20. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook btw... en dan speel ik hem en heb ik ineens geen leven meer. We zien wel :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina