FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, ik denk ook wel eens als ik verlies "hoop niet dat het een nerdje is van 15 met brilletje":p Maar veel mensen die ik ken spelen gewoon veel fifa. En meestal gewoon goeie voetballers. MAAR MENSEN WAT IS CLUBS NOG STEEDS DRAMA. Laatst 3x ofzo in 7 potjes ea servers lost bij iemand.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wauw, wat zijn ze bij EA toch weer heerlijk bezig. Wel "nieuws" over dat Ultimate Team 11 naar buiten brengen en bezig zijn met nieuwe dingen voor FIFA11, maar nee hoor ... het repareren van Clubs in FIFA11 laat ze, volgens mij, echt koud.

    Practice Match, werkt niet.
    League Match, werkt sporadisch. Ook niet altijd, en als het schijnt te werken heb je een dikke button-lag van 2 secondes. What the fuck!?
    Cup Match, jep, als je er doorkomt en eruit flikkerd unlocked hij gelijk de achievement.

    Goed bezig daar.

    Zo speel ik met vrienden regelmatig Be A Pro Goalkeeper. Die blijft ook constant hangen, recent ook nog zowat alle achievements unlocked. Geweldig. Wat een kutgame vind ik het nu.

    Online ( Ranked ) ook weer de nodige problemen.
    Lekker Classic XI als je favoriete team zetten en de spelers worden automatisch naar jou gekozen team gezet... zo heb je dus perfecte spelers, met wie je ook speelt.

    Buitenspel is schijnbaar ook weer compleet te omzeilen. Iets met goalkeeper in de spits? What the fuck ...

    Ik heb Clubs gedaan vanmiddag, speelde met 3 man best goed.
    Van de 5 potjes zowat elke seconde button-lag gehad. Wel een geniale pot gehad met 3 ...
    2-0 achter. 2-2 in de 89ste minuut, 3-2 voor VER in blessuretijd.
     
  3. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat een klucht.
    Ik kocht via gamehubs mijn spel. Na lang wachten is het eindelijk aangekomen, blijkt die online code niet te werken.
    Bah Bah!
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat heeft bijna iedereen gehad, nadat je de foutmelding hebt gehad terug naar het dashboard gaan, Fifa opnieuw opstarten, en dan wordt er als het goed is een juiste code gedownload en kun je gewoon online spelen.
     
  5. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Over Soldeaglee: Voor de rest had hij al 180 wedstrijd gespeeld dus hij zal nu al tegen 350 aanzitten. Kwam hem online tegen ik koos AC Milan dus toen ik ging naar Bayern en toen ging hij naar Real. Ik leavde dus want dat zijn gastjes die alleen met het beste team willen spelen. Krijg ik meteen een bericht: Jij kankerduitser, je moeder!

    Op de eerste dag speelde Soldeagle 52 wedstrijden, ik had de game al wat eerder dan de rest en toen zag ik één dag voor de release dat soldeagle ook de game had. Ik werd de volgende ochtend wakker en toen had hij er 52 gespeeld in minder dan 18 uur.
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hij verliest over 't algemeen heel vaak, dus lijkt me sterk dat 7 van de 10 mensen leaven tegen hem. (ervan uitgaande dat de tegenstander alleen leaved als SoldEagle voor staat)
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wow speelde net tegen een gast.. stond 2-0 achter.. Maak ik 2-2.. En hij scoort meteen de 3-2.. ik weer 15 min later 3-3 en ja hoor gelijk de 4-3. Gelukkig wist ik in de 85'minuut nog 4-4 te maken en in de eerste 5 min. van extra tijd 4-6 (waardoor hij quitte) maar wat een benauwde pot zeg!
     
  8. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kies eigenlijk altijd voor gelijkspel. Heb er volgens mij nu 9 uit 20 wedstrijden.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ook, het is voetbal, geen ijshockey.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Lelijk gewoon van EA servers gekickt. En nu "The EA servers are not available at this time. Please try again later." Doei winning streak. Edit: ja hoor een loss, thx EA met jullie kut servers :)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  11. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tegenwoordig een custom ranked match aanmaakt met een 3-ster cap erop, is het dan ook niet meer mogelijk hoger te kiezen? vorig jaar namen mensen dan nog steeds rustig barca...
     
  12. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Neen, ik zou nu een aziatisch account moeten maken. Echt geen andere manier om dit te omzeilen? Nog iemand problemen gehad met Gamehubs?
     
  13. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren tegen een man gespeeld online ranked die gebruikte AEK Athene met 5 sterren een aanval van 88 middenveld 86 en verdediging ook 86 hoe is dit mogelijk want dat is best lame... was gewoon een custom team, maar ik dacht dat dat niet mogelijk was in ranked matches? Iemand een idee?
     
  14. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gebeurt dat als je dat world of classic team kiest als je favoriete team en vervolgens online gaat met AEK Athene.
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan hebben ze dat world team als favoriet opgeslagen.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    lol zo hard genaaid net in de laatste minuut.. kom ik 1 op 1 met keep hoef alleen af te leggen 100% goal.. stopt het opeens.. blijkt dat hij overtreding had gemaakt maar voordeel werd dus niet goed gegeven. Lelijk!
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat klopt, maar dat gebeurt soms ook in het echt, maar wat ik echt belachelijk vind is dat het zoeken langer duurt dan de wedstrijd bij Clubs. En ook nog eens die bug met dat World XI. Ze zijn weer lekker bezig daar...
     
  18. Munnie

    Munnie Guest

    Jullie zitten wel te zeuren over dat dat zoveel is, is het ook maar kijk maar eens naar cod mw2... hoe lang sommigen dat hebben gespeelt dat is ook niet meer normaal...
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Verschil met FIFA en MW2 is groot. Op glitches en cheats gebied alleen niet :+

    MW2 is meer variatie, zowiezo. Telkens ander mappen, andere wapens die je kan kiezen, dat houd het ook leuk.

    Bij FIFA11 heb je alleen het gras, en de tegenstander die er anders uit ziet :p
     
  20. dennmaria

    dennmaria Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ea snel met een update komt.
    Want het is belachelijk dat ongeveer 70 % van de online spelers met het world of classic team speelt.
    Where's the fun?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina