Hallo, Mijn hdmi kabel is afgelopen vrijdag kapotgegaan, ik heb toen mijn normale composiet kabel ingestoken en even gespeeld. Ik heb donderdag een HDMi kabel gekregen maar als ik die er insteek krijg ik "Niet ondersteund video formaat" het is een Full HD Philips TV. Dus met de Normale composiet kabel heb ik wel beeld maar met Hdmi niet. Iemand enig idee wat ik kan doen? Wat ik al geprobeerd heb: * RT + Y dus dashboard reset * Blind Video settings veranderen * TV en xbox360 meerdere malen uitgezet en aangezet alles losgekoppeld enzo Bedankt,
zie deze thread: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=145632 welkom op het forum Heb je het al op een andere tv geprobeerd? of andere hdmi poort van je tv?
Mijn TV heeft 3Hdmi poorten en alle 3 hetzelfde ik weet zeker dat de Hdmi kabel werkt want ik heb mijn laptop kunnen aansluiten. En ik heb geen andere HD tv dus dat lukt niet.
probeer eerst je xbox ff aan te sluiten op een andere hdtv, want misschien is je kabel helemaal niet kapot gegaan, maar juist de xbox? (ik krijg dit idee). Als die het toch wèl doet op een andere tv, dan zou ik toch gokken op het feit dat de xbox staat op een resolutie die jouw philips niet accepteert over hdmi.
Ik kan het dinsdag wel proberen dan krijg ik een nieuwe tv hoop ik dat het daarop wel doet. Die kabel is zeker kapot want hij is namelijk door midden gesneden, ik heb dus al een nieuwe gekregen.