1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38

    Dat kan, maar dan moet je even naar curse.com gaan. Daar kan je dan de TomTom add on downloaden. Even de route instellen, de stem uitkiezen die je door de lastige wegen heen loodst (NE of Orc), en klaar is kees.

    Of druk tijdens het lopen op numlock, dat activeert autowalk ;)
     
  2. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD, wat blijkt, ik heb te weinig ruimte om me harde schijf. Wat doet die update nou, die instaleert opnieuw wow terwijl je oude wow blijft staan. Hierdoor heb je dus extra schijfruimte nodig! Dus ik ben vanaf 12u smiddags voor jan lul bezig geweest met downloaden etc.

    Nu moet ik opnieuw de client van blizzard instaleren, dus momenteel is hij bezig opnieuw wow te instaleren met patch 4.0 eral in! Ben benieuwd, desnoods laat ik me pc heel de avond aanstaan.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ok, Hunters suck.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hah, nah, zo ver ben ik nog niet.
    Net op Target dummy als BM 10k dps, en dat met alleen arcane shot eigenlijk :+

    MM/SV nog niet geprobeerd, komt nog wel.

    Fury warriors sucken donkeyballs, daar ga k niks meer mee doen voor Cata.
    DK is awesome, shit gaat zo stupidly snel dood, niet normaal.

    Paladin is weird, een rare rogue/ret combo waar ik nog een tijdje aan zal moeten wennen..

    Over het algemeen nog niet tevreden tbh, veel dingen zijn veranderd waar ik geen problemen in zag :F
     
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je in een rechte lijn ja. Maar dat hoeft geen probleem te zijn. Gewoon hoog genoeg vliegen en recht op je bestemming af gaan.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Toch blijf ik FP's wel waarderen. Ik kies echt, in al mijn games, altijd voor de makkelijkste weg. Misschien niet de snelste, maar dat compenseer ik zoals gezegd met een nicotine staafje. ;)
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Denk niet dat je daar wat aan zult hebben als je met je flying mount ook door azeroth kan vliegen :) Dat zal toch wel wat sneller gaan denk ik.

    Maar dat zien we dan wel weer :D
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Als ik echt aan het questen ben neem ik idd mijn FM wel. Als ik echter van Noord Kalimdor naar Zuid Kalimdor moet, dan ga ik echt niet dat hele stuk zelf vliegen. ;)

    @ Maikel BRL: Ik weet dat je te weinig schijfruimte hebt, maar ik zou die patches etc er niet afhalen. Ik zou het ook wel graag willen, maar volgens mij kan het ook niet. Patches bevatten namelijk content gerelateerd dingen vaak. Nadeel daarvan is dat als het verbeterd is, je met minder ruimte zit, maar meer content. Hoe groot is die schijf eigenlijks van je?

    Ik weet niet wat je verder doet met je computer, maar misschien moet je er eens wat vaker dingen afgooien. Ik ruim altijd dingen op op mijn computer. Zo hou ik schijfruimte over. Games die ik niet meer speel op mijn PC gooi ik er gewoon af. Heb btw, samen met de beta, 53 gigabyte aan ruimte gespendeerd. Heb nog ongeveer 150 tot 160 gig over. In totaal 250 gigabyte schijf. Ik weet ook niet of je krap bij kas zit ofzo, maar nieuwe harde schijven zijn niet duur, de service alleen als je het zelf niet kunt.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  9. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik best content ben met de nieuwe patch als pally healer. Nieuwe skills zijn erg amusant. Alleen dat hele holy power vind ik iets minder nuttig. Maar als je er eenmaal aan went zal het wel goed werken.

    En nog ff over de fp's iemand zei dat ze langzaam waren. Dat is ook nog zo. maar dat gaat veranderen in cataclysm want nu moeten ze speciale wegen vliegen omdat achter veel bergen lege gaten zijn enzo en ze willen niet dat je dat ziet. En in cata kunnen ze gewoon rechtdoor knallen omdat je dan toch in azeroth kan vliegen en ze alles dicht moeten metselen. Ze zullen dan nog wel een beetje de "toeristische" route nemen. maar waarschijnlijk een stuk minder.

    En is het zo dat dps ineens op thread meters moet gaan kijken? Ik zat in me party een partij party healing te doen in me HCtje net. Terwijl ik met een prima tank speelde die ik normaal als enige af en toe eens heal. (hij zal ook wel een beetje aan ze nieuwe skills e.d moeten wennen maar dit was wel heel extreem)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Nu ik jouw post zo lees heb ik het idee dat ik voor Cataclysm, nu dus, al helemaal overnieuw kan beginnen met van alles en nog wat.

    Zucht, dat word dan weer een ideale spec en rotations op zoeken voor mijn dps and tanking gear. :'-(
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hah, yes, Threat is keihard omhoog geschoten.
    DPS van de meeste classes daarbij ook nog eens omlaag.

    Net Naxx gedaan voor Immortal, paladins overaggroen met 5.5k dps (waar ze gisteren dus 12k in ICC deden zonder problemen).

    Ah well, we merken het wel weer, ik level mijn dk rustig door, zodat ik 80 ben als cata uit komt. Dan nog even beslissen welke class het minst kut is.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Wat betreft je DK wil ik zeggen dat het een prima class is om mee te raiden. Helaas denkt de meerderheid op mijn realm anders over. DK's tanks worden op mijn realm nog geregeld gespot, ook al zijn ze niet geliefd. ;)
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heb dus alleen MM/Surv gedaan, beide underperformen in vergelijking met 3.3.


    Mages daarintegen, W T F. 50k arcane blasts? Gemiddelde dps van 15k? Echt te ziek (en broken) voor worden. :emo:
     
  14. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)
     
  15. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe patch is wel ok, Vind het vet dat wij holydins nu wat Raidheal spells hebben.
    Vind wel dat ze al teveel dingen hebben veranderd voor cataclysm. Dps' ers zijn out-balanced helaas. maar er is altijd plaats voor verbetering!
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meestal in het begin. Denk je wat een vette class nu en ga je die lvln en dan wordt hij weer zwaar generfed...
     
  17. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een paar potjes op mijn frost mage gepvpd. Als frost is er niet al te veel veranderd behalve dan dat je nu altijd de pet hebt, zonder glyph. Arcane intellect geeft nu ook een 6% extra spell damage bonus welke altijd mooi meegenomen is. Alle wards zijn vervangen door 1 ward. Echter kon ik het niet goed testen want wow crashte elke keer in wsg. Ook zag ik 11 ally vs 9 horde en stond ik niet in de lijst met spelers die meedoen. Vaag..
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat gebeurd bij elke patch voordat de nieuwe expansion er is. Aan de ene kant is het altijd out-balanced, aan de andere kant ontkom je er gewoon niet aan.

    Voordat WotLK live ging kreeg elke class ook een revamp, en was of die class weer overpowerd, of de andere class weer generfed. Zo konden de meeste guilds vanuit het niets MH of BT raiden terwijl ze daarvoor er niet eens de kracht hadden SSC te clearen.
     
  19. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, daar heb je een punt. Maar als ik door me judgement onze guildtank ovveraggro is het wel erg, vind je niet?8)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    NOOO!!! :'-(

    Zal mijn guild niet leuk vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina