1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Super man!! :)
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    nice ik ben nu bij die turrets in The package als dat klaar is heb je hem gehaald volgens mij dan die laatste nog ff kijk ik tegenop :p zit al op de 20 uur denk ik :p
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die assassination is me nu 7 keer geluk. 2x zelf zonder sprint te gebruiken. Animatie lukt gewoon en ik overleef het maar krijg geen achievement....doe ik iets verkeerd?
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat is wel zo'n klote achievement. Heb het naar 300x proberen gekregen. Je moet het gewoon doen als er weer een daily challange is van "Kill 100 elites in Halo Reach SinglePlayer'' oid :+, krijg je ook nog punten ook 8).
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar heb al 7x de animatie gehad en overleefd. De achievement lukt bugged te zijn want hij unlocked niet...
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staan hele duidelijke tutorials op youtube, bekijk die eens. Neemt niet weg dat de achievement bugged is :+
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ze er al bij gehad. Zo heb ik het ook gedaan. Ik krijgt de animatie dat hij er op springt. Krijg zelfs de medal. Geruchten gaan ook dat je sprint niet in mag houden etc. Heb het zelfs 2x zonder sprint gehaald. Hij wil gewoon niet unlocken.
     
  8. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de hoop opgegeven op die klote achievement
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb hem in 5x gehaald ofzo :cool:
     
  10. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had de daily gehaald (400 kills) dus dat zegt genoeg over de tries ;)
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF...
     
  13. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    en heb je nu wel de achievement? 8)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee is bugged denk ik. Heb een aantal keer de animatie gehad maar unlocked niet. Misschien later nog een keer proberen.
     
  15. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik heb nu eindelijk die achievement voor alle daily challenges. Ik denk, probeer ook die ene met de target locator. Las dat andere mensen dat heel veel keer probeerden, haal ik hem gewoon in 1 keer haha.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb zelf ook al wel tig keer de animatie gehad. Wel eens een spree van +20 met animaties :+. Je moet gewoon erg veel mazzel hebben.
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Bungie
    Dus niet meer dat je geen bepaalde playlists kan spelen omdat je de mappacks niet hebt, want dat was toch zo'n grote onzin.
     
  18. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn, dat vond ik bij H3 altijd erg vervelend. Ook mooi dat ze dus gratis maps aanbieden nu van forge world na de update. Gelukkig vragen ze daar geen geld voor. Hopelijk krijgen we er daar steeds meer van in de playlist, wat variatie is welkom.

    Voor de rest zien alle veranderingen er goed uit. Het enige wat ik jammer vind is dat Crash Site (voorlopig) uit Score Attack gaat, dat vond ik soms wel leuk om te spelen. Race had van mij ook wel in Rumble Pit mogen blijven, dat was af en toe wel leuk om te doen en werd tenminste nu niet meer de helft van de keren gekozen zoals vlak na de release.

    Over het algemeen ben ik blij met de aankomende update though, good job Bungie. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Er komt volgens Bungie iedere maand een update dus ik maak me niet druk.
    De replay waarde van Halo games is ongekend :)
     
  20. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Fijn dat je gewoon alle multiplayer-varianten kan spelen zonder dat je de nieuwe mappack hebt. Weet nog niet of ik de nieuwe maps gelijk koop, dus gelukkig dat je gewoon alles nog kunt spelen, waar dat bij Halo 3 niet zo was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina