1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe leer ik nu epic transmutes voor alchemy op me mage? Ze zijn weg bij de trainer. Hij geeft nu een quest met een epic transmute reward. Maar de objective daarvoor is om 5 epic transmutes te doen.. maar ik heb geen transmute epic gem spells. Moet je ze vanaf nu discoveren of is het een bug?

    En die random freeze ups als je een flag/hs summon/mage table aanklikt zijn erg vervelende bugs. Beter dat ze die snel oplossen. In eye of the storm was iedereen rond de flag gedisconnect :)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  2. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ironman achievement ook binnen.
    Nu niet echt meer "achievement-goals" voor mij, alleen nog de arena rating achievs binnen halen.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan alles weer respeccen. Unholy schijnt toch het beste te zijn voor een DK dps. Dan dat maar ff opzoeken op die site voor dks.

    Kwam met die unholy instelling die ik nu had tot 1248.7 dps en 5300+ attack power.

    Weet dat gs niet meer belangrijk schijnt te zijn, maar ik baal wel.

    Weet nu ff niet wat ik moet doen. Gemmen en zo lijkt nog steeds strength te zijn.

    Zo meteen zal een guildie ff helpen.
     
  4. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt blij dat die spell ranks nu weg zijn, en de spells met je mee levelen.
    Zo houden de spells hun waarde, en is het dus niet meer zo dat ze waardeloos worden als je 3 levels steigt, en je dus een andere spell die je later hebt geleerd moet gebruiken, totdat je weer een hogere rank van die eerste spell kan leren.
    Nu kan ik eindelijk de spells gebruiken die ik leuk vind, en waar ik mijn talent points aan heb uitgegeven.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Net zoals de link op de vorige pagina, alles staat hierin: http://elitistjerks.com/f72/t105521-unholy_dps_cataclysm_we_sound/

    Staat precies wat je moet reforgen/gemmen en welke specs/glyphs en rotaties je gebruikt, Alhoewel dk's geen rotatie meer hebben maar eerder een priority list.
     
  6. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nerf zou niet gek zijn (vandaag niet geprobeerd)Maar als holy pally critte ik 13K met die ene attack als vijanden onder de 20% zijn. en das best veel :p (sorry kan ff niet op de naam komen)
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Logde gister even in.
    Alle talent points gereset, wat ik eigenlijk al wel wist.

    * gaat zoeken naar cookie-cutter voor Prot Warrior, Shadow Priest & Destro Lock

    Ben er al maanden uit, geen idee meer hoe te spelen, yay. :cool:
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    13k valt wel mee hoor ;) mages critten continu voor 12k met firebal enz.

    had op mijn shaman zelfs een 26k crit met earthshock en 9 stacks lightning shield.
     
  9. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    30k/40k doe ik geregeld (Ik ben een Arcane Mage). \o/
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn arena partner haalt 50/60 als Arcane >.> Gaat ook wel in 10 seconden oom maar het is belachelijk.
    Ach ja, eventjes weer een dag of 2 wachten op een hotfix nerf en het is allemaal goed.

    Ben zelf paladin, priest en druid maar eventjes aan het uit proberen.
    Paladins underperformen echt ontzettend hard in PvE op het moment, behalve prot.
    PvP Holy is te doen, PvP ret is een lachertje.

    Priests: Geen slecht woord over te zeggen, alhoewel Shadow healing wel wat minder mag van mij.

    Druids: Feral mag een tikje minder, en misschien balance ook. Resto is fine.


    Heb ook erg goede dingen gehoord over rogue, iemand een impressie?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als in makkelijk?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Thanx. Heb nu een Unholy Spec. Gems en Enchants zijn ook al gedaan. Heb mede dankzij de reset van Blizzard naar Justice Points twee nieuwe 264 items kunnen kopen. Gelijk de belt en gloves maar gedaan.

    Ik zal die bovenstaande link eens bekijken en de beste rotation uitzoeken.

    Alleen weten jullie ook dat ik wel wat moeite heb met al die afkortingen. Kan best zijn, weten jullie ook, dat ik hier nog wel eens een dergelijk vraag post.

    Link eerst, dat weet ik. :+

    Edit: Link ff bekeken. Lijkt nu alsof ik veel meer moet doen dan voor de patch. Grrr, kan dat echt niet allemaal tegelijk onthouden. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2010
  13. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik wel. Maar ik vond het voor holy toch behoorlijk bizar.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Problemen op mijn server zijn bij lange na nog niet opgelost. Kan niet eens uitloggen. Moest het doen via control alt en delete. Verder kan ik geen mailtjes sturen en als ik van een dummy weg ga, dan blijft die al aangevallen staan. Zeker dan komt er nog een server kick bij waardoor ik helemaal niets meer fatsoenlijk kan.

    Hier kan ik echt zo chagrijnig van worden. :mad:
     
  15. SysanApse

    SysanApse Guest

    1K hits van 39 rogues op mijn 33 Spriest.
    Instant kill bijna.
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Gruwelijk underpowered.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zie mijn laatste post op de vorige pagina. Kennelijk moet er nog een hoop gedaan worden voor alles weer een beetje in balans is.

    Edit: Ik zou het fijn vinden als jullie me konden vertellen wat de problemen op jullie servers zijn. Is Yellow ook weer gerustgesteld. :+ Bij mij is het echt een drama op moment. Snap niet hoe mensen zo ICC kunnen doen of welke raid dan ook.

    Misschien moet ik even repair aanzetten???
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Om de server te repareren? Heb je al een tickets geopend of op je server rond gevraagd of anderen dezelfde problemen hebben? Eventueel kijken/posten op de Blizz fora?
     
  19. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er een mid night launch is in rotterdam?
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hier in Eindhoven had MediaMarkt een midnight launch bij WotLK. Ga ervanuiot dat het weer zo is.


    [​IMG]

    #6 :)


    En UI is nog een beetje fucked, dat ze dioe addons maar updaten :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina